ליהי ותומר

יום ההתרמה לאקי"ם: שתי אימהות מהרצליה רוקמות חלום

עדי מור ועינת רוגל פרלמן, אימהות לילדים מיוחדים, הצטרפו בהתנדבות להנהלת אקי"ם בעיר כדי לקדם פעילויות לילדים ונוער ולהקים בית למשפחות. הן פתחו קמפיין לגיוס כספים ובסוף החודש ייערך הפנינג מיוחד

פורסם בתאריך: 1.6.21 10:58

היום (שלישי), 1.6, יתקיים יום ההתרמה הארצי של אקי"ם בישראל למען עשרות אלפי ילדים ומבוגרים המתמודדים עם מוגבלות שכלית. עדי מור מהרצליה, אמא לילד מיוחד, תומר בן ה-15, הצטרפה בהתנדבות להנהלת אקי"ם בעיר במטרה לקדם פעילויות ופתרונות לשעות הפנאי עבור ילדים ונוער עם צרכים מיוחדים. מור, יחד עם עינת רוגל פרלמן, גם היא אם לילדה עם צרכים מיוחדים, ליהי בת ה-16, פועלות בהנהגת הארגון. "לפני כשנה הצטרפנו בהתנדבות להנהלת אקי"ם הרצליה", מספרת עדי, "כעת אנו משמשות שגרירות של אקי"ם במטרה לגייס כספים לסניף שלנו, כדי להגשים מספר חלומות שרקמנו בשנה האחרונה". הן מנסות לקדם יחד את הפעילות עבור האוכלוסייה של הצעירים והנוער בסניף אקי"ם. "החלום שלנו הוא להקים פה בעיר בית למשפחות, קהילה משלנו" אומרת מור, "כדי שבבית נוכל לשלב גם עבודה מעשית לבוגרים בשעות הבוקר, ואחה"צ פעילויות לשעות הפנאי לאוכלוסיית הילדים המיוחדים בעיר. בנוסף נרצה לקיים נופשונים וקייטנות בתקופות שאין בית ספר ומפגשי תמיכה לנו ההורים, לסבים ולסבתות ולאחים.

להורים לילדים המיוחדים צפוי הפנינג בעוד כחודש. "בטווח הקצר התחלנו באיסוף מידע על המשפחות והצרכים שלהם במטרה להתחיל להכיר לעומק ובסוף חודש יוני אנו מקיימות הפנינג משפחות ראשון, כאשר התוכנית להמשך השנה היא לקיים פעילויות משפחתיות מגוונות כל כמה זמן", מציינת מור.

עדי ותומר

מה צפוי בהפנינג?
"במרכז האירוע תהיה פעילות משפחתית אותה תעביר עדי רביב, אישה מדהימה שהקימה לפני מספר שנים תוכנית בשם "כפתור" לילדים עם מוגבלות שכלית. עדי והצוות שלה יצרו ערכה נפלאה, שמכילה מספר משחקים שכל משפחה תוכל לשחק יחד. בעיקרון, אמורה להיות פגישה קלילה להיכרות והתנעת החלום".

כיצד מתבצע גיוס הכספים לסניף אקי"ם בהרצליה?
"אנו פונים בפלטפורמות המוכרות לחברים/משפחה, אבל ברור לנו שסכומים גדולים יגיעו מעסקים מקומיים או חברות גדולות שייראו את המטרה המופלאה העומדת לנגד עינינו.

האם הצבתם יעד לגיוס?
"היעד שלנו הוא כמה שיותר. יש לנו הרבה תוכניות ויעדים ובעיקר רצון עז לסייע ולהקל על המשפחות בכל דרך שניתן ע״י מתן פתרונות הקלה לילדים ונוער שמעולם לא ניתנו פה בעבר בעיר ואנו מרגישות שהגיע הזמן".

* היכנסו כאן לקישור לגיוס תרומות סניף הרצליה – מבצע ההתרמה השנתי אקי"ם 2021

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר