תיעוד התאונה מתוך מצלמות האבטחה
תיעוד התאונה מתוך מצלמות האבטחה

התיעוד והאישום: תושב הרצליה דרס למוות הולכת רגל, אביו טען בפני השוטרים שהוא הנהג

התאונה אירעה ב-11 ביוני בנתניה. לפי האישום, אחרי שהבן התקשר לאביו וסיפר לו על התאונה האב הגיע למקום והתחלף עם הבן: "לך, הכל בסדר, לך. אני אקח את זה עלי"

פורסם בתאריך: 2.7.20 10:21

פרקליטות מחוז מרכז הגישה אתמול (רביעי) לבית משפט המחוזי בלוד, כתב אישום נגד תושב הרצליה, בן 34, ואביו, לפיו דרס הבן למוות הולכת רגל בנתניה ואילו אביו התחלף איתו וטען בפני השוטרים שהוא זה שפגע בהולכת הרגל. כתב האישום הוגש נגד השניים בגין עבירות של גרימת מוות ברשלנות, הפקרה לאחר פגיעה, שיבוש הליכי משפט ומסירת ידיעה כוזבת.

התאונה אירעה ב-11 ביוני, ברחוב פתח תקוה בנתניה. חקירת בוחני התנועה של המשטרה העלתה כי רכב פרטי פגע בהולכת רגל בזמן שחצתה במעבר חצייה. הולכת הרגל הוטחה לעבר שמשת הרכב ומעוצמת הפגיעה, נזרק גופה למרחק של יותר מ-30 מטרים. כתוצאה מהתאונה האישה נחבלה בראשה ובכל חלקי גופה וכוחות ההצלה שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותה.

"נהג הרכב הפרטי תושאל במקום על ידי הבוחנים ונפתחה חקירה, במהלכה עלה החשד כי מי שנהג ברכב ופגע בהולכת הרגל הוא לא אחר מאשר בנו של מי שהציג עצמו בזירה כנהג הרכב הפוגע, וכי עד להגעת השוטרים למקום, הספיקו האב והבן להתחלף כך שהוצג לשוטרים כאילו האב הוא שנהג ברכב בעת התאונה", מסרה המשטרה, "חקירה סמויה אינטנסיבית ומאומצת של בוחני התנועה, תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים שונים העומדים לרשות המשטרה, העלה כי הבן הוא שנהג ברכב ומיד לאחר התאונה התקשר ובישר זאת לאביו. האב, שעבד בחנות הסמוכה למקום התאונה, הגיע במהירות למקום עם רכבו והתחלף עם הבן, שנסע מהמקום ברכבו של האב תוך שהאב אומר לבנו: 'לך, הכל בסדר, לך. אני אקח את זה עלי'".

כשבועיים לאחר התאונה, לאחר שהחשד נגדם התבסס, נעצרו האב והבן יחד עם בני משפחה נוספים והובאו לחקירה בתחנת המשטרה. בני המשפחה שוחררו בתום חקירתם בתנאים מגבילים ואילו מעצרו של הבן הוארך. אתמול, כאמור, הוגש נגד השניים כתב אישום.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. מוקי

    הולכי רגל תיזהרו במעבר חצייה לא כולם עוצרים. אל תקפצו לכביש יש נהגים מסוכנים. טרגדיה

  2. רתם

    נורא. באיזו מהירות הוא הגיע. הרס למשפחה אחרת ולעצמו את החיים. עצוב

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר