הספרים שהושלכו מגינת יניב בהרצליה הצעירה

הספרים בארון הספרים הקהילתי הושלכו לפח. העירייה: "ספרייה חדשה מתוכננת בשיכון דרום"

בהרצליה הצעירה לא פועלת ספריה, ואת ארון הספרים שהוצב בגינת יניב השליכו עובדי העירייה לאשפה. העירייה: "יוצב ארון ספרים חדש, ספריה חדשה תקום במסגרת תוכנית שיכון דרום"

פורסם בתאריך: 4.7.19 18:06

לפני כשבועיים גילו להפתעתם תושבי הרצליה הצעירה כי ארון הספרים הקהילתי שהוצב בגינת יניב נזרק לאשפה, על תכולתו. "ארון הספרים הוא יוזמה מבורכת שקידמה מיטל תבואה, רכזת הקהילה של הרצליה הצעירה, והוא הוצב שם לפני כשנה", מספרת תושבת השכונה לילך בן יוחנן, "התושבים נהנו ונענו ליוזמה היפה. לקחתי לא מעט ספרים עם הילדים שלי וגם עבורי וגם הבאנו ספרים וזה היה מאוד כיף. הארון היה קצת רעוע וחששו שייפול אז קיבעו אותו. אחרי החורף חלק מהספרים נהיו קצת עבשים, וחלק היו במצב טוב, ואז בא הסוף המר ואת כל הספרים יחד עם הארון והגזם השליכו לרחוב.

"חבל שזה סופה של הספרייה. הארון הזה אמור לחפות על זה שבהרצליה הצעירה אין ספרייה, השכונה היחידה בעיר שאין בה ספרייה. הספרייה העירונית היא יופי של ספרייה אבל ההגעה לשם מצריכה מאמץ מאוד גדול. אין שם חניה וברגל זו הליכה של כחצי שעה. זו שכונה מתחדשת ועתירת ילדים, עם לפחות עשרה גנים, בית הספר היסודי לב טוב וחטיבת זאב".

מהעירייה נמסר בתגובה: "תוכנית פינוי 'שיכון דרום' שאושרה על ידי העירייה כוללת מבני ציבור וביניהם – ספריה. ארון הספרים היה במצב ריקבון – לבקשת הקהילה הוצא הארון מהמקום ויוצב ארון ספרים חדש".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בושה וחרפה לעיריית הרצליה שחושבת שאם מקימים ספרייה חדשה או ארון ספרים חדש זה כאילו מצדיק להרוס ולזרוק ספרים ישנים !!!
    זה חוסר הערכים שהולך וגובר בעירייה הזו על מנהלי מחלקות בה ואנשי עסקים שמנהלים אותה.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר