שטיפת המכוניות של החיילים הבודדים

החיילים הבודדים שפתחו שטיפת מכוניות: "הכסף שאנחנו מרוויחים בצבא לא מספיק"

החיילים הבודדים מהבית ברחוב המסילה, כולם לוחמים, פתחו מיזם ובסופי השבוע שלהם בבית הם מצליחים להרוויח עוד קצת כסף ל"מועדון וסיגריות". ויש להם כבר תוכניות לגדול

פורסם בתאריך: 10.7.19 18:07

לפני כשלושה שבועות התחילו החיילים הבודדים שמתגוררים יחד בבית ברחוב המסילה 83 בהרצליה להפעיל מכון לשטיפת מכוניות בחניה של הבית. בעלות של 50 שקלים בלבד ובמשך כחצי שעה עד 40 דקות הם שוטפים ומנקים את הרכב בימי חמישי-שבת מהשעה 8:00 בבוקר ועד השעה 20:00. באמצע השבוע יש שני חיילים משוחררים שמתפעלים את שטיפת המכוניות.

"קיבלנו תרומה של ציוד מקצועי וברמה ממש גבוהה לשטיפת מכוניות לפני שלושה שבועות והחלטנו לפתוח שטיפת מכוניות בחניה של הבית", מספר אחד מדיירי הבית, "התחלנו לשטוף וזה הלך ממש טוב. בסופ"ש הראשון היה ממש עומס ושטפנו בערך 20 מכוניות".

איפה אתם מפרסמים את שטיפת המכוניות?

"התחלתי לעבוד על פרסום ואני מפרסם בקבוצות בפייסבוק ובוואטסאפ ואני עובד עכשיו על שיטת עבודה וניהול של השטיפה. זה גם ישרת את אלה שיבואו אחרינו לבית הזה. כל מי שיבוא אחרינו יוכל לעבוד בסופ"ש בשטיפת רכב ולעשות כמה שקלים ולא יצטרך לדאוג לעבודה. 200 שקל זה הרבה – זה מספיק יציאה למועדון וסיגריות. זה מה שעושה לך את הסופ"ש היציאה הזאת. לוחם לא צריך יותר מזה. אנחנו כולנו לוחמים ויוצאים רק בסופי שבוע. חלק קטן מהכסף הולך להוצאות והשאר לדיירי הבית. יש לנו קבוצה בוואטסאפ ושם אני שואל את כולם באיזה יום הם רוצים לעבוד ומשבץ אותם לסידור עבודה. כרגע כל אחד עובד יום אחד בשבוע ובכל יום עובדים שניים-שלושה ואם יש עומס אז כולנו עוזרים. אנחנו ממש משפחה ואנחנו מאוד מגובשים. מי שנמצא באותו הזמן בבית הוא בעצם המנהל של שטיפת המכוניות והוא לומד ממש לתפעל את המקום לבד".

לא מבאס אתכם לעבוד בסופי שבוע כשאתם סופסוף יוצאים מהצבא?

"גם ככה רובנו מחפשים עבודה בסופ"ש כשאנחנו באים הביתה כדי להכניס עוד קצת כסף. הכסף שאנחנו מרוויחים בצבא לא מספיק לנו. יש אצלנו בבית מוסר של עשייה ועבודה, תמיד מישהו דוחף לאנשהו ומישהו רוצה לעשות משהו. כמובן שעובד רק מי שרוצה. אם יש לך יום שממש ניצלת אותו לעבודה אתה מרגיש סיפוק גדול ושאתה עובד בשביל עצמך. אתה גם מפנה יום אחד ולא את כל הסופ"ש. יום אחד של עשייה זה עדיף על לבוא הביתה ולהסתלבט על המיטה ולא לעשות כלום או ללכת סתם לים. אתה לא תחת בוס ואתה מקדם מיזם".

מה אתם מתכננים הלאה?

"אנחנו מקווים להגדיל את הפעילות גם במשך השבוע ולארגן שנוכל לשטוף מכונית אחת מבחוץ ובאותו הזמן לנקות מבפנים מכונית נוספת בחניה שלנו. אנחנו גם עובדים על משהו חדש עכשיו – הברקת פנסים, ואני מקווה שנתחיל עם זה בימים הקרובים. יש שני דיירים שחושבים לקדם את זה לכיוון של עסק".

ניתן לקבוע תור לשטיפה דרך הטלפון: איתן 052-5088585 או דרך האתר.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    הם שומרים עלייך שתישן טוב בלילה וזה מה שמעניין אותך?? לפרגן לא עולה כסף הזוי!!!!

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר