פגיעה ישירה בבית באשקלון, אתמול. צילום אילן אסייג
פגיעה ישירה בבית באשקלון, אתמול. צילום אילן אסייג

בעקבות ההסלמה בדרום: העירייה מחפשת תושבים שיכולים לארח משפחות

עיריית הרצליה קוראת לתושבים המעוניינים לארח את תושבי הדרום בבתיהם להעביר את פרטיהם בטופס המקוון המצורף

פורסם בתאריך: 13.11.18 06:53

בעקבות ההסלמה במצב הביטחוני בדרום החלה עיריית הרצליה, עוד מאמש, להיערך לאירוח משפחות מיישובי הדרום ועוטף עזה. לפני שעה קלה פרסמה העירייה טופס מקוון למשפחות המעוניינות לארח את תושבי הדרום – בקישור כאן, ועבור משפחות מהדרום המעוניינות להתארח בהרצליה – בקישור כאן. מידע נוסף במוקד העירוני 09-9591520 או 106.

"העירייה תחבר בין תושבים מארחים למתארחים ותארגן מגוון פעילויות פנאי והפוגה על מנת להנעים זמנם של האורחים", מסרה העירייה, "במידה והמצב יימשך תערך העירייה ותכשיר מתקנים עירוניים המאפשרים שהייה לטווח ארוך". עוד מסרה העירייה כי צוותי הרווחה יעמדו לרשות המשפחות והילדים הזקוקים לתמיכה רגשית.

גם המחלקה הווטרינרית העירונית נרתמת, ופותחת את שעריה לאירוח כלבים מהדרום בכלביה העירונית על בסיס מקום פנוי. האירוח כולל שהיה ומזון. במקביל, הכלביה העירונית בקשר שוטף מול הכלביות בדרום למתן סיוע.
הווטרינר העירוני, ד"ר יוסי מורדוך: "רעש הפיצוצים וההמולה עלולים לגרום גם לחברינו על ארבע לסבול מחרדה. אני מזמין את כלביכם לאירוח מכל הלב בכלביה החדשנית והחמה שלנו". לפרטים, התנדבות
ותרומת שמיכות: 09-9566056.

"במשך השנים צברנו ניסיון ופיתחנו מנגנונים יעילים על מנת לאפשר קליטת משפחות במצבי חרום ומתן אפשרויות לתת להם מענה ותנאים לשהיה ואירוח בעירנו", אמר ראש העירייה משה פדלון.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר