רחוב הר שומרון ביד התשעה, אמש

יד התשעה: רחוב הר שומרון הוצף, בור נפער בשביל ברחוב רביבים. צפו

מזג האוויר הסוער גרם לנזקים בשכונה. אחד התושבים: "עומק הבור שנפער מטר וחצי. אם ילד או קשיש נופלים פנימה זה יכול להיגמר רע מאוד". העירייה: "המקום גודר, ביצוע התיקונים יחל מיד כשמזג האוויר יאפשר זאת"

פורסם בתאריך: 19.1.20 17:22

חלק מרחוב הר שומרון בשכונת יד התשעה בהרצליה הוצף בלילה בעקבות הגשמים העזים. צוותים של העירייה הספיקו לפתוח את הניקוזים ולשחרר את ההצפה בסביבות השעה 4:00 לפנות בוקר, בטרם התעוררו רוב התושבים.

בתוך כך, בעקבות מזג האוויר הסוער נפער בור בשביל ברחוב רביבים 39 בשכונה. התושבים מספרים כי זאת לא הפעם הראשונה שהשביל קורס פנימה וכי פנו בעניין לפני כחודשיים לעירייה אך בעירייה טענו שמדובר בשטח פרטי ולא הגיעו לטפל. היום מספר אחד התושבים כי נפתחה קריאה בעניין לעירייה בשעה 13:00 ומהעירייה הגיעו למקום תוך חצי שעה-שעה.

"העירייה בנתה את השביל הזה לפני כמה שנים ויש פה מקלט ממש ליד", אומר אחד התושבים, "הם טוענים שהשביל בשטח פרטי וזה לא נכון. כל אחד מגלגל את האחריות על השני. השביל פתוח לכולם והוא ציבורי. כל יום עוברים בו ילדים בדרך לבית הספר ובחזרה וקשישים. הבור שנפער הוא בעומק מטר וחצי ונפלו אליו האבנים שרצפו את השביל. בכל שעה נוספת, בגלל הגשם, הבור הוא נפער עוד ועוד. גם לא מנקים את השביל מלכלוך ועלים. מזל שאני מנקה את השביל מהעלים שמכסים אותו, אחרת היו כבר מזמן נופלים אנשים לבורות והיה קורה שם אסון קטסטרופלי. אם ילד או קשיש נופל פנימה ואין בן אדם שיכול לחלץ אותו בסביבה זה יכול להיגמר רע מאוד".

מהעירייה נמסר: "צוותי כוננות של העירייה הגיעו לשטח מיד לאחר הדיווח על האירוע. כעת האזור מגודר על מנת למנוע סכנה לציבור וביצוע תיקונים יחל מיד כשתנאי מזג האוויר יאפשרו זאת".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר