צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

סוגרים שנה: כל מסיבות הסילבסטר השוות בהרצליה ועוד אירועים השבוע

באינגה, בגרגא, ברומר ובמשכית מקבלים את 2018 במסיבות וחגיגות. ויש גם סאטירה על המצב והצגה על היא והוא, את ואתה, פלוס מרק חם. 2018 שמחה וטובה!

פורסם בתאריך: 31.12.17 08:33

# דקה ושלושים שניות בהן תגלו נשים בשם אינגה מכל העולם. רוצים הסבר למשפט הזה? בבקשה: זה חלק בלתי נפרד מהסרטון שהכינו עבורכם דודו ויובל צייג וצוות האינגה בר בהרצליה. הסרטון הזה הוא חלק מההזמנה הכה קולית שלהם למסיבת הסילבסטר שיהיו בה מוזיקה טובה, שפע של פינוקים ועוד.

דודו צייג, נראה מבטיח!
"כן. לפני כמה שנים עשינו מסיבת סילבסטר אינטימית ומושקעת ברשפון עם תנורים באוהלים, די.ג'יי הבית, פלזמה עם הספירה לאחור ועוד הרבה דברים טובים, כולל אותי על הבר. השנה אנחנו רוצים לשחזר את הערב הזה ומזמינים את הלקוחות שלנו להגיע אלינו לאינגה ביום ראשון החל מהשעה 21:00. אנחנו המקום היחיד בעיר שאין בו בעיית חניה, לא משלמים כניסה ואין בדרך אליו פקקים. תבואו. יהיה שמח, מבטיחים לפנק!".

# חוגגים שנה חדשה עם אווירה של 2018 בגרגא פיטיץ, המקום הכי שמח על מפת הבילויים שלכם. איך אנחנו יודעים? כי הבעלים זרק לא מעט ספויילרים בעמוד הפייסבוק וברור שבדקנו עבורכם מה בתפריט.

גרגא מסיבת צהריים הרצליה. צילום יח"צ

גרגא מסיבת צהריים הרצליה. צילום יח"צ

בן ברק, מנהל הגרגא, אפשר לחשוף פרטים?
"יהיה שמח. אנחנו מרימים מסיבה מטורפת עם מקום מעוצב באווירת הכריסמס כולל עץ ואורות. זה משהו שאנחנו עושים כל שנה ולכן גם השנה אנחנו משקיעים. האירוע יהיה בחסות ייגר מייסטר, עם גשר בלונים שמציין את שנת 2018 והצוות יעבוד עם כובעים של סנטה קלאוס. יהיה לנו תפריט מיוחד של מבצעים ואוכל במחירים מיוחדים כולל ספיישלים וספירה אחורה עד לנשיקת חצות. מתחילים בשעה 22:00".

# אנחנו לא יודעים איפה אתם חגגתם בשנה שעברה, אבל אם אתם קצת אחרי גיל 30 ומחפשים את המסיבה המושלמת לקבל את השנה האזרחית החדשה, כדאי שתשריינו כרטיסים למסיבת הסילבסטר – הכל כלול, של אומגה פרוד קשיין אשר בחרו במתחם האירועים 'משכית' בהרצליה פיתוח ללוקיישן של המסיבה השנה. מה בתוכנית? אולם מדהים ומקושט ברוח החג, תאורה מטורפת ומיקום חזק עם חניה חופשית בחינם. הכל כלול במחיר הכרטיס, כולל בר אלכוהול משובח חופשי כל הערב, שני די.ג'יי מובילים – אסף אלמוג ורועי פלנר, וגם שחר המתופף על במת ענק! משכית 3, הרצליה, מתחילים ב־21:30. מחיר כרטיס בקנייה מראש 150 שקלים. בערב האירוע – 200 שקלים. לקנייה מראש כנסו לדף הפייסבוק של omega productions.

# ברומר 22 רוצים לפתוח לכם שנה עם אווירה טובה שתשאיר לכם טעם של עוד. הם יעשו את זה עם די.ג'יי דן נווה שינגן מוזיקת מיינסטרים וכמובן ילווה את הקהל בספירה לאחור. הסלוגן של המסיבה: "מי פנוי לנשיקה?".
אבי סופר, מה זה אומר?
שעם כניסתם של האורחים שלנו למקום שיעוצב כמובן באווירת החג, הם יקבלו צמיד לפי סטטוס אישי. פנוי או רווק. ככה תוכלו להתנשק בחצות בלי לדאוג".

צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

עובדים על הזוגיות

במופע "מבשלים זוגיות" מציעים מבט מקורי על חיי הזוגיות השחוקים ומבשלים לקהל מרק חם

קבלו את המופע שמציג את המתכון "הסודי" לתבשיל הכי מסובך: זוגיות. "מבשלים זוגיות במתכון חדש" הוא מופע בידור אינטראקטיבי וייחודי המדבר על הקשר בין אהבה, זוגיות, גירושין ו.. אוכל. במופע משתתפים עוה"ד לענייני משפחה ומגשרת גלית צור, שדר הרדיו, הסטנדאפיסט והשף יוסי פרץ ארי והקאוצ'רית, מאמנת זוגית ועיתונאית סימי אקשוטי. השלושה חברו לכדי 'טיפול זוגי' משודרג על הבמה ומשלבים דוגמאות מחיי היומיום של כולנו ועושים זאת עם הרבה הומור עצמי המעורר מחשבה ורצון להסתכל על השחיקה בחיי הנישואין מזווית אחרת.

סימי, איך עלה הרעיון למופע?
"הרעיון התחיל מפגישה מקרית ביני לגלית. היתה לי אז תכנית רדיו עם יוסי ומהפגישה המקרית הזו זה התגלגל. כל אחת הביאה את הידע המקצועי שלה".

מתוך "מבשלים זוגיות". צילום: ערן לביא

מתוך "מבשלים זוגיות". צילום: ערן לביא

 

איך מחברים בין העולמות השונים שכל אחד מביא איתו?
"לאט ובזהירות. מלכתחילה יש קשר בין עולם המשפט, הומור, זוגיות ואוכל. כל אלה הם הרי בסיס לקיום שלנו. אז פשוט לקחנו את המצבים הללו והפכנו אותם למופע רגיש, נוגע ומצחיק. מטבע הדברים כל אחד מאיתנו הביא את השקפת עולמו, את עולם התוכן שלו. למשל, גלית מביאה עובדות וסטטיסטיקות כשהיא מתארת במופע מה קורה לזוגות המגיעים אליה כשהם כבר בשיא המשבר הזוגי ואילו אני זו שהזוגות המגיעים אליה כשעוד יש מה לעשות וניתן לתקן. החיבור בינינו ליוסי מביא לבמה את "חיי הזוגיות" המורכבים בעיניים הגבריות שלו, הזוגיות של יוסי בעצם מהווה את המודל הזוגי שסביבו מתרחש המופע".

מה בדיוק קורה במופע?
"'מבשלים זוגיות' הוא מופע בידור אינטראקטיבי שעוסק בדרמה המתוקה-מרירה של חיי-זוגיות. במרכזו ניצב יוסי, בתפקיד שף זועם בשיאו של משבר זוגי, שמסתייע בעורכת דין לענייני משפחה (גלית) ומאמנת זוגית (אני) שמדריכות אותו החוצה מן המשבר".

אז מה המופע בעצם?
"לפני שהשף מוצא טעם מחודש באהבה, העלילה מסתבכת והופכת לחיפוש הומוריסטי אחר הנוסחה המנצחת לחיי זוגיות טובים: איך להתמודד עם 'חבלני זוגיות' כמו כסף, חמות, אבא של בעלך והילדים? איך להישמע לאותות האזהרה בדרך לגירושים ולהימנע מהם? והאם ייתכן שהסוד הגדול להצלחה טמון בדבר אחד פשוט – בצלחת. המופע הוא מעיין 'טיפול זוגי' משודרג על הבמה המשלב דוגמאות מחיי היומיום של כולנו. במהלך המופע פותח יוסי, מטבח על הבמה ובו הוא מבשל מרק מוקרם וטעים במיוחד המחולק לקהל בתום המופע".

איך הקהל מגיב בסוף המופע לחלוקת המרק?
"בהתחלה הקהל לא מבין שהוא באמת מוזמן לעלות לבמה כדי לטעום מהמרק, ברגע שהראשון עולה כבר יש הענות וכולם נהנים ו..מופתעים".

ולסיום, תני לקוראים טיפ – מהו המתכון לקשר זוגי טוב?
"לפי הספרים זה אינטימיות ותשוקה בפועל זה א ה ב ה והקשבה אמיתית אחד לשני".

כתיבה: ניצן כהן ויוסי פרץ ארי. "מבשלים זוגיות". היכל בעיר , שבת 6.1 ב21:00.

תקועים במנהרה

הסאטירה הישראלית "במנהרה" מפגישה חיילים ישראלים ומחבלים פלסטינים במנהרת טרור, ולאף אחד לא כדאי לצאת החוצה

מתוך ההצגה "במנהרה". צילום: ויקטוריה שוב

מתוך ההצגה "במנהרה". צילום: ויקטוריה שוב

ב-2001 יצא לאקרנים הסרט "שטח הפקר", אודות שני חיילים, בוסני וסרבי, הלכודים בשטח הפקר בין שטחי האויב ללא דרך מילוט, ואחד מהם שוכב על מוקש שיתפוצץ אם רק יזוז החייל ממקומו. הסרט, שהיה מועמד לאוסקר כסרט הזר הטוב ביותר, מראה את הגיחוך והאיוולת במלחמות אחים, ועל בסיסו האירוני המריר כתב המחזאי רועי חן את "במנהרה" – סאטירה ישראלית עכשווית המתרחשת במנהרת טרור שאליה נכנסו ארבעה חיילים, שני ישראלים מכיוון אחד ושני פלסטינים מכיוון עזה. מעליהם ממשיך הקרקס הפוליטי והתקשורתי לבחוש בחייהם של הפיונים הקטנים ונבחרי הציבור הולכים יד ביד על גבם של הבוחרים.
משתתפים: מיקי לאון/גלעד קלטר, עידו מוסרי, פיראס נסאר, אלכסנדר סנדרוביץ, יובל ינאי/אסף פריינטא, קארין סרויה, אורי יניב, פאולו א. מוארה, נועה הר-ציון.
במנהרה – תיאטרון גשר. מאת: רועי חן בימוי: עירד רובינשטיין. משך ההצגה: כשעה וארבעים ללא הפסקה.

מוצ"ש 30.12.17 בשעה 21:00, ימים ראשון – חמישי ב-20:30, מוצ"ש 6.1.18 ב-21:00. היכל אומנויות הבמה הרצליה. מחיר כרטיס 199 שקלים.

# במסגרת סדרת ההרצאות "תיבת פנדורה" ירצה ד"ר אודי לבל מאוניברסיטת אריאל על הספינה "אלטלנה", שנשאה נשק עבור ארגון אצ"ל וטובעה ביוני 1948 מול חופי תל אביב לאחר שלוחמי הארגון סירבו למסור את הנשק לידי צה"ל. יום רביעי, 3.1.18 ב-19:30 ב"היכל בעיר". כניסה חופשית בהרשמה מראש.

# הכתב הכלכלי של ערוץ 10, מתן חודורוב, ירצה ביום רביעי בנושא "כשבגרוש היה חור" – ההישגים והאתגרים הגדולים של כלכלת ישראל ב-70 שנות עצמאות. ספריה ראשית (סוקולוב 56), רביעי 3.1.18 ב-20:30. עלות כרטיס: 30 שקלים, מומלץ להזמין מראש בטלפון 09-9541338.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר