מחלקים סופגניות בהרצליה
מחלקים סופגניות בהרצליה

מרתון של מעשים טובים: 20 הרצליינים חילקו 1,000 סופגניות בתוך פחות משמונה שעות

חברי קבוצת אבא פגום בהרצליה, פרויקט דינל'ה, דוגמנית הנשק אורין ג'ולי ותושבים נוספים השתתפו במבצע: "רצינו לעשות משהו לטובת האנשים 'השקופים', שלא תמיד מקבלים את תשומת הלב וההוקרה שמגיעות להם"

פורסם בתאריך: 16.12.18 18:52

20 מתנדבים מהרצליה – חברי קבוצת אבא פגום בהרצליה, פרויקט דינל'ה, דוגמנית הנשק אורין ג'ולי ו"המלאכיות מ-AGA", ותושבים נוספים בעיר – חילקו ביום שני שעבר כאלף סופגניות, עשרות פחיות שתייה ועשרות טרופיות בעשרה מוקדים שונים ברחבי הרצליה והסביבה, במשך שבע שעות וחצי.

כבר בשעה 5:30 בבוקר החלו עשרה צוותים של מתנדבים בחלוקה לעובדי עובדי שאיפ"ה – ניקיון וגינון של העירייה. לאחר מכן החלו המתנדבים לחלק סופגניות ושתייה לניצולי שואה בבית מורשת בנווה עמל, שני בתי אבות בית גיל הזהב בנווה עמל ובית האבות הרב קוק, מרכז יום השרון לאנשים עם מוגבלות שכלית בהרצליה פיתוח, מקלט לנשים מוכות בהרצליה, שם גם חולקו ספרי קריאה לילדים, מרכז נאות אביב לנערות בסיכון, מעש הרצליה לאנשים עם מוגבלות שכלית, מרכז תעסוקה של האגודה למען העיוור ולמחלקת הסניטרים של בית החולים מאיר בכפר סבא ולמחלקה פנימית ו׳, מבקריה והצוות הרפואי.

מחלקים סופגניות בהרצליה

המתנדבים המחלקים

ביום שישי שלפני כן המתנדבים ביקרו בבתים לחיילים בודדים בהרצליה וחילקו סופגניות וברכות מתלמידי בתי הספר ברנר ו-ויצמן. חלוקת הסופגניות והשתייה נעשתה הודות לתרומות מבונז'ור הרצליה, שיבולת הארץ, קונדטוריה דלאל, קונדטוריה שמו רמת השרון ואנשים פרטיים שתרמו, רועי מהכנין, שי שמיר, ברק דהרי, טלי זהבי ונתנאל בורנשטיין. אחד המתנדבים הוא נער בן 15 שחגג בדיוק באותו היום את יום ההולדת שלו בחר לפתוח את חגיגות יום ההולדת שלו בעזרה לזולת.

מחלקים סופגניות

"זה פרויקט שתכננו עוד הרבה לפני חנוכה, עלה הרעיון לעשות משהו לטובת האנשים הפחות בולטים – 'השקופים', שלא תמיד מקבלים את תשומת הלב וההוקרה שמגיעות להם לעבודה הקשה שהם עושים", אמר ארז כרמל מאבא פגום בהרצליה, אחד מהמארגנים של אירוע ההתנדבות יחד קוסטה ברודסקי ורותם לוין, "בחרנו יחד חמישה מוקדים עיקריים ובסוף היום מצאנו את עצמנו בעוד שלושה מוקדים לא מתוכננים. התנדבו אנשים מהרצליה וגם מבחוץ. שני מהמפגשים המרגשים באותו היום היו במקלט לנשים מוכות ובדירה של הנערות בסיכון, שלשם הגיעו רק מתנדבות".

מחלקים סופגניות בהרצליה מחלקים סופגניות בהרצליה

כרמל מוסיף: ההרגשה בסוף היום, בסוף פרויקט כזה, הייתה מאוד טובה, שאנחנו נותנים תחושה טובה לאנשים שקמים מוקדם ועובדים לנקות את רחובות העיר מהשעות המוקדמות מאוד של הבוקר. הם ממש התרגשו שמישהו רואה אותם ומוקיר להם תודה. הרבה אנשים הודו לנו על היחס שהענקנו להם באותו היום. חשוב לנו שהם יידעו שאנחנו רואים כל אחד ואחת שנמצאים פה ולא רק מה שנוח לראות. אני רוצה להודות לכל אחד ואחת שלקחו חלק בפרויקט חלוקת הסופגניות לקהילה. בין אם בחלוקה, בתרומות, ובעידוד והדחיפה המורלית. היום תושבי הרצליה יכולים להרים את הראש, להסתכל למשפחות והילדים, ולהגיד שבהרצליה אין אנשים שקופים, להיות גאים! כל כך טוב לי אישית לדעת שיש בהרצליה אנשים שאכפת להם מהאחר".

מחלקים סופגניות בהרצליה מחלקים סופגניות בהרצליה

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אבי

    חילקתם להם אוכל לא בריא. משמין ומלא סוכר
    "הדרך לגיהינום מלאה בכוונות טובות"

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר