מתוך הסרטון

סרטון הבעיטה בחתולה מסעיר את הרשת בהרצליה. תושב העיר בן 16 נחקר במשטרה

הסרטון צולם בבית הספר גורדון, והחתולה היא ככל הנראה דבש, חתולת הבית של בית הספר. תגובות קשות של תושבים. החשוד, תושב העיר בן 16, נחקר במשטרה

פורסם בתאריך: 22.7.19 14:35

סרטון של צעיר בועט בחתולה במגרש כדורסל מסעיר את קבוצות הוואטסאפ ואת הרשתות החברתיות בהרצליה. תלונה הוגשה למשטרה שאיתרה את החשוד והביאה אותו לחקירה. "הסרטון צולם ברחבת הספורט של בית הספר גורדון", מספר אחד התושבים, "זאת חתולה שאימצו תושבים המתגוררים סמוך לבית הספר והם נותנים לה אוכל והיא רוב היום שוהה בבית הספר והתלמידים אימצו אותה ומכירים אותה בשם דבש".

אחת מתושבות השכונה כתבה: "הסרטון הזה מטלטל! מה גורם לבחור צעיר, בחופש הגדול, ברגעים היפים של חייו, להיות כל כך אלים, כל כך מלא שנאה ומופשט לגמרי מערכי מוסר וחמלה? הרי מפה ועד אונס, שוד קשישים וכיו"ב המרחק כל כך קצר".

תושב אחר כתב: "זו חתולת הבית של בית הספר גורדון. יצור מתוק מאין כמותו. חייבים לאתר את הילדים".

החתולה דבש, הבוקר

תושבת נוספת כתבה: "זו דבש החתולה האהובה של ילדי גורדון! אני מקווה שמי שצילמה את הסרטון בעטה בילד הזה אחר כך באותה צורה!". עוד תושב כתב: "מקומם מאוד. חייבים למצוא למצות את הדין איתו ולעשות משהו חינוכי במתנ"ס למען בעלי חיים לאוכלוסייה חלשה".

מהמשטרה נמסר: "אמש (יום ראשון) התפרסם סרטון ברשתות החברתיות בו נראית התעללות קשה בחתולה חסרת ישע. בעקבות הסרטון הוגשה תלונה במשטרת גלילות אשר פתחה מיד בחקירה והתחקתה אחר זהות חשוד במעשה. הבוקר, נחקר החשוד, בן 16 מהרצליה במעשה. משטרת ישראל רואה בחומרה כל עבירת אלימות ותמשיך לפעול למיצוי הדין עם העבריינים. החקירה נמשכת".

מעיריית הרצליה נמסר: "עיריית הרצליה רואה בזעזוע ובחומרה את ההתעללות האלימה והאכזרית בחתול חסר הישע. למרות שהבחור המצולם בסרטון אינו חלק ממערכת החינוך העירונית, אנו נפעל בכל הכלים העומדים לרשותנו על מנת למצות עמו את הדין".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    המשטרה לא תעשה כלום. קטין אז מותר לו. "ילדים" זו לא הדרך לתאר את הפראי אדם האלה.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    שיבעטו לו בראש נראה איך הוא ירגיש אז
    חתיכת מפלצת
    יצור דוחה
    מגיע לו להשלח למוסד לעבריינים צעירים לפני שיתחיל לפגוע בבני אדם גם

  3. ישראל

    מישהו חינך אותו להיות חיה אחזרית. גם הוריו צריכים לתת את הדין.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר