מכוניות על המדרכה בפתח גן חב"ד

ליד הגן ובדרך המובילה לבית הספר, המכוניות נוסעות על המדרכה: "אי אפשר לחכות שיקרה שם אסון"

תושבים מתלוננים על כלי רכב שנוסעים על המדרכה וחונים עליה מול פתח גן חב"ד ברחוב העצמאות. העירייה: "נגביר את האכיפה באזור"

פורסם בתאריך: 11.9.19 10:11

תושבים מתלוננים על כך שכלי רכב נוסעים על המדרכה ברחוב העצמאות פינת קהילת ציון לצד הולכי הרגל וחונים על המדרכה מול הפתח של גן חב"ד, ברחוב העצמאות 52. אחת מהן היא יסמין נחמני , אמא לתלמידה בבית הספר היסודי שז"ר, שחוששת לבטיחות של בתה שהולכת לבית הספר וחזרה וכן לבטיחותם של התלמידים ויתר הולכי הרגל. "זה מחדל בטיחותי", היא אומרת, "פניתי מספר פעמים למוקד העירייה בעניין בחצי שנה האחרונה וביקשתי שיציבו עמודים על המדרכה, כמו באותו הרחוב ממול, כדי שימנעו את עליית כלי הרכב ויאפשרו מעבר בטוח להולכי הרגל. ביקשתי גם שישלחו פקח שייתן אזהרות או דוחות לנהגים, אך זה לא קרה. בשבוע שעבר עם החזרה לביה"ס נוכחתי לגלות ששיגרת הנסיעה על המדרכה וחסימת המדרכה נמשכת, כשהתקשרתי למוקד עדכנו אותי שלא ניתן להציב עמודים על המדרכה, לא ברור לי מדוע, כאמור בצומת ממול מוצבים עמודים כאלו, גם פקחים של העירייה לא נוכחים למרות ההודעות החוזרות ונשנות שלי. פניתי גם לאגף הביטחון והפיקוח בעירייה בשבוע שעבר".

נחמני לא מתייאשת ופועלת בינתיים לבדה בעניין. "כרגע אני מתנהלת עם האימהות שחונות על המדרכה ומבקשת שלא יחנו שם. היום ליוויתי את הבת שלי לבית הספר ומישהו צעק לי מהרכב שהוא רוצה לדבר איתי. הוא טען שאני מצלמת כלי רכב מחוץ לגנים דתיים. הסברתי לו שאני מצלמת כל רכב שחונים על המדרכה, לא קשור אם זה גן דתי או לא. הוא התחיל לצעוק עלי 'תגידי, את מצלמת גם ליד גנים חילוניים או רק ליד גנים דתיים. בואי תראי מה קורה בכל הרצליה, כולם חונים על המדרכה וכולם עוברים על החוק. תתביישי לך שאת מחנכת הילדים שלך לשנאת ישראל'".

היא מוסיפה: "צריך למנוע את האפשרות של כלי הרכב לעלות על המדרכה. משהו חייב להיעשות אי אפשר לחכות שיקרה שם אסון. בטיחות ילדינו והולכי הרגל אינה הפקר. אני לא מתכוונת לוותר ואמשיך להגיע לשם כל בוקר לתעד את המחדל ואת אוזלת ידה של עיריית הרצליה עד שייעשה מעשה. במקום לשלוח אחת לתקופה נתוני נפגעים בדרכים עשו מעשה כדי למנוע את הנפגעים הבאים". ביום חמישי לאגף הביטחון והפיקוח".

מהעירייה נמסר בתגובה: "בכוונת עיריית הרצליה להגביר את האכיפה באיזור. העירייה חוזרת ומדגישה כי במידה ונתקלים בעבירות מסוג זה או בכל מפגע אחר נודה לפנייתכם בזמן אמת למוקד העירוני 106 הזמין 7 ימים בשבוע במשך 24 שעות ואנו נפעל מיידית לאכיפה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. דנה

    גם ברחוב הרב מימון התושבים נאלצים לרדת לכביש וגם נכים עם כסא גלגלים וילדים וזקנים עקב חניה על המדרכות המצב גרוע בכל הרחובות והסביבה אין יום ואין לילה תופעה שהולכת וגודלת מיום ליום

  2. שקד

    יש גם רכבים שנכנסים לחניה של הבנין והם נאלצים לסוע על המדרכה. ממש לא בסדר.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר