אהוד לזר

אהוד לזר מונה למנכ"ל הקבוע של עיריית הרצליה

לזר בן ה-33 שימש בחצי השנה האחרונה כממלא מקום מנכ"ל העירייה, מאז פרישתו של יהודה בן עזרא לגמלאות

פורסם בתאריך: 29.4.21 08:00

עו"ד אהוד לזר מונה לתפקיד מנכ"ל עיריית הרצליה. לזר כיהן באחרונה כ-מ"מ מנכ"ל העירייה ומונה לתפקיד מנכ"ל העירייה הקבוע. כך הודיע סיום שלישי ראש העירייה, משה פדלון, בישיבת המועצה שהתקיימה. לזר בן 33, אב ל-1, רס"ן במילואים, שירת כקצין חינוך, ונבחר למצטיין נשיא המדינה. הוא בעל תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בממשל ודימפלומטיה ובקרוב מסיים את לימודי התואר השני במשפטים. הוא עורך דין והתמחה בפרקליטות המדינה בחטיבה הפלילית.

לזר עובד בעיריית הרצליה מתחילת שנת 2013. תפקידו הראשון בעירייה היה רכז מנהיגות רשותי, לאחר מכן כמנהל מדור החינוך הבלתי פורמאלי וכמנהל הקהילות ולאחר מכן כמנהל המחלקה לתכנון רב שנתי. מחודש מאי 2019 היה סמנכ"ל פרויקטים, ובחצי שנה האחרונה שימש כמ"מ מנכ"ל העירייה, מאז פרישתו לגמלאות של יהודה בן עזרא.

ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, אמר: "אהוד לזר עובד בעיריית הרצליה שנים רבות וחלש על מגוון רחב של תפקידים. אהוד אחראי על ניהולם והובלתם בהצלחה של פרויקטים ותהליכים עירוניים מורכבים ורב-תחומיים ואין לי ספק שהשילוב של יכולותיו, ניסיונו וכישוריו יתרום רבות לקידום עבודת המערכת העירונית".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. .

    העיר ניראת אתר בנייה אחד גדול הכול מפרקים ומוזנח – מדרכות כבישים מלא בורות . מרכז העיר מלבד בורות גם מטונף . מזל שיש עוד פרחים בערוגות שבזה תמיד הצטיין ראש העיר . באמת הרצליה משתנה לרעה.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר