גביע העולם בכדורגל. צילום AP
גביע העולם בכדורגל. צילום AP

בעקבות הגביע הקדוש: איפה אפשר לצפות במונדיאל בהרצליה?

איפה מחכה לכם מתחם VIP ואיפה אפשר למצוא בירה במחיר סמלי: חודש של כדורגל מתחיל היום ובברים ובשכונות נכנסים לכוננות

פורסם בתאריך: 14.6.18 15:32

# מסך אחד גדול, הרבה מסכים קטנים: באינגה בר בהרצליה מזמינים אתכם לחגיגת מונדיאל שכוללת מבצעי אלכוהול שאסור לפספס וגם מערך מסכים מיוחד שנבנה בימים אלו ממש.

דודו צוויג, פרטים!

יש אצלנו הקרנות של כל משחקי הכדורגל, וכמובן של המונדיאל כל ארבע שנים ואז יש ממש חגיגה אצלנו במקום. מעבר לכך שאנחנו מציבים מסך ענק בחוץ ויש לנו גם מסכים קטנים בפנים, השנה אנחנו משדרגים את הקיים ומתקינים מערך מסכים מיוחד גם מעל הבר. וזה בנוסף למערכת הסאונד המטורפת שיש לנו במקום. חוץ מזה שיש לנו מבצע מיוחד של HAPPY HOUR שיתחיל כל ערב מהשעה 18:00 בערב ועד 21:00 בערב עם 40 אחוז הנחה על כל המשקאות. אגב, לקראת חצי גמר של המונדיאל יהיו אצלנו הקרנות חגיגיות וגם הגרלות של מתנות שוות".

 

# מבצע בכל משחק: במייקס פלייס הרצליה רוצים שתחוו את משחקי המונדיאל בצורה הכי אותנטית שיש, ומזמינים אתכם לחגיגת כדורגל שבה גם אתם הכוכבים.

ג’ייסון, מנהל המקום, מה בתפריט?

"הרבה דברים טובים! חוץ מזה שיש אצלנו בכל מונדיאל אווירה מטורפת, אנחנו נקרין את כל המשחקים על מסך ענק ויהיו לנו כל מיני מבצעים ייעודיים לתקופה הזו. אנחנו דואגים להרבה פינוקים כמו כרטיסים מיוחדים של מבצעים בכל משחק. למשל, שלושה ליטר בירה ב-150 שקלים. חוץ מזה, יהיה לנו תפריט מיוחד של המונדיאל עם מאכלים מכל העולם של הקבוצות שמשחקות, וגם יהיו מתנות ובירות מתנה בחסות קרלסברג ועוד הרבה פינוקים. שווה להגיע".

 

# מונדיאל VIP: ברומר 22 בהרצליה חוגגים את המונדיאל בדרך מפנקת במיוחד – לא רק עם אווירה של כדורגל אלא גם עם כסאות מפנקים ומתחמי צפייה.

אבי סופר, מה מחכה לנו?

"הזמנו חולצות מיוחדות של הקבוצות המשחקות והצוות שלנו ילבש אותן במהלך ימי המונדיאל. חוץ מזה, יהיו לנו כל מיני מבצעי אלכוהול שווים בחסות קרלסברג ופינוקים וגם משהו חדש – חוץ מזה שאנחנו שמים שלושה מסכי ענק, יש לנו הפעם גם אזור של VIP עם כסאות קולנוע מפנקים וכמובן אווירת כדורגל מטורפת".

 

# כדורגל מול הים: בים בר בהרצליה מזמינים אתכם לצפות במשחקי המונדיאל מול הים, עם בריזה מלטפת ובירה ביד. מה מחכה לכם? מבצעי HAPPY HOUR, מסכים, סאונד איכותי ואווירת כדורגל.

 

# שידור קהילתי: בבית הקפה הקהילתי נווה שבשכונת נווה ישראל יקרינו במהלך חודש המונדיאל כמה משחקים נבחרים: אנגליה-תוניסיה (18.6), אירן-ספרד (20.6), ספרד-מרוקו (25.6), סרביה-ברזיל (27.6), אגליה-בלגיה (28.6) וכן משחקים משמינית הגמר (2.7), חצי הגמר (11.7) והגמר (15.7). כל המשחקים יוקרנו בשעה 21:00, פרט למשחק הגמר שישודר בשעה 18:00. במקום מחכים לכם בירה ונשנושים במחירים סמליים והכניסה כמובן חופשית.

 

# מונדיאל בשכונה: גם במרכז המסחרי בכניסה לשכונת יד התשעה מתכוננים להקרנה שכונתית של שניים מהמשחקים: חצי הגמר (10.7) ומשחק הגמר (15.7).

 

# ההרשמה בעיצומה: בשכונת הרצליה הצעיר החליטו לעשות את זה קצת אחרת, כשיקרינו בגינת אשרמן את אחד המשחקים, בתנאי שיהיו לפחות 25 אנשים שיחתמו על הטופס המצורף כאן, בו גם יוכלו הנרשמים לבחור את הנבחרת שבה היו מעדיפים לצפות.

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר