הפסולת שהושלכה בשכונת יד התשעה
הפסולת שהושלכה בשכונת יד התשעה

יד התשעה: פועלי ניקיון השליכו גרוטאות בחניית נכה. תלונות גם על הצתת פחים בשכונה

הפועלים פינו את הפסולת ממקלט סמוך בשכונה והשליכו אותו על המדרכה ועל חניית נכה. העירייה פינתה את הפסולת אחרי שאחד התושבים התלונן במוקד העירוני. ומי מצית פחי אשפה בשכונה?

פורסם בתאריך: 26.12.19 13:41

בסוף השבוע האחרון, הופתעו תושבי שכונת יד התשעה בהרצליה לגלות בשעת הבוקר ערימת פסולת גדולה במרכז השכונה, שחסמה חלק מהמדרכה ואף חניית נכה. את הפסולת השליכו פועלים של קבלן ניקיון המועסק על ידי העירייה, שפינה לבקשת רכזת הקהילה של מתנ"ס יד התשעה, את הפסולת ממקלט בשכונה. זאת משום שביום ראשון האחרון תוכנן אירוע חנוכה במקום, והיה חשש לשלום הילדים נוכח כמויות האשפה במקום.

"ביום שישי בבוקר ראיתי פועלים מנקים מקלט בסמוך לרחוב מעפילי מרוקו", אומר תושב השכונה, "וראיתי אותם זורקים את הפסולת על חניית נכה. צעקתי להם 'למה אתם זורקים את הפסולת על חניית נכה?', הפועל השיב לי 'מה אכפת לך, בעל הבית אמר לי איפה לזרוק'. התקשרתי למוקד שלוש פעמים, ורק אחרי שעה הם שלחו מנהל עבודה שהגיע למקום והתחיל לצעוק על הפועלים. זה מסוכן מאוד, היה בפסולת גם אסבסט. איך אפשר לזרוק ככה בחוץ שהילדים יגעו בזה ויחלו?".

במקביל, בהמשך אותו היום הוצתו שני פחים בשכונה. בעקבות כך, שלח שמוליק ניסים, חבר ועד השכונה, מכתב למנכ"ל העירייה יהודה בן עזרא וראש העירייה משה פדלון, בו הלין על תופעת שריפת הפחים ביד התשעה.

"תודה למנכ"ל ולראש העיר ולמשטרה על השתדלות מרובה", כתב ניסים במכתבו, "רואים את השינוי. יש לנו בשלוש השנים האחרונות כמעט שקט מוחלט. אך בחודשים האחרונים נשרפו פחים מספר פעמים בכניסה ליד התשעה. התושבים מרגישים שהפשע חזר לשכונה, זאת רוח השכונה. עליכם למצוא את הדרך להפסקת ההתקהלויות והישיבות באזורים האלו. אולי באמצעות הצבת מצלמות?".

פח אשפה שנשרף בשכונת יד התשעה. קרדיט: שמוליק ניסים

פח אשפה שנשרף בשכונת יד התשעה. קרדיט: שמוליק ניסים

פח אשפה שנשרף בשכונת יד התשעה. קרדיט: שמוליק ניסים

מעיריית הרצליה נמסר בתגובה: "מבדיקה שערכו הגורמים המקצועיים עלה שמדובר בטעות של קבלן הניקיון – וצר לנו על כך – משהגיעה התלונה היא טופלה במהירות האפשרית".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר