פורים במוזיאון הרצליה, צילום אסף ברנר
צילום אסף ברנר

פורים הוא חג שמח: כל אירועי החג, השבוע בהרצליה

העדלאידע הגדולה של הרצליה, הפנינג פורים במוזיאון, מסיבות במתנ"סים, ביטלס בהיכל, וגם מחזה אישי ומקורי. לא תצליחו להשתעמם השבוע

פורסם בתאריך: 25.2.18 09:19

בפורים הזה תתחפשו לאמנים

כבכל שנה יסתיים מסלול הצעידה של העדלאידע העירונית של הרצליה במתחם "מוזיאון על הדשא" – הפנינג אמנות ישראלית נרחב ללא תשלום שייערך בגן הפסלים של מוזיאון הרצליה לאמנות עכשווית. כמו העדלאידע, גם ההפנינג יעמוד בסימן חגיגות 70 שנה למדינת ישראל. בהתאם לכך, שלל הפעילויות במתחם ייערכו בהשראה וכמחווה מחויכת ליצירותיהם של גדולי האמנים הישראלים שמוצגות בגן.

במסגרת התכנית, "תיאטרון מסתורין" יקיים את מופע "משחקי הכס" – הופעת אקרובטיקה ואקרובאלנס בעקבות פסלה של עופרה צ'מבליסטה, לצד מופע בהשראת הפסל של ציפורה גנדלר שיכלול בובות בדמות ציפורי ענק. בנוסף, שחקן בדמות פסל חי יקיים מופע דיאלוגים עם פסלו של יגאל תומרקין. במקביל הקהל יוזמן לקחת חלק בהקמת מיצבי אמנות גדולי ממדים, ויתקיימו סדנאות ציור, פיסול, עבודה בחימר, קיפולי נייר, יצירה בחול ועוד. דוגמא לכך היא הפעלת "צייר לי כבשה" ליצירת עדר כבשים נרחב בהשראת מנשה קדישמן ופסלו "טלפיים". כמו כן יפעל מתחם הפעלה מקורי של שבט הצופים העירוני שהוקם במיוחד לאירוע ויכלול מתקנים כדוגמת מבוך, קרוסלה וקיר טיפוס, ושלל פעילויות נוספות לכל הגילאים.

אם ירד גשם, תדחה הפעילות ליום שלמחרת באותן השעות.

"מוזיאון על הדשא". יום ה' 1.3.18, החל מ-10:00 ועד 14:00. הכניסה וההשתתפות ללא תשלום, כולל כניסה חופשית לתערוכות המוזיאון.

ביטלס לכל המשפחה

חגיגת קצב נוסטלגית וקסומה לכל המשפחה. מסע בעולמם של הביטלס ובשיריהם הנצחיים. מופע מרגש עם השירים הגדולים של הביטלס בעיבודים מיוחדים לילדים ולמבוגרים, המאפשר לכולם להנות ולשיר עם להיטי הביטלס במופע מרתק אחד. להקת מג'יקל מיסטרי טור במסיבה מוסיקלית שהיא כולה הפנינג גדול של ילדים והורים ו… ביטלס.

ביטלס לכל המשפחה. יום חמישי, 1.3, היכל אומנויות הבמה הרצליה ב-17:00. כרטיסים החל מ-79 שקלים.

# העדלאידע הגדולה של הרצליה תצא לדרך ב-10:00 מגן בן שפר ברחוב סוקולוב ותמשיך עד לבמה המרכזית ב"שער העיר" ברחוב בן גוריון. העדלאידע תעמוד בסימן 70 שנה לעצמאות מדינת ישראל ובתהלוכה יטלו חלק מיצגים על משאיות, רכבי אספנות וכמובן אלפי ילדים ומבוגרים מחופשים כדת וכדין.

# במסגרת יריד העסקים המקומי המתקיים במרכז המסחרי ביד התשעה, תתקיים ביום שישי מכירת תחפושות ואקססוריז לפורים במחירים מוזלים. שישי, 23.2, בין 10:00 ל-14:00. חגיגת פורים השכונתית תתקיים ביום שלישי, 27.2, במתנ"ס המקומי ובה עיר קופים, ספינת פיראטים, מרוץ בימבות, מתנפחים ועוד הפתעות. יוצאים לדרך ב-16:00.

# במתנ"ס נווה ישראל יציינו ביום שני את הפורימון, שיכלול דוכני משחקי ויצירה, דוכני איפור וקעקועי נצנצים, דוכני מזון, ג'ימבורי והופעת קרקס. הכניסה חינם, מתחילים ב-17:00.

# במתנ"ס נוף ים מקדימים לחגוג ומציינים את חג פורים במסיבת רחוב קהילתית שתיערך ביום שלישי, 27.2. בקנה: תחרות תחפושות נושאת פרסים, מופע ברייקדאנס, ציורי מדרכות ענקיים, ריקודים, הפעלות, מתנפחים ועוד כיף. נפגשים במרכז המסחרי בשכונה ב-17:00.

# במתנ"ס נווה עמל תתקיים ביום שלישי, 27.2, מסיבת פורים לגיל הזהב בהשתתפות ילדי בית הספר גורדון, החל מ-16:00. ולמחרת, יום רביעי, תתקיים מסיבת פורים משוגעת להורים ולילדים, כולל תחרות תחפושות, בר פטל אקטיבי והרבה שמח. כל הטוב הזה החל מ-17:30.

שריינו כרטיסים למסיבה של הדולי פרטון בהרצליה שם מחכה לכם פורים מהאגדות, כולל מקום מעוצב ומקושט, מבצעי אלכוהול ופינוקים מטורפים. חובה להגיע עם תחפושות, רצוי מאוד מושקעות. מתחילים בשעה 21:00, יום רביעי (28.2), משקה ראשון און דה האוס.

מסיבת פורים מגניבה בהחלט, מחכה לכם ברומר 22 בהרצליה עם פינוקים של פעם בחיים, מבצעים ולהיטים שיגרמו לכם לזוז כל הערב על הרחבה.

אבי סופר, מפנקים?
“ברור. השנה החלטנו לקחת את זה צעד אחד קדימה ואנחנו מכינים ללקוחות שלנו חג משוגע ופרוע ממש כמו בג’ונגל שם רק התחפושת החזקה שורדת. על המוזיקה ינצח די ג’י MATIAS ALARCON. תבואו מוכנים, יום רביעי (28.2) מתחילים בשעה 21:00”.

# לא הספקתם לחגוג כמו כולם ביום רביעי? תתייצבו ביום שישי (2.3) בגני התערוכה בתל אביב, שם מחכה לכם המסיבה של השנה בניצוחם של יובל ודודו, האחים לבית צוויג, מהאינגה בר בהרצליה.

דודו, פרטים בבקשה.
“השנה בחרנו לצאת מהרצליה ולחגוג בביתן 2 בגני התערוכה, עם אירוע מטורף ומושקע שכולל שני דיג’ייז מובילים, בועז שמואלי עם שנות השמונים ודיג’יי גרין עם להיטי מיינסטרים, וגם הופעה של להקת רוקוויל במופע מיוחד לפורים. מתחילים בשעה 21:00 וכניסה עולה 99 שקלים”.

כאן גרים (בכיף?)

יפתח קליין כתב מחזה העוסק ביחסיו עם אמו ואשתו, ממנה נפרד בחייו הפרטיים

יפתח קליין כתב, ביים ומככב בהצגה בעלת יותר מרכיב אוטוביוגרפי אחד וכמו בערב שקופיות בו אנו צופים בתמונות שאנחנו מככבים בהן, כך גם בהצגה זו מתבונן קליין בחייו, בעבר ובהווה. את הטקסט כתב אחרי שנפרד מזוגתו במשך שנים רבות, שירי ארצי, שסייעה בכתיבה. את המוזיקה כתבו שני בניו.

במרכז ההצגה, יחסיו של קליין עם שתי הנשים בחייו, אמו ואשתו, אותה מגלמת טלי שרון. בעל ואב יוצא למסע בנבכי גבריותו, מתמודד בגבורה עם משבר גיל הארבעים, קשיי ההורות והשחיקה בחיי הנישואים. הצגה אישית בה הזיכרונות והזמנים מתערבבים זה בזה כמו זרם תודעה ממעמקים הפורץ בהבהובים מפתיעים.

מחזה ובימוי: יפתח קליין, טקסטים נוספים: שירי ארצי, שחקנים: אלישבע וייל, אסתי קוסוביצקי, טלי שרון, יפתח קליין. מוזיקה מקורית: יהלי קליין ומיכאל קליין.

ערב שקופיות. יום שני, 26.2,  20:00, "היכל בעיר". כרטיס: 85 שקלים

מתוך ההצגה "ערב שקופיות"

מתוך ההצגה "ערב שקופיות"

כאן מרד!

# המחזה "המורדים" מציג שלושה דורות מורדים במשפחה ישראלית אחת: בן, אמו וסבתו. כל אחד מורד בתחומו ובתקופתו, החל בתנועת הלח"י של שנות הארבעים, דרך תנועת שמאל קיצונית בשנות השישים ועד מרד נעורים קיומי בשנות התשעים. הפקה חדשה למחזה החוקר את הזהות החילונית הישראלית, דרך סיפור משפחתי אנושי, עשיר במתח והפתעות.

ימים שני ושלישי ב-20:30, היכל אומנויות הבמה הרצליה. כרטיסים החל מ-130 שקלים.

מאת עדנה מזי"א  בימוי: משה קפטן. משתתפים: עודד קוטלראודיה קורןמיכה סלקטר, עידו ברטלגל גולדשטיין,אודי רוטשילדדניאל גלאביב כרמידנה מיינרטאסף סלומוןנעמה שיטריתהילה שלו

"המורדים". איור: אוהד גבעתי

"המורדים". איור: אוהד גבעתי

סין זה כאן

"בית קינן" מתכבד להזמינכם להרצאתו של אורי שטינמץ, מטפל ברפואה סינית ומטפל בתת המודע, בנושא "רפואה סינית, שינוי בחשיבה ומה שביניהם". בהרצאה יציג המרצה את סיפורו האישי והקשיים שהיו לו, החל מלידה שהסתבכה, בעיות קשב וריכוז קשות, ואיך הוא הצלח להתגבר על הקשיים ולצאת לחיים מאוזנים ובריאים יותר. בהרצאה זו תקבלו כלים מעשיים אשר תוכלו ליישם בבית, בנושא תזונה נכונה, הורדה במשקל ואורח חיים בריא, טיפול בילדים ואם יהיה זמן נדגים לכמה מכם דיקור סיני.

ההרצאה תתקיים ביום חמישי, 1.3.2018 בשעה 20:15 ב"בית קינן", רחוב נתן אלתרמן 51, הרצליה. ההרצאה פתוחה לקהל הרחב אך מותנית ברישום בקישור הבא- https://goo.gl/rZ6CfA וקבלת מייל על אישור ההשתתפות במפגש. מספר המקומות מוגבל ולכן ההשתתפות היא על בסיס מקום פנוי בלבד.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר