דיקלה. צילום: יובל אראל
דיקלה. צילום: יובל אראל

הזמרת דיקלה ושירה בציבור בסופ"ש חורפי בהרצליה

הזמרת המוכשרת מגיעה במוצאי שבת להיכל אומנויות הבמה, שיארח גם מופע שירה בציבור. וגם: מסיבות חורף לוהטות ומכבי הרצליה עולה לירושלים

פורסם בתאריך: 26.1.18 08:04

הסיפור האופטימי של דיקלה

הזמרת המצליחה בעלת הקול העמוק מגיעה להרצליה במסגרת סיבוב ההופעות החורפי

בקיץ קרעה הזמרת דיקלה את הארץ עם סיבוב הופעות גדול שנחתם באמפיתאטרון בקיסריה. הזמרת מבאר שבע חדרה לתודעה ב-2001 עם האלבום "אהבה מוסיקה" ועם ארבעה אלבומים נוספים ושלל להיטים ביססה לעצמה מקום של כבוד כיוצרת מקורית, איכותית ומסקרנת. דיקלה נעה בין מוזיקה ערבית, מזרחית וים תיכונית, פופ ומוזיקת עולם, ובין היתר כתבה לאמנים אחרים כמו שרית חדד, מאיה בוסקילה, מוש בן ארי ושלומי סרנגה (הלהיט "מונו"), והלחינה עם שאול בסר את פסקול הסרט "גט – המשפט של ויויאן אמסלם".

להרצליה מגיעה דיקלה במסגרת סיבוב ההופעות החורפי, בהרכב הכולל ששה נגנים ותבצע את שירי אלבומה האחרון "סיפור אופטימי", ושירים נוספים שזכו לחיבוק חם מהקהל כמו מסקרה שחורה, אנשים, הוא כותב לי מאמי, ואם פרידה, שבע בערב, אל תלך, Here Comes The Rain Again, בוקר טוב, יהיה לנו טוב, אין עוד אהבה כזאת ואחרים.

דיקלה – סיפור אופטימי, ההופעה. היכל אומנויות הבמה הרצליה, מוצאי שבת 27.1.18 ב-20:45.

# חובבי השירה בציבור מוזמנים להנעים זמירות בערב "נולדתי בקיבוץ – שירים בניחוח חציר", שהוא כולו חגיגת זמר של מיטב המלחינים שנולדו בקיבוץ והטביעו את חותמם על הזמר העברי. משירי דוד זהבי, נחום היימן, שלום חנוך, חנן יובל ומתי כספי. בין השירים: 'אני נושא עימי', 'יצאנו אט', 'עוד חוזר הניגון', 'את ואני והרוח', 'חופים', 'אגדת דשא', 'הבלדה על יואל משה סלומון', 'אתם זוכרים את השירים', 'הימים שעוד נכונו לנו', 'ילדותי השנייה' ועוד.

שירה: יזהר כהן, שירי גולן חבורת פינה בעמק ואמנים אורחים. הנחיה: נועם גילאור, ניהול מוסיקלי: אורי קריב. שישי ב-21:30.

# במסגרת הסדרה "שישי בריאותי" תתקיים הרצאתה של ד"ר דינה אייזן "הומור ובריאות לחיים בריאים" ביום שישי ב-10:00 ב"היכל בעיר.

# יוסי גבני האחד והיחיד יופיע במועדון הנוער "הכוכב השמיני", בהופעה המיועדת לכיתות ט'-י"ב. מחיר כרטיס ברכישה מוקדמת – 20 שקלים, בקנייה במקום – 40 שקלים.

 

# ההפסד הביתי הצנוע 1:0 למוליכת הליגה הלאומית הפועל תל אביב קטע למכבי הרצליה רצף מוצלח של שלושה משחקים ללא הפסד בהם צברה שבע נקודות. צמרת הליגה מחכה לה גם היום, במשחק חוץ קשה נגד המדורגת שלישית, הפועל קטמון. שישי ב-15:00 באצטדיון "טדי" בירושלים.

בדולי פרטון בהרצליה עובדים על פינוקי חורף שווים במיוחד, כולל קוקטיילים מפנקים, סנגריה חמה וימי שלישי מיוחדים במיוחד.
דור נצר, מה בתפריט?
"אחרי שעשינו את דולי סובב עולם עם ערבי קונספט מושקעים במיוחד (יווני, לטיני וכו') שהיו הצלחה מטורפת, אנחנו ממשיכים עם ליין ימי שלישי שהפך למסורת, שלישי ישראלי עם אווירה ישראלית, ריגושים, מוזיקה עברית מכל הזמנים, פלאפל, חומוס ופיתות וגם המון המון ערק.

חגיגת שלוש שנים מחכה לכם ביום שישי (26.1) בספרייה בהרצליה. בתוכנית: רחבה
פתוחה, ושני דיג'ייז מובילים – די ג'י עידו M ודי ג'י Statmo, שיעיפו את המקום באוויר, וגם הרבה פינוקים והפתעות.

בגרגא פיטיץ בהרצליה רוצים שתצאו כל הסופ"ש, אבל גם ברביעי. ברור שפנינו לאיתי נחמיאס הבעלים כדי לברר מה מחכה לכם במקום הכי מגניב בעיר הרצליה.
נחמיאס, יש פינוקים?
"יש פינוקים ויש גם אנשים יפים, אווירה טובה ואנרגיה מטורפת, וגם צלם שיתעד את כל הטוב הזה, וגם מבצעים שווים במיוחד. למשל במוצ"ש, מי שרוכש שני קנקני בירה מקבל את השלישי חינם. בימי רביעי, בליין הישראלי שלנו, יש ערב שנקל שזה המחיר הכי זול לצ'ייסר שקיים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר