מרינה גורביץ'. צילום גיא זלצר
מרינה גורביץ'. צילום גיא זלצר

צפו: מרינה גורביץ' רק רוצה לגרום לנשים להיות מאושרות

הדוגמנית ההרצליינית תשיק בקרוב אתר חדש שיעסוק בנושאי דימוי עצמי, אופנה וטיפוח. בינתיים אתם יכולים לראות אותה בסרטונים בפייסבוק

פורסם בתאריך: 17.7.17 13:35

מרינה גורביץ', דוגמנית ופרזנטורית של המותג ML (לצידו של איציק זוהר), אמא לשתי בנות וכנראה האישה הכי יפה בהרצליה, משיקה בסוף החודש אתר חדש, beyourself, ובו תוכן המיועד בעיקר לנשים ועוסק בנושאים כמו דימוי הגוף, אופנה וטיפוח.

"האתר אמור היה לעלות לאוויר בימים הקרובים, אבל בגלל שאני רוצה שיהיה מושלם, אני אשיק אותו בעוד כמה שבועות", אומרת גורביץ', "התוכן באתר מיועד לנשים והדבר הייחודי שבו הוא בכך שהוא מציף דברים קצת אחרת. מתעסק בדימוי עצמי בעיקר, פנימי וחיצוני. אני עושה בעיקר תוכן וידאו ויש לי גם מומחית רגשית שכותבת תוכן, ומומחית טיפוח שכותבת תוכן. יש בו אמירה ברורה בנושא יופי והעצמה. אני כמובן רוצה להביא המון טראפיק, אבל באמת חשוב לי שאנשים יכירו אותי ואת מה שיש לי להגיד כאמא, אישה ותושבת הרצליה הירוקה מזה שש שנים. אני לא מעלה סתם תכנים".

מה זאת אומרת תכנים בנושא דימוי עצמי?

"אני בעלת תואר בעיצוב אופנה משנקר, ויש לי ניסיון של שנים בתעשיית האופנה והיופי, אבל למרות כל זה, מאז שאני זוכרת את עצמי, הרגשתי 'לא מספיק'. לא מספיק רזה, לא מספיק חכמה ולא מביאה מספיק ערך. וזה לא משנה כמה הישגים היו לי או כמה מחמאות קיבלתי או כמה כסף עשיתי. לכן, אחרי שנים של תהליך אישי, קורסים וסדנאות הגעתי להבנה עמוקה שכל עוד נשווה את עצמנו לסביבה, או נראה את עצמנו דרך עיניים של מישהו אחר,  נרגיש 'לא מספיק', כל אחת ואחד ב'לא מספיק' שלו".

ואילו עוד תכנים יהיו באתר?

"האתר ייפתח במקביל לעמוד הפייסבוק שלי, שגם בו אני מעלה תכנים, כולל סרטונים וקטעי וידאו-בלוג, בנושאים כמו שיער, איפור, מה ללבוש לפגישות, וגם קטעים מתוך הרצאות שלי על דימוי גוף, הרצאות שהעברתי עבור הרבלייף וגם פה בהרצליה במתנ"ס נווה ישראל לפני כחודש וחצי. החומרים האלו ועוד יהיו חלק מהאתר, שבעזרתו אני רוצה לזוז קדימה ולהעביר את מה שאני יודעת הלאה. דרך הוידאו-בלוג אני מנסה לגעת בפנים והחוץ האנושי, כרגע הנשי בעיקר, כי המטרה שלי היא לגרום לנשים להרגיש שאין טעם להשוואות.שהן יבינו שזה בזבוז זמן לחפש אשמים אם את לא מרוצה מעצמך. אני לא מציעה דיאטות או ספורט, אלא רק אהבה עצמית ומיידית. דרך הסיפור שלי אני מביאה את הצעדים שלדעתי יעזרו לאחרות להיות מאושרות יותר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר