יוראי להב הרצנו
יוראי להב הרצנו. צילום: אורן בן חקוק

למשך חודש וחצי: הרצלייני נוסף יושבע היום כחבר כנסת

יוראי להב הרצנו מכחול לבן יושבע היום לחבר כנסת מטעם הסיעה. הוא יהיה חבר הכנסת הצעיר ביותר בכנסת ה-22 שתסתיים בחודש מרץ

פורסם בתאריך: 28.1.20 08:12

יוראי להב הרצנו, מקום 35 ברשימת סיעת כחול לבן, יושבע היום (שלישי, 28.1) בשעה 11:00 לחבר כנסת מטעם הסיעה. זאת, לאחר שגדי יברקן ערק מהסיעה לסיעת הליכוד שבה שובץ במקום ה-20 ששוריין לו כנציג יוצאי אתיופיה.

עו"ד עידן רול היה אמור לתפוס באופן אוטומטי את מקומו כחבר כנסת מטעם סיעת כחול לבן, אך הוא בחר לא להיות חבר כנסת למשך חודש וחצי עד השבעת הכנסת החדשה. במקום יברקן יושבע לחבר כנסת להב הרצנו, שהושבע בפעם הראשונה לפני כ-11 חודשים לחבר כנסת בכנסת ה-21 וכיהן בתפקיד במשך חמישה חודשים. להב הרצנו, בן ה-31, היה בכנסת ה-21 חבר הכנסת הצעיר ביותר וגם בכנסת ה-22 שתסתיים בעוד חודש וחצי הוא יהיה חבר הכנסת הצעיר ביותר. ברשימת המועמדים של כחול לבן לכנסת הוא נמצא במקום ה-35 ובמקומו של יברקן, שהיה במקום ה-23, ייכנס אנדריי קוזינוב ממפלגת תל"ם בראשות משה יעלון שרצה לכנסת עם חוסן לישראל ויש עתיד ברשימה משותפת בשם כחול לבן.

להב הרצנו אמר לצומת השרון לקראת השבעתו לכנסת: "אני שמח ומתרגש לחזור לכנסת כחלק מרשימת כחול לבן, שאני מאמין בה ובדרך שלה. אמשיך לעבוד למענכם".

להב הרצנו הוא תושב שכונת הרצליה ב', סרן במיל' ובעל ארבעה תארים אקדמיים, שלושה מהם במשפטים ועוד אחד בהיסטוריה. הוא הצטרף ליש עתיד ב-2013, הקים ועמד בראשות מטה הצעירים של המפלגה בחמש השנים האחרונות, והתמודד למועצת העיר הרצליה ב-2013 כחלק מרשימת יש עתיד. במפלגה, מוביל תאי הסטודנטים של המפלגה, סיירות השטח, תוכניות המנהיגות של יש עתיד, מערך קשרי החוץ של הצעירים ומרכז את פעילות נוער יש עתיד.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר