הריסת הבניינים ברחוב אבן עזרא בהרצליה

"עושים היסטוריה": צפו בהריסת המבנים הישנים במנדלבלט – אבן עזרא

חמשת הבניינים הישנים, שנבנו בשנות ה-60, נהרסו היום ותחתם יקום פרויקט מגורים חדש ויוקרתי

פורסם בתאריך: 18.11.19 12:49

13 שנה חיכו דיירי חמשת מבני המגורים הישנים, ברחובות מנדלבלט-אבן עזרא ליום הזה. היום (שני), בשעה 9:00, החלה חברת מטרופוליס בהריסת הבניינים, בני 4-3 קומות, שנבנו בשנות ה-60, ושבהם בסך הכל 84 דירות, כדי להקים תחתם פרויקט חדש ויוקרתי, שבו יזכו הדיירים הוותיקים לדירות חדשות.

צפו בהריסה:

 

החברה תקים בפרויקט החדש ארבעה בניינים בני 14-11 קומות, עם 278 דירות ודירוץ 3, 4 ו-5 חדרים, גן, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים. במסגרת המכירה המוקדמת נמכרה לאחרונה דירת ארבעה בפרויקט, בשטח של 110 מ"ר עם מרפסת, חניה ומחסן ב-2.65 מיליון שקלים. תכננה את הפרויקט האדריכלית קיקה ברא"ז, משרד עו"ד עודד ישראלי מייצג את הדיירים ומשרד עו"ד מ.פירון ושות' מייצג את חברת מטרופוליס.

הריסת הבניינים הישנים במתחם מנדלבלט-אבן עזרא. צילום אמיר גנון

הדמיית מתחם פינוי בינוי מנדלבלט-אבןעזרא: Evolvemedia

הדמיית פרויקט הפינוי בינוי מנדלבלט-אבן עזרא. הדמייה: Evolvemedia

באירוע שהתקיים אתמול במקום ושאליו הוזמנו הדיירים, אמר ראש העירייה משה פדלון "בערב כזה מיוחד נהוג לומר 'שהחיינו וקיימנו והיגענו לזמן הזה. זהו ערב מרגש לדיירי האזור ועבורי, זהו הערב האחרון שבו נוכל לראות את הבניינים הישנים ברחובות מנדלבלט-אבן עזרא כפי שהיינו רגילים. בסוף התהליך התושבים יזכו לשכונה חדשה וחדשנית. מה שאנחנו עושים היום זו היסטוריה למען הדורות הבאים".

עו"ד עודד ישראלי, שמייצג את דיירי הפרויקט מיומו הראשון, אמר: "הפרויקט החל לפני למעלה מ-10 שנים, בתחילת הדרך נראה כמו חלום רחוק, אולם בסבלנות רבה ארגנו את הדיירים, הגענו להסכמות עם עיריית הרצליה לגבי מספר הבניינים שיכללו בפרויקט ואז נערך מכרז בין חברות בנייה, שהוביל לבחירת היזם שיבצע את הפרויקט. היום הגיע זמן מימוש הפרויקט ומטרופוליס מקדמת את הפרויקט בנחישות, במקצועיות רבה, ועם מיטב המתכננים והמומחים הנדרשים. הפרויקט מרשים מאד, סטנדרט הבנייה גבוה, והוא הסנונית הראשונה להתחדשות האזור כולו".

הריסת הבניינים ברחוב אבן עזרא בהרצליה

מנכ"ל מטרופוליס רו"ח אודי בלום אמר: "לאחר חמש שנים של עבודה אינטנסיבית ומאומצת על הפרויקט, הצלחנו להגיע לרגע המיוחל של הריסת המבנים הישנים והתחלת בניית מתחם מטרופוליס הרצליה. קידום פרויקט בסדר גודל כזה עם המורכבות שלו ובזמן קצר כל כך, הינו הישג משמעותי. לראש עיריית הרצליה, מר משה פדלון, יש חלק לא מבוטל בהצלחה זו, בזכות הנכונות וההירתמות שלו לקידום פרויקט הפינוי בינוי הראשון והגדול בעיר".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משה

    תודה גדולה לכל 84 המשפחות שתמכו בפרויקט.
    בלעדיהם לא היה פרויקט.
    בהצלחה ותתחדשו .

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר