דנה אורן ינאי צילום תמי שלף
דנה אורן ינאי צילום תמי שלף

האופוזיציה לפדלון בעקבות ההריסה ברעננה: "לעצור מיידית את ההיתרים לתמ"א 38"

בעקבות הריסת הבניין ברעננה, דורשים חברי מועצה מהאופוזיציה, יחד עם סגן ראש העירייה, לכנס בדחיפות את מליאת ועדת תכנון ובנייה ודורשים נהלים חדשים והחמרת הפיקוח

פורסם בתאריך: 10.10.21 15:06

בהמשך להריסת הבניין ברעננה בשבוע שעבר מחשש לקריסה, פנו מספר חברי מועצה בהרצליה, ביוזמת דנה אורן ינאי מהאופוזיציה במכתב בהול לראש העירייה משה פדלון, בו הם דורשים לכנס בדחיפות את מליאת ועדת תכנון ובנייה העירונית. ליוזמה של אורן ינאי חברו גם סגן ראש העירייה, עופר לוי, וחברי המועצה מהאופוזיציה, יריב פישר ומאיה כץ.  הם מבקשים לקבל סקירת פרויקטים של תמ"א 38 בעיר וכן לדון באלטרנטיבות תכנוניות וביצועיות. עוד הם מבקשים לדון בבקשות הקיימות כיום בעיר אשר נמצאות לקראת היתר ובקשות טרם ביצוע יסודות. בקשה נוספת שלהם היא שהמליאה תקבע נהלים ובדיקות, שיאפשרו לצוות המקומי לחזות סכנות ותהיה בידם האפשרות לבחינת חלופות להתחדשות וחיזוק, שעדיפות, לטענתם, לתושבים ולעיר על פני תמ"א 38.

הבניין שנהרס ברחוב הגליל ברעננה, צילום דוברות עיריית רעננה

אורן ינאי, שחברה בוועדת המשנה לתכנון ובנייה, אמרה: "אני קוראת לראש העיר לעצור מיידית את ההיתרים לתמ"א 38 ואת הפרויקטים שטרם התחילו ביצוע. על מליאת תכנון ובנייה לבחון אלטרנטיבות להתחדשות עירונית שלא יסכנו את תושבי העיר ובנוסף על מליאת התכנון לדרוש ממנהל ההנדסה העירוני להחמיר את הפיקוח והביצוע של פרויקטים שיצאו לדרך. חיי התושבים אינם הפקר ואל לנו לסמוך רק על היזמים והקבלנים בנושא חיי אדם ואיכות החיים שלהם".
לא התקבלה תגובה מעיריית הרצליה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. ראובן

    כמנהל עבודה בתחום אני סבור שיש לקבוע בהיתר נוהל בדיקת קידוח כלונסאות בפיקוח הקונסטרוקטור ואישורו. ובכך נפתרה הבעיה.
    המבין יבין.

  2. בוננזה

    חבל שעיתונכם ממשיך לדווח על הריסת בניין שלא קרתה. בסה"כ הורידו 3 חדרי סלון ומטבח ב 3 דירות מתוך 12….זה הכל !! הבניין אגב, לא עמד לקרוס !

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר