מאבק השחיינים. צילום מתוך הפייסבוק

הורים לשחיינים דורשים לפתוח את הבריכה לאימונים. למה מנכ"ל העירייה מסרב?

לטענת ההורים, אגודות מתחרות כבר החזירו את השחיינים לאימונים והעיכוב עלול לפגוע ביכולתם של השחיינים ההרצליינים לקחת חלק בתחרויות עתידיות. מנכ"ל העירייה להורים: "מדובר ב-400 אלף שקל עבור 80 ילדים. האם יש בכך היגיון או הצדקה מוסרית?"

פורסם בתאריך: 10.5.20 18:26

הורים לילדים ובני נוער השוחים במסגרת אגודת בני הרצליה דורשים מהעירייה לפתוח לאלתר את הבריכה העירונית לאימונים. לטענתם, אגודות מתחרות כבר פתחו את שערי הבריכות על פי תקנות משרד הבריאות והעיכוב בפתיחת הבריכה העירונית בהרצליה עלול לפגוע בהישגים הרבים שהביאו השחיינים עד כה ובכושרם וביכולתם לקחת חלק בתחרויות עתידיות שעשויות לחזור אם קצב התחלואה מנגיף הקורונה ירד.

"כולם חוזרים לפעילות. דולפין נתניה, הפועל בת ים, ויסגל רחובות, מכבי רעות, שחייני שער הנגב, מכבי חיפה ומי לא חוזר? בני הרצליה", כתב תושב העיר ד"ר אייל שפירא בעמוד הפייסבוק של הנהגת ההורים העירונית, "איך קבוצת השחייה של בני הרצליה עטורת המדליות תצליח להתחרות אם כל השאר פותחים יתרון?".

היום (ראשון) אחר הצהריים התקיימה פגישה של נציגי ההורים של הקבוצות התחרותיות עם בני הרצליה וסגן ראש העירייה עופר לוי. חלק מההורים יצאו ממנה אופטימיים יחסית לאור מתווה חזרה שהוצג להם. אולם מנגד מנכ"ל העירייה יהודה בן עזרא הסביר להורים כי בעוד הם מחפשים את הנוסחה הנכונה לחזור לפעילות, עלות הפעלת הבריכה לחודש נאמדת בכ-400 אלף שקלים, וכי לפתוח אותה עבור 80 ילדים חברי אגודות שלא כולם יגיעו לפעילות, אינו סביר. לוי אומר: "הגענו להסכמות בפגישה, אני מקווה שהבריכה תיפתח בהקדם".

"בישיבה הצלחנו להגיע להבנות", אומרת לצומת השרון אחת האימהות, "הם יציגו איזה מתווה ומקווים שהוא יצא לפועל. היה לא פשוט. אני חושבת שספורט זה משהו שצריך ללוות כל אחד. כשיש מצוינות בספורט יש מצוינות גם בתחומים אחרים בחיים. ניסיתי להסביר שהספורט התחרותי לא תמיד מכניס כסף – הוא מביא כבוד. בעיניי הסכום הזה, 400 אלף שקלים לחודש להפעלת הבריכה, זה מספר מצוץ. לא יכול להיות שקבוצות אחרות קפצו למים והחבר'ה שלנו שמביאים גביעים לא. יש ניהול חדש לבני הרצליה וגם בתוך ענף השחייה ואני מאמינה שזה יוביל ודיאלוג ושקיפות עם ההורים, זה יכול להרים את הענפים בכלל. לדעתי הם צריכים להתעקש כאן".

תגובת עיריית הרצליה: "בהסבר שכתב מנכ"ל העירייה יהודה בן עזרא להורים נאמר כך: 'לבריכה יש 1,000 מינויים ו-550 ילדים שוחים שעל פי התקנות איננו יכולים לפתוח את הבריכה בעבורם. נותרו כ-80 ילדים הרשומים באיגוד שניתן להפעילם על פי התקנות. (ועל פי הניסיון שלנו לא כולם יגיעו). עלות הפעלת הבריכה לחודש כ-400 אלף שקלים. על מנת לסבר את האוזן, התקנות מאפשרות שחיין אחד בכל מסלול ובשגרה מופעלים ארבעה שחיינים לכל מסלול ולבריכה יש 10 מסלולים. צא ולמד: האם יש הגיון או יש הצדקה מוסרית לסבסד סכום עתק כזה עבור 80 ילדים שחיינים בימים קשים? עם כל ההערכה וההערצה אל השחיינים בימים קשים אלה, שהעירייה דואגת לסלי מזון, לתרופות, לאמצעי מיגון, לקשישים וניצולי שואה ולמשפחות רבות שידם אינה משגת, לאור ולחושך האבטלה הגואה. וזאת בנוסף לסיוע שאנחנו נותנים לעסקים הקטנים והבינוניים, לאובדן הכנסות של מיליוני שקלים של המערכת העירונית. אני משוכנע שכעת תגלו הבנה להחלטות, יחד עם זה, צוות 'בני הרצליה' בודק חלופות להמשך האימונים ואנו מאמינים שבשיתוף פעולה והבנה עם ההורים, תמצא הנוסחה הנכונה והמתאימה לעת הזאת'".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר