ליאב נחום
ליאב נחום

מחייל בצנחנים למלך מהמסיבות: הצצנו לפייסבוק של ליאב נחום

פורסם בתאריך: 16.7.17 00:00

מי: תכירו את ליאב נחום (22), מלך חיי הלילה מהרצליה, שמצליח לשלב בין עבודה לבילויים ומתחזק עמוד פייסבוק שיגרום לכם להזיל ריר מקנאה. אחרי הכל, עלם החן הצעיר מוביל ליין מסיבות שווה בגאגוס רעננה.

ברשת: נחום מחזיק עמוד פייסבוק תחת השם Liav Nachom עם 3,450 חברים והמספר רק עולה. "אני לא יודע כמה עוקבים יש לי, אבל זה לא ממש משנה לי כי אני לא בודק דברים כאלה. חוץ מזה, השתחררתי לא מזמן משירות בצנחנים והגעתי היישר לתחום המסיבות, כי עשיתי את זה תוך כדי הצבא ולאט לאט התברגתי יפה בתחום כי אני אוהב לעשות שמח. בעיניי, אין עבודה יותר טובה מזו ולכן אני עושה את זה עם הרבה אהבה.

"אני מעלה בעמוד שלי את המסיבות שלי, את הגלריות מהגאגוס, מתייג, מספר לעוקבים שלי מה היה. אני גם מעלה דברים פרטיים כמו בילויים עם חברים וכל מיני דברים מגניבים, כולל תמונות שלי בים בהרצליה, שם אני גר. אני לא גולש אבל אוהב לבלות בים ובשמש עם וודקה רד בול ביד. אני מעלה תמונות גם מטיולים שלי או תמונות מהצוות שלי בצבא, למשל מנסיעה לברלין באמצע השירות. חוץ מזה, אנחנו צוות ממש מגובש ועדיין נפגשים, ואפילו כל החבר'ה הגיעו מכל הארץ לחגוג איתי בשישי האחרון בגאגוס.

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר