הפרויקט ב-י.ל. ברוך בהרצליה, צילום לביא צילומי אוויר
הפרויקט ב-י.ל. ברוך בהרצליה, צילום לביא צילומי אוויר

פנטהאוז עם בריכה: שנתיים לאחר ההריסה מאוכלס הפרויקט ב-י.ל. ברוך

אורית לוי, דיירת ותיקה שהתגוררה בבניין שנהרס כ-15 שנה: "זו ההתרגשות מטורפת, הכל יפה וחדש. היתה לי דירת 3 חדרים ישנה, אפילו בהייטק אין אקזיטים כאלה, מי חלם שהיום הזה יגיע"

פורסם בתאריך: 26.7.22 08:42

שנתיים מהריסת הבניין הישן, קבוצת אלמוג מאכלסת את הפרויקט ברחוב י. ל. ברוך בהרצליה. בקבוצה דיווחו על קבלת טופס 4 ואכלוס פרויקט ההריסה ובנייה ברחוב י. ל. ברוך בהרצליה. 22 בעלי הדירות הוותיקים והרוכשים החדשים מקבלים מפתח לדירתם החדשה בימים אלה. האכלוס יוצא לפועל תוך שנתיים מהריסת הבניין הישן.

הבניין הוותיק שעמד במגרש היה בן 3 קומות וכלל 9 דירות. לאחר הריסתו נבנה בניין חדש ומודרני בן 7 קומות ו-22 דירות, וכן פנטהאוז בשטח של 160 מ"ר עם מרפסת ענקית של 200 מ"ר הכוללת בריכת שחייה פרטית. לכל הדירות מחסן דירתי וחניה תת קרקעית, ללא שימוש במתקני חניה. מרבית רוכשי הדירות בפרויקט הם משפרי דיור תושבי הרצליה והסביבה אשר רצו להישאר באזור המגורים המוכר אך לעבור לבניין חדש.

הדירות בפרויקט נמכרו במחירי שוק של 2020, כאשר לדוגמה דירת 5 חדרים נמכרה בסכום של 3.180 מיליון שקל, דירת 4 חדרים נמכרה בסכום של 2.650 מיליון שקל ודירת גן בת 5 חדרים נמכרה ב-3.6 מיליון שקל. עליית המחירים בשנתיים האחרונות בכלל הארץ ובמרכז בפרט, לצד המצאי המועט של דירות חדשות באזור, הביאו לעליית ערך משמעותית לרוכשים מאז ביצוע העסקה.

אורית לוי, דיירת ותיקה שהתגוררה בבניין במשך כ-15 שנה, אמרה: "ההתרגשות מטורפת, אתמול קיבלנו את השטחים הציבוריים והיום את הדירה, הכל יפה וחדש. היתה לי דירת 3 חדרים ישנה עם תשתיות ישנות, הבניין היה בן עשרות שנים, נראה ככה וכך גם השכנים התייחסו אליו. קיבלנו בניין חדש לגמרי עם תוספת חדר, מרפסת שמש, חניה תת קרקעית ומחסן, הכל חדש. אפילו בהייטק אין אקזיטים כאלה, מי חלם שהיום הזה יגיע".

 

רקפת להב, סמנכ"ל שיווק בחברה, אמרה: "קבוצת אלמוג בונה בשנים האחרונות מאות רבות של יחידות דיור בבנייה חדשה ובהתחדשות עירונית, עם פרויקטים רחבי היקף בתל אביב יפו, בת ים, יבנה, חיפה ובאר יעקב. כאשר מדובר בפרויקטים נקודתיים של תמ"א החברה בוחרת לפעול רק במיקומים הטובים ביותר בערים מבוקשות במרכז, כאשר הרצליה ורעננה בהחלט עונות על ההגדרה, עם ביקוש גבוה מצד הקהל המקומי, שכונות ומרכזי ערים מפותחים ומבוססים אשר הקהל המקומי מעוניין להמשיך לגור בהם ולגדל בהם את ילדיו".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר