משט הוורד, צילום ישראל הדרי

בשישי: המשט הורוד יוצא להפלגה מהמרינה בהרצליה

נשים המתמודדות עם סרטן השד, וכאלה שהחלימו, יצאו ביום שישי לים על גבי 15 יאכטות, כדי להעלות מודעות למחלה

פורסם בתאריך: 2.10.19 17:37

ביום שישי הקרוב, 4.10, בשעה 9:00, יצא מהמרינה מהרצליה, בפעם השלישית ברציפות, "משט הוורד" – משט של האגודה למלחמה בסרטן, החברה העירונית לפיתוח תיירות בהרצליה ועיריית הרצליה להעלאת המודעות לסרטן השד.

נשים חולות ומחלימות סרטן השד יצאו אל הים על גבי יאכטות, שעליהן יתלו בדים ודגלים ורודים, ויפליגו במשך כשעה. הנשים, שילבשו חולצות ורודות של האגודה למלחמה בסרטן, יפליגו על 15 יאכטות שילוו על ידי מפרשיות של צופי ים הרצליה, כולם גויסו בהתנדבות מלאה מתוך תמיכה והזדהות עם היוזמה. בטקס סמלי בלב ים יתקיים טקס של השלכת ורדים למים.

בתום ההפלגה יתקיים אירוע במרינה בו יישאו דברים ראש עיריית הרצליה, משה פדלון ,סגניתו ויו"ר החברה לפיתוח התיירות עפרה בל ונציגי האגודה למלחמה בסרטן.

"גילוי מוקדם מציל חיים – עיריית הרצליה באמצעות יחידת הבריאות ומנהל נשים פועלת רבות על מנת לעורר מודעות לנושא החשוב הזה. המשט הוא אמצעי נוסף לתהליך החברתי החשוב שאנו שותפים בו- העלאת המודעות וחשיבותו של הגילוי מוקדם" מסבירה סגנית ראש העיר ויו"ר המרינה עפרה בל .

המשט הוא חלק מפעילויות רבות לקידום המודעות וגילוי מוקדם של המחלה, שמתקיימות במהלך חודש אוקטובר, שהוא חודש המלחמה בסרטן השד. להרשמה לאירוע הקליקו כאן.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר