משרדי תיווך בהרצליה. תמונה ממאגר Shutterstock
משרדי תיווך בהרצליה. תמונה ממאגר Shutterstock

מתווכים מומלצים בהרצליה שאתם חייבים להכיר לפני רכישת דירה

תהליך רכישת דירה מלווה עם התלבטויות רבות הקשורות לנכס, לשכונה, שיקולים כלכליים, חינוכיים ומה לא בעצם? לכן יצאנו לבדוק עם מספר מתווכים בהרצליה, מה מייחד אותם משאר המתווכים באזור וכיצד הם יכולים לעזור לכם לעשות את ההחלטה הכל כך חשובה הזאת בצורה הטובה ביותר

פורסם בתאריך: 9.4.18 20:52

עצמונה רז לוגו

על העסק: משרד התיווך 'עצמונה רז נדל"ן הרצליה' הוא משרד בוטיק שהוקם ומנוהל בידי עצמונה רז – מתווכת נמרצת ומנוסה העובדת בתחום הנדל"ן מזה 15 שנים וצברה רצף הצלחות ומוניטין נצבר.

התמתחות המשרד: המשרד מעניק ללקוחותיו שירותי קנייה, מכירה והשכרה של נכסי נדל"ן, על פי מודל מקצועי המספק ערך מוסף ללקוח בהתאמת הנכס האידאלי לרצונותיו וצרכיו. תפישת המשרד היא 'הלקוח המרכז' והשירות נעשה תוך טיפול אישי והקשבה לצרכיו של כל קונה ומוכר.

עצמונה רז, נדל"ן הרצליה. צילום עצמי

עצמונה רז, נדל"ן הרצליה. צילום עצמי

משרד 'עצמונה רז שיווק וייעוץ נדל״ן' מתמחה בניהול עסקה מ- א' ועד ת' – עד למכירת/קניית הדירה וחתימת החוזה. עצמונה רז, אומרת: "אני עובדת בשיתוף פעולה עם אנשי מקצוע איכותיים וטובים בתחומם, ביניהם: עורכי דין, בנק המספק מימון, קבלני שיפוצים, ועוד. הכל כדי להעניק ללקוחות את השירות המקיף והטוב ביותר – במקום אחד".

"בני ניצן עובד במשרד לצדי, ואחראי על תיאום פגישות וגיוסים. הוא מבטא יכולת מדהימה ואפקטיבית לסייע ללקוחות בכל דבר שיצטרכו, ושנינו יחד מהווים צוות נמרץ הפועל במשותף להבטיח זמינות מרבית, לשיווק דירות, הצגתן ללקוחות, אדמיניסטרציה, וליווי העסקאות על הצד הטוב ביותר. אנחנו מצליחים להגיע לאנשים רבים ומצליחים לעמוד בדרישות של הלקוחות״.

ניצן רז צילום עצמי

ניצן רז צילום עצמי

הקשר עם הלקוחות: "עסקת נדל״ן היא אולי העסקה הגדולה ביותר שאנשים יעשו במהלך חייהם ולכן היא מהווה שילוב של אלמנטים עסקיים עם אמוציונליים. חשוב מאוד, שלא להוריד את האצבע מהדופק ולבדוק את מצב השוק בכל רגע נתון. הקו המנחה שלנו במשרד הוא לעבוד תמיד בשקיפות מלאה למול הלקוחות, ולשקף להם את מצב השוק באותנטיות. אנו מקפידים שלא להטעות ולעולם לא 'לעגל פינות', אלא לספק את כל המידע החשוב, כדי שהלקוח יבצע את הבחירה הנכונה עבורו על סמך המידע הנכון והמדויק בכל עת. הערכת הנכסים תהיה שקופה ואמיתית. אין אצלנו את 'המשחק' הזה של להעלות את מחיר הנכס למקסימום כדי 'להוריד את המחיר' עבור הלקוח. המידע יהיה מדויק ונכון, גם אם הוא לא יביא לסגירה. חשוב לנו יותר שהלקוח ידע שהוא מקבל שירות אמין ושהוא יכול לסמוך עלינו תמיד. כך אנו מגדילים את מספר הלקוחות הממליצים והלקוחות החוזרים".

פרוייקט לוין בהרצליה קרדיט מ.גיא אדריכלים

פרוייקט לוין בהרצליה קרדיט מ.גיא אדריכלים

הייחוד: ״העבודה שלנו מציבה את המוכר בראש סדר העדיפויות. אני מהווה את הצינור המקשר בין לקוחותיי ובין החוץ, ולכן משתמשת בכל ארגז הכלים והידע שצברתי לאורך השנים, בכדי לסייע להם. משרדנו עובד בשת"פ עם משרדי תיווך נוספים, כדי להגדיל את טווח הפרסום ומאגר הנכסים. אנו דואגים לפרסומי גרילה ולפרסום מאסיבי, 360  מעלות, בכל מדיה אפשרית. אכך אנו מצליחים לכסות שטח רב בזמן קצר ולהגיע לכמה שיותר אנשים וכן לשמר את התעניינות הגוברת בנכס. ככל שיש מספר רב יותר של קונים המתעניינים בנכס, כך הביקוש עבורו עולה, וזה נותן לנו את הכוח לבצע תהליך התמחרות בין קונים שונים שמוכנים להתחרות על הדירה ועל מי יציע יותר עבורה״.

"לקוחות יעידו עליי כי הפכנו עם הזמן להיות חברים טובים, הרבה מעבר ליחסי נותן שירות-לקוח. לקוחותיי ממשיכים לקשר אותי עם לקוחות נוספים ע"י ההמלצות החמות שהם נותנים עלינו. בדרך כלל, כשלקוחות מתקשרים להודות לי הם אומרים שהיה להם נעים וכיף לעבוד איתי וכי הם חשו במקצועיות והיושרה שלי. אלו הערכים שאני תמיד מקפידה עליהם ועובדה שהלקוחות מרגישים את זה ומודים לי על כך״.

עצמונה רז

טלפון:

054-4619987

054-3962333

לפייסבוק של עצמונה רז

לאתר של עצמונה רז 

עצמונה רז לוגו

עצמונה רז לוגו


לוטוס נדל"ן

יש עיר אחת לפחות ששוק הנדל"ן בה הפך בתקופת הקורונה לפורה במיוחד, הרבה בזכות ביקוש רב שמגיע דווקא מחוצה לה. נכון, מדובר בהרצליה, עם ביקוש לדירות שנותר גבוה ומחירים שנשארו גבוהים בהתאם- מה שהופך אותה ליעד אטרקטיבי במיוחד למשקיעים.

אם אתם כבר מגיעים להרצליה עם רצון לסגור עסקת נדל"ן כזו או אחרת, כדאי שתתייעצו עם הטובים ביותר בעיר. הרימו טלפון למשרד תיווך הבוטיק לוטוס נדל"ן, שיספק לכם את כל המידע שאתם צריכים בנושא תיווך שיווק וייעוץ נדל"ן בהרצליה.

חומר אנושי איכותי

אחד הדברים שמייחדים את לוטוס נדל"ן הוא החומר האנושי. שלושת השותפים: לנה חרפקובסקי, סווטלנה ברוורמן ואבי דלח, יחד עם שני הסוכנים שמוליק מיכאלי ושון חרפקובסקי, מייצרים הרכב ייחודי של אנשי מקצוע ותיקים שדואג ללקוחות שלו לתוצאות הטובות ביותר.

שלושת השותפים, המחזיקים בוותק רב בתחום הנדל"ן עם עבר במשרדי תיווך שונים, החליטו לפני שנתיים לפתוח סוכנות עצמאית משלהם. מאז 2018 בלוטוס נדל"ן מציעים שירותי תיווך בשיטת עבודה שונה מהאחרים שמוכיחה את עצמה בכל פעם מחדש.

"אנחנו דואגים לשים את כל המידע על השולחן בפני הלקוחות שלנו", מדגישים בלוטוס נדל"ן. "לפני תהליך של קנייה או מכירה אנחנו מבצעים בדיקות לנכס, עושים הערכת שווי מאוד מקצועית, מכינים את הנכס למכירה, מטפלים בשיווק ובלידים. לקוח מקבל מאיתנו תצוגה של כל הכלים שעומדים לרשותנו כדי לתת לו את התוצאה הטובה ביותר שאפשר לקבל בשוק באותו פרק זמן".

ביקוש החולש על כל האזור

היום קרוב ל-70 אחוזים מהביקוש בהרצליה מגיע מלקוחות מתל אביב, מרמת השרון, מרמת גן ועוד. רובם מחפשים אחר אזורים שקרובים יותר ליציאות מהעיר. חלק לא מבוטל מחפש דירות גם באזורים דוגמת נווה עמל, מרכז העיר והרצליה הצעירה.

ישנם גם פרויקטים להתחדשות עירונית שבהם המשרד מטפל, נכסים יד שנייה והשכרות. בלוטוס נדל"ן ימצאו לכם גם נכסים מסחריים, אבל עדיין מרבית העבודה היא בדירות למגורים ואם כבר מגורים אז בהרצליה, שם שוק המגורים כמעט ולא נפגע בקורונה ובאזורים מסוימים אף נרשמה עלייה במחירים.

הצוות המקצועי והאדיב של לוטוס נדל"ן. צילום: אלכס זלידין

הצוות המקצועי והאדיב של לוטוס נדל"ן. צילום: אלכס זלידין

שיטת עבודה ייחודית למען הלקוח

הדבר אולי החשוב ביותר שתמצאו במשרד הוא את שיטת העבודה הייחודית לו, שמאפשרת לסוכנים לבוא לכל עסקה ממקום נקי, ניטרלי, שבו רואים רק את האינטרס של הלקוח. איך זה בדיוק עובד? בלוטוס נדל"ן מסבירים: "אנחנו אומרים את האמת על המחיר של הנכס ועל המצב המשפטי שלו. כל לקוח שמגיע מבחינתנו הוא פוטנציאל להיות שגריר, לכן חשוב לנו שיחווה את השירות בצורה הטובה ביותר ושיקבל את התוצאות הטובות ביותר שאנחנו יודעים להשיג עבורו.

נגישות ואמינות

"אנחנו שמים את כל המידע על השולחן. בניגוד, למשל, למתווכים שלוקחים דירה בבלעדיות במחיר גבוה ולא ריאלי, כדי לקבל את הבלעדיות בצורה הכי קלה שאפשר. אז הם מבצעים לה תיקוני מחיר בסכום נמוך יותר לאורך כל הדרך וככה פוגעים באמון מול הלקוח. אנחנו יודעים כמה המחיר המבוקש חשוב כדי להשיג את התוצאה הטובה ביותר שיכולה להתקבל, לכן אם אין הסכמה בינינו לבין לקוח על המחיר אנחנו לא מציעים את השירות שלנו.

"אנחנו מכירים את השוק, חיים אותו ויודעים מה המחיר הגבוה ביותר שאפשר לבקש. ככה התהליך מתנהל בצורה הרבה יותר נכונה וההצעות רציניות הרבה יותר. יותר קל למקסם את התוצאות בצורה הזו".

אז אם אתם מחפשים משרד תיווך שהוא משפחה, עם המלצות שעוברות לפעמים מדור לדור, כדאי שתפנו ללוטוס נדל"ן. תתחילו עם פגישת ייעוץ ראשונית ללא תשלום וללא התחייבות, ומשם תמשיכו לנכס שתמיד חלמתם עליו.

 

לוטוס נדל"ן

כתובת: בילינסון 1 הרצליה

טלפונים:

077-7298274

לנה חרפקובסקי 054-6695807

סבטלנה ברוורמן 054-2755068

אבי דלח 054-5486229

מעבר לאתר

מעבר לפייסבוק 

למעבר לדף העסקי של אבי דלח

למעבר לדף העסקי של סבטלנה ברוורמן


אלעד גורל: מר נדל"ן

אלעד גורל – "מר נדל"ן" הוא אחד מסוכני הנדל"ן המובילים בהרצליה. הוא עובד מזה 17 שנים עם רשת תיווך הנדל"ן הבינלאומית הגדולה בישראל – רי/מקס, והוא בעל ניסיון עשיר בתחום. אלעד גורל הוא חבר במועדון היוקרתי Hall Of Fame של רימקס הבינלאומית (סוכנים שהגיעו למחזורי מכירות גבוהים ברשת העולמית), חבר מועדון הזהב של רי/מקס ישראל וחבר ב'לשכת המתווכים'. שוחחנו עמו על שוק הנדל"ן בהרצליה.

מהן השכונות ה"חמות" בהרצליה לקניית דירה למגורים או להשקעה?

"הרצליה הירוקה, הירוקה-המערבית והרצליה הצעירה, הן השכונות המבוקשות בהרצליה עבור רכישת דירה למגורים. הן ב'ירוקה' והן ב'צעירה', החתך הסוציו אקונומי הינו גבוה, ויש ריבוי של גינות משחק ופארקים .בהרצליה הירוקה (והמערבית) יש בתי ספר איכותיים ומוצלחים, נגישות נוחה ומהירה לצירי תחבורה (כביש 531) וליציאות/כניסות מהירות לעיר. חלקה המערבי של הרצליה הירוקה נמצא בסמוך לקניון שבעת הכוכבים, פארק הרצליה, ספורטק, בריכת אפולוניה והיכל אומנויות הבמה.הרצליה הצעירה שוכנת בחלקה הדרום מזרחי של העיר, בסמוך לרמת השרון, ומאופיינת בעיקרה בצמודי קרקע, צפיפות אוכלוסין נמוכה ושייכות לביה"ס 'לב טוב' המבוקש".

באילו שכונות צפויות עליות מחירים?

"שכונות נווה עמל, גורדון וויצמן, הן לדעתי בעלות פוטנציאל עליית מחירים גבוה יותר ביחס לשכונות אחרות ורכישה של נכס בשכונות אלו עשוי להיות השקעה נכונה.שכונת גורדון שוכנת בתוך הרצליה הצעירה, מאופיינת בבנייני 'רביעיות' ותיקים בני 60 שנה ומיועדת להתחדשות עירונית וכיום קיים פער גדול במחיר של דירה בשכונה זו לדירה זהה בגודלה אך חדשה יותר בלב השכונה. שכונת נווה עמל מאופיינת בעיקרה בבניה צמודת קרקע וניתן לרכוש בשכונה זו בתים פרטיים או מגרשים גדולים לבנייה במחיר אטרקטיבי, ביחס לשכונות 'הירוקה' ו'הצעירה'. תחושת הכפריות והפסטורליות מורגשת באזורים נרחבים בשכונה. שכונת ויצמן כוללת בנייני שיכון ותיקים הנמצאים בתהליך מתקדם של 'פינוי- בינוי' שכונתי. מיקום שכונה זו – בהרצליה הירוקה, מהווה יתרונות משמעותיים".

מהם היתרונות שמספקת העיר לתושביה?

"הרצליה מספקת יתרונות רבים, החל ממערכות חינוך ברמה גבוהה מאוד, בתי ספר וגני ילדים איכותיים והמרכז הבינתחומי הנחשק והנחשב. העיר כוללת שפע גינות משחק מטופחות לרבות פארק הרצליה והספורטק העירוני, את קו החוף, המרינה, מכוני הספא, מועדוני הצלילה והגלישה. מרכזי בילוי וקניות כגון קניון 'שבעת הכוכבים' קניון 'אאוטלט הרצליה' מקבוצת קניוני עזריאלי, קניון 'ארנה', מועדוני לילה ופאבים לצד מסעדות גורמה ובתי-קפה. תשומת לב נוספת מגיעה מעולם התרבות: תיאטרון אנסמבל הרצליה, ההיכל לאומנויות הבמה, סינמטק הרצליה, מוזיאון הרצליה לאמנות עכשווית ובית ראשונים".

אילו יתרונות אתה מספק ללקוחותיך כסוכן נדל"ן מקצועי בעל מוניטין ומוערך בעיר?

"ראשית, הניסיון הרב שצברתי בתחום לאורך השנים המאפשר לצלוח 'מוקשים' ו'אתגרים' ולתכנן אסטרטגיה נכונה ואפקטיבית ללקוח ובכך להגיע לתוצאות עסקיות איכותיות ומוצלחות. כמו כן, הקו המנחה שלי – לספק ללקוחותיי יעוץ אמיתי ואותנטי בגובה העיניים, ולא להתפתות לעסקאות גדולות ומפתות שאינן נכונות לצריכם.

"הקו המנחה שלי הוא השגת התוצאות הטובות והאפקטיביות ביותר עבור לקוחותיי תוך הענקת ייעוץ מבוסס, מהימן ואיכותי. לקוחותיי מקבלים תמיד מענה מלא לצרכיהם בתהליך המכירה והקנייה והכל תחת קורת גג אחת כולל המלצות על עורכי דין, שמאיים, אדריכלים, יועצי משכנתאות, קבלני שיפוץ ועוד, מה שמייעל ומקצר את התהליך. ולסיום, כסוכן שעובד עם חברת נדל"ן גדולה ומוכרת, אני נוכח כל פעם מחדש ליתרונות המובהקים שהחברה (רי/מקס) מספקת ללקוחותיה, ברמת הביטחון לצד מקצועיות בסטנדרט עולמי".

אלעד גורל "מר נדל"ן" – תיווך בהרצליה
טלפון: 054-4303585
קישור לאתר 

אלעד גורל. צילום: ישראל כהן

אלעד גורל. צילום: ישראל כהן


רימקס סטאר

"העסקה מתחילה בעסקה הראשונה והשימור של הלקוחות נעשה כל הזמן"

צוות רימקס סטאר הרצליה

צוות רימקס סטאר הרצליה

 

על העסק: ארז פורת מרימקס סטאר, משרד נדל"ן מהרצליה המתמחה בדירות יד שנייה ובשיווק בלעדי של מספר פרויקטים.

מי בעסק: יחד עם פורת, בעסק צוות המונה 18 סוכני נדל"ן מהמובילים בתחום, בוגרי מכללת REMAX העולמית ובעלי רישיון תיווך ממשרד המשפטים "אחד היתרונות שלנו ברימקס סטאר, זה הוותק של הסוכנים שלנו בתוך המערכת" הוא מסביר "הסוכנים מגיעים לפתח קריירה ומבחינתם זו לא עבודה מזדמנת. אנחנו מאפשרים להם לבנות יציבות, נותנים להם מערכת סגורה, שכוללת שירותי משרד, הדרכות, ימי ריענון, אנחנו מאוד מקצועיים ומעודכנים בשיא הטכנולוגיה, ערניים לכל מה שמשתנה בתחום המשכנתאות. במשרד יש לנו שתי מעצבות פנים, שלושה עורכי דין צמודים ומנהלת משרד. העסק בנוי כחברה ולא כמשרד תיווך וסוכן יכול וחייב להשתמש בכלים שהוא מקבל, ללא עלות"

איך התחיל: פורת נמצא בתחום הנדל"ן משנת 1996 ונחשב לאחד המשרדים המובילים ברשת כולה ובהרצליה בפרט. בשנת 1999 הפך להיות זכיין מורשה של רימקס ישראל ומשנת 2010 ועד היום נמצא ב TOP 10של רימיקס ישראל מתוך 120 סניפים "הגעתי לתחום הנדל"ן ישר אחרי הצבא" הוא מספר "בתחילה התחלתי לעבוד כסוכן ואחרי שנתיים פתחתי משרד עצמאי, בשנת 1999 קניתי את הזיכיון של רימקס הרצליה" בשנים הראשונות עבד פורת כסוכן, שהמשרד גדל, התפתח והתווספו לו סוכנים נוספים, עבר לעבוד כזכיין במשרה מלאה ולא כסוכן "בתפקיד שלי אני מנהל את הסוכנים, דוחף אותם קדימה, דואג שהם יעשו כמה שיותר עסקים ואני לא מתחרה שלהם, להפך המוטיבציה שלי היא שהם יצליחו כמה שיותר וזה הפורמט הייחודי לרימקס, שמחייב את הזכיין לעבוד כמנהל שמגייס סוכנים נוספים. התפקיד שלנו זה לטפל וללוות את הסוכנים, להדריך אותם ולעזור להם לנהל עסק משלהם, ההצלחה שלהם, זו ההצלחה שלי והיום הסניף שלנו, נחשב לגדול ולמוביל בהרצליה"

ההתמחות של המשרד: משרד רימקס סטאר, מתמחה בדירות יד שנייה וכן משווק בבלעדיות מספר פרוייקטים ייחודים בינהם הפרויקט ברחוב העצמאות, הפרויקט ברחוב סירקין ופרויקט קוטג'ים יוקרתיים בנווה עמל "אנחנו המשרד היחיד שמחזיק למעלה 100 נכסים בבלעדיות בו זמנית" הוא אומר ומוסיף שכל הנכסים של המשרד ניתנים לשיתוף פעולה מלא בין סוכני המשרד "שזה אחד היתרונות לסוכן שעובד ברימקס סטאר, שיש לו בנק עסקאות גדול והוא יכול להציע ללקוחות שלו מבחר גדול בהתאם לצרכים שלהם" הוא אומר ומוסיף שהבדל נוסף בינהם לבין משרדים אחרים, שסוכן ברימקס מקבל אחוזים גבוהים מעבר לכל מה שמקובל בשוק "הסוכנים אצלנו נהנים מהיתרון שמדובר במשרד גדול וסיכויי ההצלחה שלהם בענף גבוהים מכל משרד אחר, בגלל השילוב של המשרד, הנכסים הרבים, כמות הסוכנים ושיתוף הפעולה בינהם"

הייחוד שלנו "קודם כל, אנחנו מייצגים אך ורק נכסים בבלעדיות, יש לנו במשרד אחוזי מכירות של 95 אחוזי הצלחה ואנחנו מצליחים למכור את כל הנכסים בבלעדיות שלנו, במחיר מאוד קרוב למחיר השיווק. וכמובן היתרון הבולט שלנו, זה שיתוף הפעולה בין כל הסוכנים במשרד. אצלנו במשרד יש אווירה טובה, אווירה מנצחת, כל אחד עוזר לשני וזה ברור לכולם שזו הדרך היחידה שכך נצליח בעסקים, ההרגשה היא סוג של משפחה וכמובן יתרון נוסף שלנו, שיש שיתוף פעולה גם כלפי חוץ בשיווק הנכסים, אנחנו עובדים עם משרדים בערים השכנות שלנו ויש מערכת הפניות בין הסניפים בהתאם לדרישת הלקוח".

הקשר עם הלקוחות: "הקשר שלנו עם הלקוחות הוא קשר טוב והדוק במיוחד" אומר פורת "כמי שנמצא כבר למעלה מ20 שנה במערכת, אני יכול להגיד באחריות מלאה ומתוך כבוד רב, שמשנה לשנה מאגר הלקוחות שלנו גדל באופן משמעותי, גם הלקוחות שממליצים עלינו וגם לקוחות חוזרים שעשו דרכנו עסקות לפני מספר שנים וחוזרים בחזרה" הוא אומר ומוסיף שברמיקס יש משמעות גדולה לשימור לקוחות "העסקה מתחילה בעסקה הראשונה והשימור של הלקוחות נעשה כל הזמן, כולל שמירה על קשר בחגים, בימי הולדת ואנחנו נעשה כל מה שצריך על מנת שללקוח יהיה הכי נוח שבעולם לחזור אלינו" ומדגיש שכ-30 אחוז מהיקף העסקים שלהם, הם על ידי לקוחות חוזרים "ברימקס הסוכן עומד בפרונט, הוא מנהל עסק משל עצמו, נמצא בקשר ישיר מול הלקוחות שלו ואנחנו שם בשביל לעזור ולתמוך בו בכל מה שצריך".

שיא העבודה "סוכן טוב שנמצא הרבה שנים במערכת, יודע לזהות את גלי השוק ואת תנודות השוק, כך שלאורך כל השנה הוא ייודע לייצר עבודה. ניתן לראות שהתקופות הבולטות יותר הן אחרי פסח ועד יולי, אז השוק קופץ קדימה ומעלה קצב, לאור כך שמשפחות רבות מתכננות לקראת שנת הלימודים.
עם הפנים לקהילה. מעבר להיותם עסק כלכלי מצליח, ברימקס סטאר שמים דגש גם על התרומה לקהילה ופעמיים בשנה בראש השנה ובפסח, הם נרתמים למען הקהילה ואורזים חבילות מזון וחלוקה למשפחות נזקקות. בנוסף, מקיימים יום פתוח לזכיינים וסוכנים, ערב הוקרה של 'ליל הכוכבים', כל רבעון ברימקס סטאר, מקיימים סעודת ניצחון לסוכנים המובילים במשרד. ופעמיים בשנה מקיימים ימי כיף לכל עובדי המשרד "רימקס תמיד מחפשת, לצרף אליה סוכנים שרוצים וחולמים להצליח בענף, אם יש לכם חיוך טוב ואתם אוהבים אנשים, אנחנו נשמח לפתוח לכם את הדלת לעולם הנדל"ן. ליווי והדרכה צמודים לאורך כל הדרך."

כתובת: סניף ראשי, סוקולוב 1, הרצליה, זכיין ארז פורת
טלפון: 09-9512555
מייל:[email protected]


קבוצת ז'אן שיווק נדל"ן

"לאורך כל הדרך, אנחנו פועלים בשקיפות מול הלקוחות ואנשי המקצוע ומה שחשוב בסופו של דבר זה החיבור שלנו עם הלקוח"

אתי נחום, מנהלת וצורי ז'אן, בעלים

 

מי בעסק: הצוות בקבוצת בז'אן – שיווק נדל"ן כולל שבעה סוכנים בעלי וותק של 15 עד 35 שנה בתחום הנדל"ן. הבעלים של הקבוצה הוא צורי ז'אן, העוסק בתחום הנדל"ן כבר למעלה מ-35 שנה ונחשב לאחד מהמשרדים הוותיקים בענף בהרצליה. בעל ניסיון רב בהקמת קבוצות רכישה, איתור מגרשים לבנייה, תמ"א 38, ביזמות ושיווק פרויקטים חדשים .אתי נחום, מנהלת הקבוצה, עוסקת בנדל"ן כבר 19 שנה, בעלת ניסיון עשיר בשיווק פרויקטים חדשים, במהלך שנות פעילותה הרבות בתחום צברה ניסיון עשיר במיוחד בכל היבטי השיווק. מלבד הסוכנים, בקבוצה גם אדריכליות, מעצבות פנים ועורכי דין שנותנים שירות ללקוחות.

איך התחיל: "קבוצת ז'אן שיווק ונדל"ן, הוקמה לפני כ-35 שנה על ידי צורי ז'אן "צורי התחיל כאיש נדל"ן ולאט לאט גדל והתפתח" אומרת נחום "המשרד גדל והיום נחשב לאחד המשרדים המובילים בהרצליה. הוא התמקצע, לאורך כל השנים למד והשתלם והיום הוא בעל וותק וניסיון רב ושמו הולך לפניו"
הייחוד שלנו: הייחוד של קבוצת ז'אן בכך שהם נותנים תחת קורת גג אחת מענה כולל ללקוחות ובכך חוסכים להם זמן וריצות מיותרות "לא פעם יש לנו לקוחות שמצד אחד רוצים לרכוש דירה חדשה מהנייר ומצד שני רוצים למכור את הדירה שלהם ואצלנו הם יכולים לקבל מענה לשני הדברים" אומרת נחום שמוסיפה שבנוסף הם מלווים אותם גם בתחום המשכנתאות, מייעצים ועוזרים בכל מה שניתן "ייחודיות נוספת שלנו זה ההתחדשות העירונית, בהרצליה הוותיקה יש המון מבניים שמיועדים לתמ"א 38 ולאור הניסיון הרב והידע שצברנו לאורך השנים, אנחנו יודעים לתת את המענה מהשלב הראשון של בדיקת הנכס, שבו אנחנו בודקים האם הבניין עומד בקרטריונים, מציאת הקבלן המתאים ועד השלב הסופי של ההיתר." אומרת נחום ומוסיפה שהם פיתחו שיטה שבה הם יכולים לזהות בצורה מדויקת את הצרכים של הלקוח, צרכים שהם לעיתים לא חשבו עליהם כלל "אנחנו כבר למעלה מ35 שנה משדכים בין המשפחות לדירה המתאימה להם, מלווים אותם לעומק ושמים דגש על הפרטים הקטנים ביותר"

ההתמחות של המשרד:. ההתמחות של קבוצת ז'אן היא בשלושה תחומים: תיווך בכל אזור הרצליה והסביבה ומתן מענה גדול ורחב של דירות יד שנייה ללקוחות, תוך ליווי ושירות אישי "בנוסף, אנחנו מעמידים ללקוחות שלנו שירותים משלימים כגון ייעוץ משכנתאות, ייעוץ וליווי למשקעי נדל"ן, ייעוץ בעיצוב הדירה ועוד" . תחום נוסף בו מתמחה המשרד הוא שיווק פרויקטים חדשים "התהליך מתחיל בשלב איתור המגרש, גיוס יזמים ועד השלב הסופי עבודה עם היזמים ושיווק "אנחנו יכולים מצד אחד לשווק בניני בוטיק קטנים ומצד שני נותנים מענה גם לפרויקטים גדולים" היא אומרת ומוסיפה שהתמחות נוספת שצוברת תאוצה בשנים האחרונות זה ההתפתחות העירונית וכל נושא תמ"א 38/1 ו38/2 ובינוי ופינו "מאוד חשוב בכל תהליך התמ"א זה הניסיון ולשמחתי, לאורך השנים הצלחנו ללוות בנינים רבים בתהליך בהצלחה מרובה, יש לנו את הידע והניסיון ואנחנו עובדים על פי תקנים חדשים, דבר שמאוד חשוב ללקוחות, שיכולים גם להתרשם מבניינים שעשינו ברחבי הרצליה וכן לראות דוגמאות באתר אינטרנט שלנו" היא אומרת.

הקשר עם הלקוחות: "לאורך כל הדרך, אנחנו פועלים בשקיפות מול הלקוחות ואנשי המקצוע ומה שחשוב בסופו של דבר זה החיבור שלנו עם הלקוח" אומרת נחום שמספרת על קשר טוב ומקצועי עם הלקוחות "הצוות שלנו הוא אמין ומקצועי ורוב הסוכנים שלנו בעלי וותק של 20 ו-30 שנה, הם מכירים את השוק לאורכו ולרוחבו ונמצאים בקשר רציף עם הלקוחות ולראיה יש לנו הרבה לקוחות חוזרים. תמיד יש אצלנו אוזן קשבת לכל פניה ושאלה, מתן פתרון מהיר לשביעות רצון הלקוחות ואנחנו מקפידים להיות איתם בקשר גם לאחר סגירת העסקה, אנחנו מזמינים אותם לאירועי נדל"ן , שאחד כזה אמור להתקיים בתקופה הקרובה, אנחנו מקיימים 'כנס התחדשות עירונית' שבו נעדכן את הלקוחות שלנו בחידושים ובשינויים בשוק".
מדיה חברתית: בקבוצת ז'אן נכסים נמצאים עם הפנים קדימה, הם הקימו אתר חדש שבו ניתן להתעדכן בפרויקטים החדשים שלהם, בנוסף, יש להם דף פייסבוק שמתעדכן, אינסטגרם ומייל ישיר "כל הנושא של המדיה החברתית מאוד מפותח אצלנו, המטרה היא להקל על הלקוחות ושתהיה להם אפשרות ליצירת קשר איתנו בכל דרך שיבחרו בה דווקא דרך הטלפון"

כתובת: סוקולוב 31, הרצליה
טלפון: 9575600–09, 050-7401400
קישור לאתר


חברת ייעוץ הנדל"ן BHOME: להגשים חלום בשרון

צוות המשרד. תמונה באדיבות המשרד.

צוות המשרד. תמונה באדיבות חברת ייעוץ הנדלן BHOME.

אם אתם תושבי הרצליה שמחפשים זמן רב אחר המעבר הנחשק לבית צמוד קרקע ביישוב כפרי קרוב, חברת ייעוץ הנדל"ן BHOME היא בדיוק המקום שאליו אתם צריכים.

מעת לעת מגיעים למשרדי התיווך הגדולים ביישובים הכפריים תושבי הערים הגדולות, דוגמת הרצליה, בחיפוש אחר הגשמת החלום של בית צמוד קרקע עם גינה. אירית ישי סדן, יועצת נדל"ן בכירה, הבעלים והמנהלת של חברת BHOME נדל"ן ייעוץ ושיווק הפועלת מהמרכז המסחרי בצורן, כבר הגשימה את החלום לכמה משפחות והיד עוד נטויה.

מזה כ-18 שנה שאירית משרתת גם תושבים מהרצליה ומהאזור שמגיעים לקבל עצה טובה ולראות איזה בית קרקע אפשר לקבל במחיר של דירת ארבעה חדרים בעירם.
לעסקי התיווך היא הגיעה בזמן מגוריה בארה"ב. שם היה לה קשר עם מתווכת מקומית שמצאה חן בעיניה. כך גילתה אירית שהיא רוצה לעשות טוב לאנשים, בכיף ובאהבה, ולחבר להם את חלקי הדירה לפאזל שלם ומוצלח. אז היא בחרה לעסוק בתיווך כקריירה.

"חזרנו לישראל וב-2002 עברתי קורס נדל"ן. מאז אני בתחום", מתארת אירית. "שלוש שנים אחרי שפתחתי עסק עצמאי, גיליתי שחליתי בסרטן. זה עצר אותי לשנה שלמה של עבודה. זאת היתה שנה קשוחה. ההבראה מהמחלה העצימה את הרצון שלי לעשות טוב לאחרים. לשמוע את הצרכים שלהם, לעזור. פעמים רבות אני מגיעה לפגישה ורואה שאנשים מתלבטים ואין להם תקציב, אני מקשיבה ומכוונת רק למה שטוב להם ביותר".

במה המשרד שלך מתמחה?

"בעיקר בבתים יד שנייה ובדירות יד שנייה. עוסקים גם בבתים ודירות מקבלן. אני לא רוצה להתפרס יותר מדי, אלא לייצר אמינות ולהתמחות באזור שלי. אני פועלת בצורן, ברמת אמיר והסביבה. כדי להיות טוב צריך להכיר את המקום הקרוב אליך ולבלוט. אני מכירה הכל ומספקת מעטפת למי שרוצה להכיר את האזור בכל הקשור לנכסים, עו"ד, הזמנת שמאי, בדק בית, רישום לבתי ספר, ייעוץ עם הבנקים, אדריכלים, עיצוב פנים, קבלנים, עובדי ניקיון ועוד. הזמינות של המשרד היא 24 שעות שבעה ימים בשבוע. גם בחופשה".
הוכחה ליתרונות של משרד BHOME נדל"ן על פני האחרים היא בעובדה שהרבה מהלקוחות הם לקוחות חוזרים, שבאים שוב ושוב לעסקאות נדל"ן ושולחים חברים ובני משפחה. יש גם לקוחות שאירית שינתה את דרך חשיבתם לחיוב על עולם התיווך.

אז אם אתם מחפשים אחר אותו אדם שיידע להשלים לכם את הפאזל במקצועיות, באמינות ובדיסקרטיות, בואו לאירית ישי סדן ולמשפחת BHOME נדל"ן. במשפחה תפגשו גם את הרצל סדן, בעלה של אירית, שרון ריגלר, יעל וולנסקי ופמלה כרמלי.

כל הצוות פועל לפי דרכה של אירית ישי סדן, במקצועיות, באמינות, בשקיפות מלאה, ביחס אישי, באתיקה מקצועית ובמסירות. זאת ההזדמנות שלכם להפוך את החלום למציאות.

BHOME נדל"ן, ייעוץ ושיווק מרכז מסחרי צורן
טלפון: 09-8989818
 אירית ישי סדן: 050-7543044
הרצל סדן: 
050-7543500
שרון ריגלר: 054-7879238
יעל וולנסקי: 054-7745667
פמלה כרמלי:
054-5794627
קישור לאתר
קישור לפייסבוק
מייל: [email protected]

אירית ישיר סדן. תמונה באדיבות

אירית ישיר סדן. תמונה באדיבות חברת ייעוץ הנדלן BHOME


לידרס

"הפילוסופיה שלנו בלידרס – הקשבה לצרכים שלכם כמוכרים וכקונים, הכנת תכנית שיווק מותאמת אישית לבעלי הנכס וכמובן, איתור מדויק של הבית הבא שלכם כרוכשים".

יניב אדרי, בעלים

מי בעסק: מחפשים דירות למכירה או קנייה בעיר הרצלייה? כדאי שתכירו את לידרס, הרבה מעבר לסוכנות נדל"ן! "העסק שלנו מורכב מעובדים חרוצים, שנותנים את הלב והנשמה לעסק ובאים לעבודה מתוך שליחות", מספר הבעלים יניב אדרי. "העסק כולל את יאנה מנהלת המשרד ואת סוכני הנדל"ן של העסק: יניב אדרי הבעלים, סאם פסח, חביבה ברוקס, טיבי לוי, ברק, מיכאל סימקין, אבי מרום, אדם אוחיון,
בן רוזנצויג, ניסים ורון, עודד ביטנר, סוכנים השותפים שלנו להצלחה. הצוות של לידרס ואנוכי, מחויבים להשגת התוצאות הטובות ביותר עבור לקוחותינו, תוך הענקת יעוץ אמיתי ובלתי תלוי, כאשר האינטרסים שלכם כלקוחותינו עומדים לנגד עינינו. אחרי הכל, ההצלחה שלנו נמדדת במידת שביעות רצונכם ובמספר האנשים שיחשפו לעסק שלנו דרכיכם ולכן, חשוב לנו שתיהנו מהשירות שלנו, בדיוק כמו שאנו נהנים להעניק לכם אותו!
איך התחיל: "אני בתחום הנדל"ן מעל עשור, כולל מגורים בחו"ל במשך חמש שנים, מתוכן עבדתי במכירות באנגליה ואירלנד". מספר יניב אדרי, "אולם, רק לפני שלוש שנים בחרתי לפתוח ולהקים את המותג לידרס. כבוגר בית ספר לנדל"ן של "כריס לידר", אני מגיע לא רק עם ניסיון במכירות, אלא גם תשוקה לעבודה וכמובן עם הכשרה, רישיון תיווך של משרד המשפטים וגם עם תואר בלימודי משפטים (מכללת "שערי משפט"). כמו כן, אני מקפיד להתחדש, לחדש ואף משלב לימודים בעבודה שלי, כולל קורסים במיסוי מקרקעין,משכנתא, משא ומתן וכו', החשובים עבורי, לא רק בשל העבודה, אלא גם בשל הרצון לתת את המקסימום ידע והבנה בכל תחום בו אני עוסק".
הייחוד שלנו: סוכני הנדל"ן של לידרס, נבחרים מתוך עשרות מועמדים אשר פונים אלינו מדי חודש! רק המתאימים, נבחרים לעבוד תחת המותג. אלו שנבחרים עוברים הכשרה מקיפה! במסגרת ההכשרה נדרשים סוכני הנדל"ן, לעבור מבחנים רבים וגם קורסים בנושאים רלוונטיים כגון: משא ומתן , מיסוי מקרקעין, משכנתאות ועוד. הרמה האתית, רמת השירות, השקיפות והמקצועיות שאנו דורשים מעצמנו, הינם בסטנדרטים בינלאומיים. כחברה מובילה אנו ממשיכים להתפתח, ללמוד ולרכוש כלים חדשים על מנת לייצר יתרונות ללקוחותינו וגם ללידרים החדשים, המצטרפים אלינו ועוברים את ההכשרה שלנו לעולם הנדל”ן. כחלק מהשירות, אנו מלווים את לקוחותינו במהלך כל תהליך הקנייה ו/או המכירה של הנכס ונותנים את המקסימום, מתוך הבנה שמדובר באחת ההחלטות הכלכליות החשובות ביותר, בחיים של כל אדם! לכן אנו מחויבים! להעניק ללקוח את רמת השירות והנגישות הגבוהה ביותר. שירות המתבטא בליווי משלב הייעוץ (לפני מכירה או קנייה), העמדת אנשי מקצוע רלוונטיים לטובת הלקוח( כגון: עורכי דין למיסוי מקרקעין, יועצי משכנתאות אדריכלים ועוד) וליווי אישי עד לאחר חתימת ההסכם בכל התהליכים שקשורים לעסקה.
הקשר עם הלקוחות: רבים מלקוחותינו כיום, מגיעים אלינו מפה לאוזן ומהמלצות של לקוחות שהענקנו להם שירות. כמו כן, לאחרונה השקנו שירות חדש לתושבי הרצלייה – הערכת שווי מקצועית של ביתם ללא עלות.

ארלוזורוב 1, הרצליה 09-9500076

קישור לאתר | קישור לדף הפייסבוק

 

תיווך שעשוע

"הבחירה במקצועיות ללא פשרות, ליווי צמוד ויחס אישי הינם ערכים עליונים אשר הביאו את המשרד למקומו כאחד ממשרדי הבוטיק המובילים והאיכותיים בעיר הרצליה במשך 50 השנים האחרונות"

אפי שעשוע, בעלים ומנכ"ל

מי בעסק: אפי שעשוע, בעל העסק ומנכ"ל, יועץ נדל"ן מקצועי ומנוסה, בעל וותק של למעלה מ-45 שנה בתחום, שנים בהן למד את המקצוע על כל היבטיו, יתרון הבא לידי ביטוי בכל אינטראקציה עם לקוחות, והודות לכך זוכים הלקוחות שלנו ליחס אישי, ניסיון עשיר ויכולת נדירה להבין את הצרכים והרצונות של הלקוחות, תוך "שידוך" הנכס המתאים להם! מחפשים בית לקנייה, מכירה או השכרה בעתודות הקרקע השוות במדינה, קרי הרצליה? הכירו את תיווך שעשוע, משרד תיווך משפחתי אשר יוביל אתכם לעסקה המשתלמת ביותר.
איך התחיל: בשנת 1963 נפתח העסק הראשון לתיווך בהרצליה, "תיווך שעשוע", עסק משפחתי אשר שם לו מטרה להביא ללקוחותיו שירות מהיר ועם זאת מקצועי, אשר יסייע בידם לרכוש או למכור את ביתם. המשרד הוותיק, הפך ברבות השנים לאחד ממשרדי הבוטיק הבולטים, המנהל את מרבית עסקאות הנדל"ן באזור. ב-50 השנים האחרונות. עם וותק שכזה, פלא שחוויית הרכישה או הקנייה הופכת לקלה, מהירה ונעימה? בכל פנייה אלינו, מובטח לכם שירות מקצועי, מהיר ופרטני, הכולל אופציות מגוונות של נכסים בהתאמה אישית. כמו כן, מאחר ומדובר בעסק בוטיק, צפויה לכם חוויית רכישה אישית, מסורה ואדיבה, עם איש מקצוע אשר הקדיש את חייו לתחום התיווך ולוקח ברצינות את המשימה – מציאת בית החלומות שלכם! אחרי הכל, רכישת בית הינה אחת מההחלטות החשובות ביותר בחייו של אדם ולכן אנחנו כאן עבורכם להקל, לכוון, להנגיש ולמצוא את הבית המושלם עבורכם.
הייחוד שלנו: מקצועיות ושוב מקצועיות. חברת תיווך שעשוע בע”מ רשומה ב”מלדן” ארגון המתווכים הישראלי, ומתווכיה מחזיקים ברישיון תיווך רשמי של משרד המשפטים. כמו כן, בעולם בו ידע, דינמיות, זמינות ומהירות הינם שם המשחק, אנו בתיווך שעשוע תמיד לפני כולם ומעודכנים בכל חוק חדש, שינוי חוק וגם חידושים בתחום הנדל"ן.
הקשר עם הלקוחות: הרבה מעבר לתיווך! העובדה כי אנחנו חברה פרטית שאיננה חלק מרשת מסחרית, מאפשרת לנו להבטיח ללקוחותינו דיסקרטיות מלאה בניהול עסקאות, יחס אישי וצמוד לאורך כל שלבי התהליך, ייעוץ ללא כל התחייבות וקשרים עם הטובים בבעלי המקצוע באזור. כמו כן, אנו זמינים עבורכם גם אחרי חתימת העסקה ומעניקים שירות ליווי צמוד ומסור בכל רגע ורגע בתהליך הרכישה/קנייה/השכרה של הנכס.
הכנות לחול המועד, עונת הקיץ והחגים: מאחר ואנו משרד וותיק עם ניסיון רב בתחום, אנו ערוכים תמיד לכל תקופה בלוח השנה, קרי עונת הקיץ וכמובן תקופות החגים. או אז, רבים תרים אחר נכס למטרת מגורים או השקעה ומגיעים אלינו מתוך ידיעה כי אנו נוביל אותם בבטחה אל הבית הבא שלהם.
הרצליה פיתוח, כפר שמריהו, הרצליה ב', רשפון, ארסוף – אתם תבחרו היכן אתם רוצים לגור ואנחנו נוביל אתכם בבטחה כל הדרך אל בית חלומותיכם!

רחוב המגינים 59, הרצליה טל. 09-9570878

כתובת מייל | קישור לאתר

 

 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. אורי

    כולם נוכלים…הבעיה ליוקר המחיה. גורמים להעלאת מחירי הדירה ואין להם שום מושג ירוק בנדלן…רק מבקשים לגזור קופון וממהרים לברוח בסיום קבלת הכסף.

  2. דידי

    אורי אתה צודק
    מתווך זה אינטרסנט נטו
    וחבל על הכסף של מי שמשתמש בו ושל הקונים
    דבר מיותר עלק מקצוע
    רוב המתווכים חסרי השכלה וממש אין להם ידע בנדלן
    מעניין אותם רק לגזור את העמלה שלהם
    בקיצור תמכרו לבד ותחסכו הרבה כסף
    גם המוכר וגם הקונה

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    חברים איזה תגובות עוינות אני לקחתי את אפס מתווכים באפס עמלה, שעשו לי עבודה נהדרת ולא תאמינו אפילו העו"ד היה על חשבונם וממני לא גבו שום עמלת תיווך.

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    המתווך הכי טוב בהרצליה , לפחות בשכונת נווה עמל הוא אודי יצחקי. קניתי ומכרתי דרכו מס פעמים. הוא לא מהזן הרגיל של המתווכים ; הגון ומקצועי ביותר , יודע להוביל לסגירת עסקאות ולהציע נכסים מתאימים בשקיפות מלאה. הוא גם מאוד צנוע , כך שהוא וודאי נבוך מהמלצה הזו.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר