נוי קרקו והבית השרוף צילום מתוך האינסטגרם noyandhadartwinss

השריפה בהרצליה: כך נראה הבית השרוף של נוי קרקו, צפו בה מסכמת את האירוע הדרמטי

ביום שישי פרצה שריפה בדירה בהרצליה בה התגוררו כוכבת הילדים ואושיית הרשת נוי קרקו ובן זוגה לירוי. אחרי שהתאוששה פרסמה נוי סרטון בו נראה הבית השרוף מבפנים וסרטון נוסף בו היא מודה לכולם על הסיוע ואומרת: "אחרי סוף שבוע לא פשוט אחנו מנסים להתאושש, תהיו ערניים!"

פורסם בתאריך: 10.1.21 18:06

בדירה שנשרפה בשישי בבוקר ברחוב המעפילים בהרצליה, בשישי בבוקר, התגוררו נוי קרקו מהצמד נוי והדר, ובן זוגה לירוי. במהלך הדרמה הגדולה הצליחו צוותי כיבוי שהוזעקו למקום לחלץ

את נוי מהדירה בעזרת מנוף. בן זוגה הציל את הכלב כזרק את הכלב לתוך שמיכה שנפרשה למטה על ידי אנשים שתפסו אותו. לירוי עצמו עבר לאחר מכן למרפסת של השכנים, עד שחולץ.
השריפה נגרמה בגלל מטען קורקינט חשמלי שנשרף בזמן שנוי ולירוי ישנו.  מי שהבחינו בשריפה היו עוברי אורח שמיהרו לחייג לכוחות ההצלה. תכולת הבית נשרפה, נוי, לירוי והכלב יצאו מהאירוע למרבה המזל, בשלום. הם התפנו לבית החולים מאיר ושוחררו לאחר כמה שעות.

צפו בבית השרוף –  סרטון מתוך חשבון האינסטגרם "noyandhadartwinss"

צפו בנוי מודה לכולם:

קיראו גם:

צפו: שריפה פרצה בדירה בהרצליה, שני לכודים חולצו, שישה אנשים נפגעו

הבוקר העלתה קרקו סרטון ובו רואים את הבית השרוף ובהמשך סרטון ובו היא מודה על התמיכה ומעדכנת שהיא, לירוי בן זוגה, והכלב שלהם תומס מרגישים טוב ואף ספרה שהיא משתחררת היום מצה"ל. "אחרי סוף שבוע לא פשוט וקשה אני מעדכנת אתכם שאני ולירוי והכלב שלנו תומס מרגישים טוב ואנחנו בסדר גמור. מתאוששים קצת ממה שהיה ומודים לכם על התמיכה שלכם, הדאגה והמילים החמות. במעבר חד, אני נמצאת בקריה ומשתחררת היום מצה"ל, מנסה להתאושש מהכל ותודה רבה ובשורות טובות, תשמרו על עצמכם ותהיו ערניים".
קרקו כיכבה יחד עם אחותה ב'מירוץ למיליון' ומוכרת גם ככוכבת ערוץ הילדים. בחודש אוקטובר עלו האחיות פעם נוספת לכותרות, אחרי שהחליטו להפריד כוחות, לאחר שנים שעבדו ביחד.

צפו בשריפה ביום שישי:

 

 


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר