אוטובוס של מטרופולין. צילום: תומר פדר
אוטובוס של מטרופולין. צילום: תומר פדר

תקועים בשכונה: תחנות האוטובוס בוטלו בשל עבודות תשתית, לתחנות החלופיות צריך לצעוד קילומטר

תושבים בשכונת נוף ים קוראים למחזיקת תיק התחבורה בהרצליה, דניאל אייזנברג, לפתור את הבעיה. אייזנברג: "אני מאמינה שתוך שבוע נמצא פתרון"

פורסם בתאריך: 18.6.19 08:00

תושבים בשכונת נוף ים בהרצליה מתלוננים על ביטולן הזמני של תחנות האוטובוס של הקווים 13 ו-29 של חברת מטרופולין, בשל עבודות ניקוז שמבצעת החברה לפיתוח הרצליה ברחוב שער הים. תחנות חלופיות הוצבו ברחובות וינגייט וקרן היסוד, מרחק של כמעט קילומטר מהתחנות הקבועות.

"המצב הזה הוא בלתי נסבל ומתקבל על הדעת", טוענת אחת התושבות, "לא ייתכן ששכונה שלמה תהיה מנותקת והאפשרות לצאת ממנה היא רק באמצעות רכבים פרטיים או מונית. בבירור עם חברת מטרופולין נודע לי שכל התחנות בוטלו בשל עבודות תשתית בחלק מרחוב שער הים, ושהעירייה עדיין לא הגיעה להסדר מול החברה בדבר תחנות חלופיות. אנו התושבים קוראים לדניאל אייזנברג שמחזיקה בתיק התחבורה בעירייה להתערב בדחיפות לטיפול במצב".

מחברת מטרופולין נמסר בתגובה: "קווי השירות מתוכננים ונקבעים בשיתוף העירייה ומשרד התחבורה על מנת שמפת השירות באזור תהיה יעילה וטובה לכלל הציבור. קיומן של עבודות תשתית במסלול הקו על ידי הרשות המקומית מאלצות אותנו לבצע שינויים במסלולי הקווים ולהסיט אותם לכבישים אחרים. עם סיום העבודות יחזרו הקווים למסלולם".

ממחזיקת תיק התחבורה דניאל אייזנברג נמסר בתגובה: "אנו מודעים לסוגיה והפתרון נבחן על ידי הגורמים הבכירים בעירייה. אני מאמינה שתוך שבוע נמצא פתרון יעיל ונוח לתושבים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. חלם

    ובשבוע הזה יעבור שאטל מטעם העיריה ויאסוף את הדיירים מבתיהם לתחנה המרוחקת?

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר