דין מירושניקוב ורוז הכלבה
דין מירושניקוב ורוז הכלבה

צפו: מה חושבים הכלבים של הרצליה על הבחירות לכנסת? (ספויילר: יש משהו שמעניין אותם יותר)

בסרטון שהפיקה עמותת הרצליה אוהבת חיות, השחקן דין מירושניקוב מראיין כלבים על הבחירות ושומע שמה שבאמת מעניין אותם זה טיפולים רפואיים והתנהגותיים, שבלעדיהם הם לא יכולים לצאת מהמכלאות לאימוץ

פורסם בתאריך: 4.2.19 09:31

עמותת הרצליה אוהבת חיות העלתה אתמול לאוויר סרטון הומוריסטי, בכיכובו של השחקן והדוגמן דין מירושניקוב, תחת הסלוגן "זירקו לנו עצם", בו מירושניקוב "מראיין" כלבים על הבחירות לכנסת. הכלבים בסרטון, שמדובבים לעברית, אינם מתעניינים כלל בבחירות ומירושניקוב, בסופו של דבר, מסביר לציבור מה כן מעניין את הכלבים – גיוס כסף לטובת טיפולים רפואיים והתנהגותיים שבלעדיהם הם לא יכולים לצאת מהמכלאות לאימוץ או למשפחות אומנה. (לתרומה הקילקו כאן).

 

צפו:

העמותה מנסה לגייס לפחות 75 אלף שקלים במטרה להקים חטיבה לטיפולים רפואיים-התנהגותיים לכלבים, כאמור כדי לאפשר להם להמשיך לאימוץ אצל משפחות. במוצאי שבת קיימה העמותה ערב התרמה למטרה הזו בבר סורה מארה בתל אביב. באירוע, שתוכנן בקפידה כחודשיים על ידי מתנדבי העמותה, היתה אמורה להופיע בהתנדבות הסטנדאפיסטית אורנה בנאי שברגע האחרון חלתה ולא יכלה להגיע. בעמותה לא התייאשו והחליטו לקיים את האירוע למרות הכל ולחפש מחליפים לבנאי. חברי להקת בית הבובות אמיר אטיאס ואיתי שיף שמעו על הביטול המצער ונרתמו לעזור והרימו הופעה. דפני ליף הנחתה את הערב והופיעו גם הסטנדאפיסטית נגה ד׳אנג׳לי ורוני משל שהיא יוצרת וכותבת סרטונים קצרים מצחיקים ושירים הומוריסטים על יוקלילי.

פעילי העמותה שהפיקו את האירוע. צילום תומר שפרן

פעילי העמותה שהפיקו את האירוע. צילום תומר שפרן

נגה ד'אנגלי. צילום תומר שפרן

נגה ד'אנגלי. צילום תומר שפרן

בערב האירוע הושק הפרויקט של העמותה "בואו נזרוק להם עצם" ועלה לאוויר פרויקט מימון המונים בהדסטארט. נכון לשעה זו הצליחו בעמותה לגייס 15 אחוז מיעד הגיוס של 75 אלף שקלים. במימון ההמונים תוכלו לרכוש תשורות כמו כרטיסים להופעת של בית הבובות ב-22.2 בשעה 14:30 בזאפה הרצליה, שיעורי גלשני סאפ של מועדון לב הים, טיולים עם כלבכם של חברת DOGIZ, מוצרי מזון וחטיפים לכלבים של רשת זוארץ, שיעורי אילוף של המאלף שיר אשל וכלי מים ואוכל של חברת טוטאל ארט.

אמיר אטיאס ואיתי שיף מבית הבובות. צילום תומר שפרן

אמיר אטיאס ואיתי שיף מבית הבובות. צילום תומר שפרן

רוני משל. צילום תומר שפרן

רוני משל. צילום תומר שפרן

דפני ליף. צילום תומר שפרן

דפני ליף. צילום תומר שפרן

מהעמותה נמסר: "היה ערב מרגש מאוד עם אווירה חיובית, מחזקת ומחבקת. תודה לבר הסורה מארה על האירוח המעולה בלוקיישן מושלם, תודה ללהקת בית הבובות, דפני ליף, נגה ד׳אנג׳לי ורוני משל שנתנו אחלה שואו ועשו שמח לכולנו. וכמובן תודה לכל מי שגיע לשמוח ולתמוך בפרויקט הסופר חשוב הזה, אנחנו מלאי הערכה, נתתם לנו הרבה כח!".

אירועים נוספים שיתקיימו כחלק מהפרויקט וכל הכנסותיהם ייתרמו לעמותה:

# ביום שבת (9.2), בשעה 11:00 בבוקר, יתקיים שיעור יוגה עם המדריכה אורית אופיר, בטיילת הרצליה בדק ליד המעלית בעלות של 50 שקלים למשתתף.

# ביום שישי (15.2) בשעות 13:00-10:00 תוקם פינת ליטוף גורים למטרת אימוץ. כל מאמץ יקבל תה ומשהו מתוק בקפה חמנייה ברחוב בזל בתל אביב, בעלות 20 שקלים למשתתף.

# ביום שני (18.2), בשעה 19:00, תתקיים הרצאה על הבר בנושא מיתוסים על אפריקה בדיזי פרישדון בתל אביב, בעלות 50 שקלים למשתתף.

# ביום שבת (23.2) יתקיים יום אימוץ חגיגי פורימי בשפיים בין השעות 13:00-10:00.

הישארו מעודכנים בכל הסיפורים החמים בהרצליה:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. דנה

    האמוץ של הכלבים בהרצליה הוא אך רק תירוץ לצאת בלילות וביום בכדי להרחיב את הפעילות לבלדר כספים הידעתם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר