שוטרי השיטור הימי מחלצים צעיר שנסחף לים מול חופי הרצליה. צילום דוברות המשטרה

הבוקר: שוטרי השיטור הימי חילצו צעיר שנסחף לעומק הים מול חופי הרצליה

הצעיר אותר במרחק של מאות מטרים מקו החוף, באזור מסוכן ואסור לרחצה, כשהוא באפיסת כוחות ותשוש. המשטרה: "קוראים לציבור לנהוג באחריות ובזהירות בעת עיסוק בספורט ימי"

פורסם בתאריך: 24.8.20 10:08

שוטרי יחידת השיטור הימי חילצו הבוקר (שני) צעיר כבן 19 שנסחף לעומק הים מול חופי הרצליה. מהמשטרה נמסר שהבוקר התקבל דיווח במוקד 100 של המשטרה על צעיר, שנכנס לים במקום אסור לרחצה, נסחף לעומק הים מול המרינה בהרצליה, ואבד עימו קשר עין. "עם קבלת הדיווח צוות שיטור ימי תל אביב הוזנק למקום וביצע סריקות נרחבות בים, עד לאיתורו של הצעיר במרחק של מאות מטרים מקו החוף, באזור מסוכן ואסור לרחצה, כשהוא באפיסת כוחות ותשוש", מסרה המשטרה, "עם איתורו, השוטרים משו את הצעיר מהמים, העלו אותו לספינה המשטרתית, העניקו לו טיפול ראשוני והובילו אותו למרינה הרצליה לקבלת טיפול רפואי".

עוד מסרה המשטרה כי בימים האחרונים טיפלו שוטרי יחידת השיטור הימי של מחוז תל אביב בעשרות מקרים של הענקת סיוע לאזרחים והצלת חיי אדם לאורך החופים. "אנו שבים וקוראים לציבור להימנע מכניסה לים בחופים בהם אין מצילים ו/או בשעות בהן אין שירותי הצלה", מסרה המשטרה, "יש לדווח דיווח מהיר למוקד 100 של המשטרה אודות חשש לחיי אדם כשיש זיהוי של אדם במצוקה בים. תגובה מהירה, נחושה ומקצועית מצילה חיי אדם. משטרת ישראל קוראת לציבור לנהוג באחריות ובמשנה זהירות בעת עיסוק בספורט ימי ובכל מקרה של מצוקה, להזעיק את משטרת ישראל".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר