מד חום. TR-H-C-מד-טמפרטורה-קיץ-צילום-אי.אס.אי
מזג אוויר צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

גל החום: התחזית לימים הקרובים בהרצליה והנחיות מיוחדות לציבור

כבר היום מורגשת עלייה בטמפרטורות ושיא השרב צפוי מחר. ומה יהיה בהמשך השבוע?

פורסם בתאריך: 18.4.21 14:10

ההתחממות במזג האוויר לקראת השרב הצפוי מורגשת כבר היום, והטמפרטורות ימשיכו ויעלו, כך מציין חזאי חברת מטאו טק, נחום מליק, שאומר: "אחרי סוף שבוע חם יחסית, היום ראשון תהיה עלייה נוספת בטמפרטורת ומזג אוויר יהיה שרבי. הטמפרטורות יגיעו היום ל-32 בממוצע והלחות תרד. מחר, יום שני, תהיה עלייה ניכרת בטמפרטורת והשרב יהיה כבד, בצהריים הטמפרטורות יגיעו עד כ-39 מעלות, עם לחות של 10 אחוזים, וגם בשעות הלילה מזג האוויר יהיה חם יחסית לעונה. ביום שלישי כבר צפויה ירידה בטמפרטורה של כ-10 מעלות ועלייה בלחות, אבל עדיין הטמפרטורות יהיו מעל לממוצע. ביום רביעי, צפויה ירידה נוספת של 5-6 מעלות ונגיע לכ-24 מעלות טמפרטורות רגילות לעונה.
מה מצפה לנו בסופ"ש?
"כנראה שמזג אוויר יישאר אותו דבר, חם, אבל עם טמפרטורות רגילות ובלילה קריר קצת".

בתוך כך פרסמו היום במד"א הנחיות לאוכלוסייה נוכח גל החום הכבד והשרב אשר צפוי לפקוד את ישראל בימים הקרובים: "אוכלוסיות בסיכון, קשישים וילדים נמצאים בסכנה גבוהה ועלולים לסבול מפגיעות רבות בשל גל החום. יש להימנע מחשיפה ישירה וממושכת לשמש, מומלץ לשתות כמויות גדולות של מים, יש להימנע מפעילות גופנית שאינה הכרחית בשעות עומס החום, רצוי להימצא במקומות ממוזגים ומוצלים ככל הניתן. במד"א ביקשו לשים דגש מיוחד לנושא שכחת ילדים במכונית – כדי למנוע אסון. בנוסף, במד"א קוראים לשמור על קשר ולגלות ערנות לגבי קרובי משפחה מבוגרים ושכנים באוכלוסיית סיכון, על מנת לסייע במקרה חירום. בכל מקרה חירום רפואי יש ליצור קשר עם מוקד מד"א בטלפון 101 או באמצעות יישומון "מד"א שלי".

מנכ"ל מד"א, אלי בין: "אנו מבקשים מהציבור להישמע להנחיות ולנקוט ביתר זהירות – על מנת לעבור את גל החום הכבד בשלום וללא נפגעים. אנו מבקשים לגלות שכנות טובה ולדפוק פעם ביום בדלת של שכנים הנמצאים באוכלוסיית סיכון ומתגוררים בגפם. יש להפעיל כל אמצעי הניתן, על מנת שלא להשאיר ילד ברכב לבדו וכמובן להמשיך ולהקפיד על הנחיות משרד הבריאות בנושא הקורונה במטרה לשמור על ולשמור בריאותכם ולבריאות משפחתכם".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר