פרויקט גליל ים. צילום אמיר ארבל
פרויקט גליל ים. צילום אמיר ארבל

צעירים משתוללים עם רכבים וטרקטורונים בשכונה, העירייה תתקין פסי האטה

סמנכ"ל העירייה ג'ו ניסימוב הודיע לחבר המועצה רונן וסרמן, אליו פנו תושבי גליל ים, כי העירייה תתקין פסי האטה ברחוב גדעון האוזנר בשכונה

פורסם בתאריך: 10.9.19 17:08

עיריית הרצליה תציב פסי האטה ברחוב גדעון האוזנר בשכונת גליל ים. זאת בעקבות תלונות של תושבים על נהיגה מסוכנת במהירות מופרזת ברחוב, בעיקר על ידי צעירים הנוהגים במכוניות, אופנועים וטרקטורונים. בתשובה שהעביר אתמול סמנכ"ל העירייה ג'ו ניסימוב לחבר המועצה רונן וסרמן, אליו פנו התושבים, כותב ניסימוב כי "הנושא נידון בוועדת התנועה ואושרו פסי האטה שעומדים להתבצע ממש בימים אלה".

במכתב שהעביר וסרמן לניסימוב הוא כותב: "פנו אלי לאחרונה מספר תושבי גליל ים והסביבה עם תלונה של תופעה מתמשכת של נהיגה מסוכנת בכביש של רחוב גדעון האוזנר מהכיכר בקיבוץ גליל ים ועד לכיכר יצחק שמיר. מדובר בתופעה שחוזרת על עצמה כמעט מדי יום ומדי ערב שמכוניות, אופנועים וטרקטורונים מנצלים את העובדה שאין פסי האטה על הכביש ונוסעים במהירות מופרזת ומתפרעים על הכביש. מדובר בעיקר בצעירים שבאים לנסות את הרכבים שלהם על הכביש ואפילו לבדוק רכבים לפני קניה. התושבים ממש לחוצים ומבקשים לקדם התקנת פסי האטה בכביש במהרה כיוון שמדובר בענין של זמן עד שיתרחש אסון על הכביש הזה. ישנם ילדים רבים שמשחקים אחר הצהרים בגנים שצמודים לכביש וכן ישנם הרבה אנשים שיוצאים לריצות והליכות באזור הכביש. כמו כן, התושבים מבקשים לפעול לאכיפה מוגברת של הסדרי התנועה בכביש עם נוכחות של ניידות משטרת תנועה ופיקוח עירוני".

רונן וסרמן

רונן וסרמן

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    למה לא להתקין מצלמות?
    למה לא לתעד את הנוהגים בפראות ?
    יש כאלו שהתקנת מכשולים ופסי האטה תעודד אותם לנסוע מהר יותר.
    צעירים, זה מילה מכובסת לסוג אוכלוסיה מסויים.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר