צילום רכבת ישראל
צילום רכבת ישראל

פתאום באמצע היום: חצי משטח החניה לבאי הרכבת בהרצליה נסגר

תושבי הרצליה גילו לאכזבתם כי חלק גדול מהחניה בסמוך לרכבת נסגר ללא התראה. רכבת ישראל ועיריית הרצליה מגלגלים את האחריות

פורסם בתאריך: 7.10.21 08:43

תושבי הרצליה רבים פוקדים מידי יום את תחנת הרכבת בעיר, אם בדרך לעבודה, אם ללימודים, ובכלל. עבור אלה שמגיעים ברכב בוחרים להחנות את רכבם בסמוך לתחנה ישנו שטח חולי גדול המשמש כחניה. לאחרונה, וללא כל התראה, כחצי מהשטח נסגר וגודר, ובאחת צומצמו משמעותית אפשרויות החניה. למי שמגיע בשעות הבוקר, שעות השיא, המשימה למצוא חניה הופכת כעת למשימה כמעט בלתי אפשרית.

תושב העיר, שנוהג להחנות את רכבו בחניה בסמוך לתחנת הרכבת, משקף את המצב: "גזלו מאיתנו בערך מחצית מהמגרש לטובת מטרה כלשהי, גדרו ואי אפשר להחנות שם. השטח שנותר אינו מספיק, וזה בלשון המעטה. אחרי השעה 9:00 בבוקר אין אפשרות למצוא מקום חניה פנוי, חלופה – אין. הגורמים המוסמכים, אלה שמחליטים על מהלכים, כנראה אינם נוסעים ברכבת. לקחו חצי מהשטח ובזה מבחינתם ביצעו את המשימה. ברור שסמוך לתחנת רכבת יש צורך בשטח חניה גדול במיוחד, בחו"ל הבינו את זה מזמן. זהו אחד היסודות לגרום לאנשים להשתמש בתחבורה ציבורית. אדם אשר צריך לבחור אם להישאר ללא חניה בהרצליה או ביעד אליו הוא נוסע, יעדיף לחפש חניה ביעד, אחרי שכבר הגיע לשם בנוחות ברכבו. היום זו רולטה רוסית – אם לא מצאת מקום חניה בתחנה, ובזבזת זמן לריק, אתה צריך לנסוע משם בכל זאת ברכב במקום ברכבת, וכמובן לאחר לכל מקום".
מעיריית הרצליה נמסר בתגובה: "מדובר בשטח של רכבת ישראל, הם גידרו וטיפלו בו". ברכבת ישראל טענו מנגד, כי מדובר דווקא בעבודות של עיריית הרצליה, שאינן קשורות ישירות לרכבת, אך משפיעות על סביבת התחנה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. שביט

    מה פתאום נזכרתם? הגידור והגבלת מספר מקומות החניה נמשכים זה מספר שבועות. הסיבה ברורה לכל מי שרק מנסה להסתכל סביבו – בונים סוף סוף את מעביר המים שהעיריה והרכבת בתכתשו עליו שנים . סוף סוף לא יהיו יותר הצפות באזור התחנה. ורבותי, אתם לא מוכרחים להגיע לתחנה ברכבת – יש בהרצליה שירותי אוטובוסים טוביםץ אז תעלו עלה אוטובוס ואל תבלבלו את המוח.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר