המסיבה ברחוב העוגן צילום המשטרה

נחשפו מסיבות גדולות בהרצליה: מבלים התחבאו מהשוטרים בארונות | צפו בסרטון

משטרת גלילות חשפה מסיבה פרטית גדולה ברחוב העוגן בהרצליה. כאשר הגיעו השוטרים ניסו חלק מהמבלים להתחבא בתוך ארונות. מסיבה נוספת נחשפה בדירה ברחוב החלוץ בעיר

פורסם בתאריך: 31.1.21 08:04

המשטרה חשפה במהלך סוף השבוע מסיבה ביתית ברחוב העוגן בהרצליה ובה עשרות מבלים. חלקם התחבאו בארונות הדירה ותוך הפרה בוטה של הנחיות משרד הבריאות. השוטרים פיזרו את המסיבה וקנסו את בעלי הדירה ושאר עשרות המבלים במקום. עם כניסתם של שוטרי תחנת גלילות לדירה, הם הבחינו כי כלל המבלים בדירה היו ללא מסיכות ובדירה נמצאו בקבוקי אלכוהול רבים. בעלי הדירה נקנס ב-5,000 שקלים וכן ב-1,000 שקלים נוספים בגין סירוב לפיזור ההתקהלות. שאר המבלים במקום נקנסו ב-500 שקלים כל אחד.

היכנסו כאן לצפייה בסרטון שצילמה המשטרה במסיבה ברחוב העוגן

מסיבה נוספת נחשפה בדירה ברחוב החלוץ בהרצליה. עם כניסתם של שוטרי תחנת גלילות לדירה, הם הבחינו במבלים במקום כשהם ללא מסיכות ותוך הפרה בוטה של הנחיות משרד הבריאות. שוטרי תחנת גלילות פיזרו את המסיבה, לא לפני שקנסו את בעלי הדירה בדו"ח בגין הקמת רעש ואת יתר המבלים במקום בדו"חות ע"ס 500 שקלים בגין הפרת הנחיות משרד הבריאות.

בנוסף לכך חשפה בסוף השבוע המשטרה מספר הפרות של אזרחים ששהו בדרך אריאל שרון בחוף הכוכבים בהרצליה. השוטרים קנסו את האזרחים ושלחו אותם לביתם. חלק מהתושבים ישבו ברכב מול החוף, כשהם ללא מסיכות ורחוקים מביתם.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר