מכירת דירה: אבטה שיווק נדל"ן עושים את זה נכון. צילום: ינון אבטה
מכירת דירה: אבטה שיווק נדל"ן עושים את זה נכון. צילום: ינון אבטה

מכירת דירה: אבטה שיווק נדל"ן עושים את זה נכון

מוכרים את הנכס? כדי שמכירת הדירה שלכם תעבור בשלום, כדאי להתייעץ עם מומחים רבי ניסיון בתחום. בכתבה הבאה תכירו את אבטה שיווק נדל"ן שיעשו לכם את החיים קצת יותר קלים

פורסם בתאריך: 14.5.20 15:59

״אבטה שיווק נדל״ן״

משרד התיווך ״אבטה שיווק נדל״ן״ שהוקם על ידי ויקטור וזהבה אבטה אי שם ב-1996 הפך ברבות השנים  לאחד המשרדים הוותיקים והמוכרים באזור כוכב יאיר, צור יגאל וצור יצחק. בחלוף השנים הצטרפו אל העסק המשפחתי גם הבן ינון והבת נטע שהוסיפו למשרד חיים והעניקו לו עוד מהניצוץ המשפחתי שכל כך מאפיין אותו ואת פעילותו.

כיום, בזכות העבודה הקשה והקשרים שנבנו עם תושבי האזור לאורך השנים, פועל המשרד בנמרצות בכל האזור ומוביל ברשימת העסקאות האזוריות. כל בן משפחה אחראי על תחום אחר וביחד עובדים כולם כצוות עוצמתי שאחראי על מאות עסקאות נדל״ן באזור.

שרשור עסקאות נדל״ן

״אחת הסיבות שמובילות אותנו לכל כך הרבה הצלחות נטועה בעובדה שאנחנו יודעים לשרשר עסקאות״, מספרת זהבה וממשיכה להסביר, ״כשאדם מעמיד בית למכירה באזור, אנחנו גם מוצאים לו בית חדש אליו הוא יעבור. את הבית החדש שאליו הוא עבר שיווקנו עבור לקוח אחר, שגם עבורו מצאנו בית חדש, וכך זה ממשיך. רבות מן העסקאות שאנחנו עושים הן עסקאות שרשרת בהן כל מוכר הוא גם קונה וכל קונה הוא גם מוכר. השיטה הזו מוכיחה את עצמה כיעילה ביותר ועם השנים יצא לנו לשרשר עסקאות בהן היו שלוש ואפילו ארבע משפחות שונות, שכל אחת גם מכרה וגם קנתה נכס.

״אחת הסיבות שמובילות אותנו לכל כך הרבה הצלחות נטועה בעובדה שאנחנו יודעים לשרשר עסקאות״. צילום: ינון אבטה

״אחת הסיבות שמובילות אותנו לכל כך הרבה הצלחות נטועה בעובדה שאנחנו יודעים לשרשר עסקאות״. צילום: ינון אבטה

״היתרון בשיטה זו הוא שניתן עוד באותו השבוע, ולעיתים אפילו באותו היום, לחתום על חוזה מכירה וגם על חוזה קניה של הנכס. עבור אנשים רבים שחוששים למכור את הבית, עוד לפני שהצליחו למצוא בית לעבור אליו, מדובר בפתרון פלאים שמעלים מהם את כל החששות ומאפשר להם לחתום על עסקה בראש שקט, מבלי שיאלצו להיחפז לדברים. הם יודעים שעד שהם לא מוצאים בית לעבור אליו הם לא מוכרים את הבית שלהם וככה הם עוברים את כל התהליך בכיף וברוגע״.

התאמה נכונה לצרכי הלקוח

״כשאדם מעוניין לרכוש משהו הוא מעמיד לו תקציב ומגיע עם מעין רשימת מכולת של כל הדברים שהוא צריך, אם הוא לא מצא את המוצר שמתאים לו הוא עובר הלאה – זה מה שקורה הרבה פעמים בעסקאות נדל״ן שבהן מנסים להתאים את הלקוח אל הבית במקום להתאים את הבית אל הלקוח״, מסביר ינון.  ״כשאנחנו מוציאים דירה חדשה לשוק אנחנו מקבלים הרבה פניות של לקוחות, חלקם באמצעות פרסום במדיות השונות, אך רובם הגדול מגיע בעזרת המלצות מפה לאוזן של לקוחות עבר. אנחנו לא מביאים כל לקוח לכל נכס אבל אם אנחנו מתשאלים לקוח וחושבים שיש לנו בית מושלם עבורו אנחנו מיד מביאים אותו לראות את הנכס. מכיוון שיש לנו מאגר לקוחות כל כך גדול, ואנחנו מבינים את צרכי הלקוחות שלנו בצורה מושלמת, אנחנו מצליחים לסגור עסקאות כבר בתוך שבוע ולפעמים אפילו בתוך יום. כשיש חיבור מושלם והלקוח מגיע למקום שהוא מרגיש בו בבית כבר מהרגע הראשון, אין יותר מדי התלבטות והקונים מביעים רצון להתקדם כבר במקום״.

הבנה הוליסטית של כל צדדי העסקה

״בגלל שרבים מהלקוחות שלנו הם חלק מעסקאות שרשרת של קניה ומכירה יוצא לנו להכיר אותם ואת הצרכים שלהם הרבה יותר לעומק. אנחנו מסתכלים על הלקוחות משני הכיוונים, קצת כמו שמסתכלים על מטבע משני הכיוונים שלו. כדי למכור את הבית אנחנו צריכים לעשות עבודת מחקר, להסתובב בנכס, לבדוק אותו, להוציא את הרישומים עליו ולבחון כל סנטימטר וסנטימטר בו. אנחנו עושים את זה כדי שנדע כיצד לשווק את הבית לקונים עתידיים, אך כתוצאה מזה אנחנו גם לומדים על חייהם של המוכרים ועל ההעדפות שלהם. אנחנו לומדים על רמת החיים שלה הם רגילים, על ההעדפות שלהם מבחינת אזור המגורים, על המאפיינים שמרכיבים את הבית שלהם, ומה הם אוהבים ומה לא״.

״כתוצאה מההיכרות העמוקה שאנחנו יוצרים עם המוכרים והעדפות שלהם אנחנו יכולים להתחיל גם לחפש להם בית חדש, כשאנחנו כבר יודעים בדיוק מה מתאים להם ומה לא. כך, אנחנו מצליחים למצוא התאמה מדויקת, ומלווים את העסקה בשלמותה״.

ממשפחה אחת למשפחה אחרת

״העובדה שאנחנו עובדים כמשפחה מייצרת אצלנו אופי עבודה שונה לגמרי, ולו אנחנו זוקפים הרבה מההצלחה שלנו. אנחנו משפחה חמה ואוהבת, כולנו מרגישים שהעסק המשפחתי הוא הרבה פעמים זה שמאחד אותנו ולכן כל אחד מאיתנו נותן את הנשמה להצלחה הכוללת של כולנו.


קרדיט: אבטה שיווק נדל"ן

״כשמישהו מעביר לנו בית למכירה הוא מקבל בעצם בעסקת חבילה אחת 4 מתווכים מנוסים שדוחפים כולם בכל הכח לעבר אותו כיוון של הצלחה משותפת. אנחנו עוזרים אחד לשני, תומכים ותמיד דואגים לעשות הכל בצורה מושלמת. בעוד שבחלק מהמקרים אנחנו מחליפים בינינו תפקידים, בדרך כלל אנחנו משאירים לכל אחד את מה שהוא עושה הכי טוב ומשתמשים בחוזקות הייחודיות של כל חבר בצוות, דבר שמשפר דרסטית את אחוזי ההצלחה שלנו.

משרד התיווך ״אבטה שיווק נדל״ן״ הוא מפעל חיים שפועל בשיתוף פעולה של הורים וילדיהם והפך לאחד המשרדים המוערכים והמכובדים ביותר באזור צור יגאל, צור יצחק וכוכב יאיר. אם אתם מחפשים משרד אמין, משפחתי וחם שילווה אתכם בעסקת תיווך בכוכב יאיר צור יגאל או במושבים הסמוכים תוכלו ליצור קשר עוד היום עם המשרד שישמח ללוות אתכם ולעמוד לשירותכם בכל שתצטרכו.

אבטה שיווק נדל״ן

כתובת: שיטה 2, כוכב יאיר צור יגאל

טלפון: 054-4625597

לאתר של אבטה שיווק נדל"ן >>>

לפייסבוק של אבטה שיווק נדל"ן >>>


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר