ארנה סדגת-ארז. צילום עיריית הרצליה
ארנה סדגת-ארז. צילום עיריית הרצליה

ראשת מינהל נשים בהרצליה פורשת. אז למה הנהלת העירייה לא נותנת לה לדבר?

ארנה סדגת-ארז הודיעה על פרישה אחרי 12 שנים בתפקיד, בהן שימשה גם כיועצת ראש העירייה לקידום מעמד האישה. נציין שלמרות שהסכימה להתראיין לצומת השרון, עיריית הרצליה לא אישרה את קיום הראיון

פורסם בתאריך: 7.1.19 18:30

ראשת מינהל נשים בעיריית הרצליה ב-12 השנים האחרונות, ויועצת ראש העירייה לקידום מעמד האישה, ארנה סדגת-ארז, פורשת מהתפקיד. כך הודיעה היום העירייה. לפי ההודעה, סדגת-ארז "הודיעה על כוונתה לפרוש מתפקידה בשל מיצוי התפקיד וכי היא נושאת את עיניה לתפקידים מאתגרים אחרים".

נציין שעם ההודעה על הפרישה היום פנינו לסדגת-ארז וביקשנו לראיין אותה. היא הסכימה, אך ביקשה שנפנה לעירייה כדי לקבל אישורה. בהנהלת העירייה לא אישרו לה להתראיין.

מהעירייה נמסר כי "במסגרת תפקידה הייתה סדגת-ארז אחראית על כל פעילות מינהל נשים, הכוללת מגוון פעילויות לקידום, העצמה ופיתוח של ילדות נערות ונשים במגוון היבטים כגון דימוי עצמי, עסקים, ספורט, בריאות ועוד, וכן מתן שירותים משפטיים. מדובר בין היתר בעידוד פעילויות במועדוני הנשים ובמועדונים לנשים חד הוריות ואף הקמת מועדונים חדשים, פעילויות ייעודיות לילדות ונערות בנושאים כמו דימוי גוף, תקשורת ואורח חיים בריא, פעילות כלכלית למתן כלים ורשת תמיכה לקידום עסקי של נשים, כמו גם שירותי יעוץ משפטיים, ייעוץ והדרכת הורים, ייעוץ קריירה וייעוץ פסיכותראפי. בשנים אלה התרחבו אירועי יום האישה והפכו ל'חודש האישה בהרצליה', אשר כלל בין השאר כנסים בהשתתפות נשים משפיעות, תערוכות ואירועי תרבות".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר