קניון שבעת הכוכבים. צילום: אסף אמר

קניון שבעת הכוכבים נערך לפתיחה ביום חמישי. כמה אנשים יוכלו לשהות בו בו-זמנית?

השומרים יבדקו חום בכניסה, עמדות חיטוי הוצבו ליד המעליות, מתחם האוכל ובתי הקפה יגישו טייק אווי בלבד. כך נערך קניון שבעת הכוכבים לפתיחה המחודשת

פורסם בתאריך: 5.5.20 18:11

קניון שבעת הכוכבים נערך לחזרה לשגרה ביום חמישי הקרוב ולפתיחת החנויות. עד כה פעל הקניון במתכונת מצומצמת, כשרק סופרמרקט ויקטורי, רשת ג'ונגל לצרכי בעלי חיים, סופר פארם, ורשת אניס למזון טבעי נותרו פתוחות.

בהודעה שמסר היום הקניון נכתב כי צוות האבטחה של הקניון יהיה אמון מעתה גם על שמירת תקנות ההגיינה ושהשומרים בכניסות יבדקו לנכנסים חום ויוודאו שכל מבקר נכנס לקניון כשהוא עוטה מסכת פה ואף. כמו כן ינוהל מעקב על מספר המבקרים על מנת להימנע מהתקהלויות ועומסים. בנוסף, הוצבו ברחבי הקניון עמדות חיטוי ידיים לצד מתחמי המעליות, ביציאה מהשירותים ובנקודות מרכזיות נוספות המצריכות מגע יד. מתחם האוכל ובתי הקפה יגישו טייק אווי בלבד.

"הנהלת הקניון אף הנחתה את השוכרים, הרשתות ועסקי המזון לוודא שמירה והקפדה על סטריליזציה, ניקוי וחיטוי רציף של שטחי המסחר והקפדה על הנחיות בנושא, זאת לשם הבטחת בריאות המבקרים והגברת המודעות לנושא ההיגיינה בקרב עובדי הקניון", נמסר מהקניון.

נציין שעל פי הנחיות משרד הבריאות תתאפשר כניסה של אדם אחד לכל 20 מ"ר בשטח הקניון. בקניון מסרו שמספר המבקרים שיוכלו לשהות בו באותו הזמן "עדיין בטיפול", אך לפי שטח המסחר בקניון (25 אלף מ"ר) יוכלו לשהות בו באותו הזמן 1,250 אנשים. לפי ההנחיות תותר כניסת אדם אחד לכל 15 מ"ר, או שני אנשים לקופה בחנות מתחת ל-100 מ"ר, או ארבעה אנשים לקופה בחנות מעל 100 מ"ר, הגבוה מביניהם.

"מטרתנו העיקרית היא להעניק למבקר בטיחות לצד חוויה", אומרת סמנ"כלית השיווק של הקניון הדס למדן-שומרוני, "אנו מאמינים שהמבקרים יגיעו לקניון ויתרשמו מאמצעי הבטיחות והיגיינה וייהנו מחוויית הקנייה ותגבר אצלם תחושת הביטחון. המטרה הבאה ששמנו לעצמנו היא בעתיד הקרוב לשוב ולהציע פעילויות פנאי, בהתאם להנחיות משרד הבריאות".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר