צילום אילוסטרציה עמותת חסדי שמואל הנביא
צילום אילוסטרציה עמותת חסדי שמואל הנביא

הכנות אחרונות: בהרצליה מתכוננים לשנה החדשה

המתנדבים, הארוחות הציבוריות והיערכות העירייה והמשטרה: ההכנות לערב ראש השנה בהרצליה בעיצומן

פורסם בתאריך: 9.9.18 07:42

ההכנות לערב ראש השנה בעיצומן וכך גם בעיריית הרצליה ובעמותות המחלקות סלי מזון לנזקקים. במקביל, בבית חב"ד המקומי באזור נערכים לסעודות החג הציבוריות הגדולות, הפתוחות בפני כל דורש.

בעיריית הרצליה מסרו שעובדי אגף שאיפ”ה תגברו באופן משמעותי את כל עבודות הניקיון בעיר בשל החג, ויפנו את האשפה גם בלילה. בימים אלו תגברה העירייה משמעותית גם את פעילות מכונות טאטוא הרחוב והשטיפה ברחבי העיר. לקראת סוכות תיערך חלוקת סכך, כמו בכל שנה, פרטים יפורסמו על ידי העירייה בקרוב. לכבוד ראש השנה העלתה עיריית הרצליה לאתר העירוני איגרות ברכה לשנה החדשה שאותן יוכלו התושבים להוריד ולשלוח בווטסאפ, בפייסבוק, במייל או להדפיס ולשלוח בדואר.

מהמשטרה נמסר שהשלימה את ההיערכות לקראת החג. “שוטרים, לוחמי מג”ב, כוחות תגבור ארציים ומתנדבים ייפרסו ברחבי מרחב שרון, במקומות הומי קהל, מרכזי קניות ושווקים ובאזור בתי הכנסת לשם שמירת הסדר הציבורי והביטחון במעגלים שונים, אבטחת המתפללים, הסדרה והכוונת התנועה ומניעת פשיעה ואכיפתה”, מסרה המשטרה, “הפעילות המבצעית תקיף את הערים, צירים מרכזיים, מקומות תפילה ואתרי בילוי ותבוצע במעגלים שונים ממרחב התפר ועד פנים הארץ, תוך פעילות מוגברת למניעת כניסת שוהים בלתי חוקיים לישראל. כוחות מתוגברים ייפרסו בכבישי המיקוד, בדגש על הצירים הבינעירוניים, במטרה להגביר את הביטחון בכבישים ולתת שירות לציבור הנהגים”.

בבית חב”ד בהרצליה נערכו כמדי שנה ב-25 השנים האחרונות, לחלוקת 1,600 סלי מזון בהרצליה, שהחלה ביום שני שעבר. כמו כן, קהילת חב”ד מארחת לארוחות החג סטודנטים מחו”ל, חיילים בודדים ותושבי העיר שמבקשים לא לחגוג לבד את החג.

גם בפרויקט החברתי-קהילתי “דינל’ה מבשלים באהבה”, שבאמצעותו מספקים 450 המתנדבים של הפרויקט אוכל מוכן בחגים שרק נדרש לחמם אותו, נערכים לקראת ראש השנה. השבוע נערכה פגישה של המטה שאחראי על תפעול הפרויקט וגם מפגש בבית קינן למחלקי המנות, “סיירת דינל’ה”. החלוקה התבצעה החל מיום שישי שהיה ועד כניסת השבת, והתחדשה בצאת השבת ותתקיים גם היום, ערב החג.

ביד התשעה התגייסו התושבים ובני הנוער בשכונה לפרויקט “משהו קטן וטוב” שבו הם מחלקים עוגות דבש וצנצנות דבש, ובעיקר מעניקים תשומת לב, לקשישים ולתושבים החדשים בשכונה, ב-150 בתים. “אני שמחה בכל פעם לראות את ההתגייסות של תושבי השכונה לפעילות לקראת החגים ולטובת הזולת ומאחלת לכולם שנה של עשייה ברוכה והרבה טוב”, אומרת זוהר ויסמן, מנהלת המתנ”ס ביד התשעה חברה למרכזים קהילתיים הרצליה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר