דויד ברוזה, מתוך הקליפ

רגע של נחת: צפו בקליפ של תושבי נוף ים לשיר "יהיה טוב", ובד"ש מדויד ברוזה

רכזת קהילת נוף ים והרצליה פיתוח, אלינור טרבלוס, רצתה לעודד את התושבים ויזמה קליפ בהשתתפותם. בסוף גם הגיע מסר מברוזה עצמו

פורסם בתאריך: 27.3.20 14:36

בימים של סגר בישראל יצאו תושבי נוף ים ביוזמה לעודד את הקהילה עם קליפ ליפ-סינק של תושבי הקהילה לשיר "יהיה טוב" ששר והלחין דויד ברוזה. היוזמה לקליפ הגיעה מרכזת קהילת נוף ים והרצליה פיתוח מטעם עיריית הרצליה אלינור טרבלוס שרצתה לעודד את קהילת נוף ים ולהעלות לתושביה את המורל.

"אני מתקשרת יומיום לתושבים ושואלת לשלומם והרגשתי שהמורל מאוד ירוד ורציתי להעלות אותו ולעודד אותם", מספרת טרבלוס, "ביום חמישי האחרון בערב פניתי לתושבים עם ההצעה וההיענות היתה מדהימה. תוך 24 שעות כ-30 תושבים שלחו סרטונים שלהם עושים ליפסינג לשיר וגם כשהם שרים בקול שלהם את השיר, וערכנו את הסרטונים לקליפ. עריכת הקליפ היתה עבודה מאוד קשה. הוצאנו את הקליפ לקראת הסגר שהיה אמור להתחיל ביום ראשון".

איך האנשים הגיבו?

"אנשים מאוד התרגשו. חלק מהמשתתפים בקליפ אמרו לי שזה גרם להם, אחרי שבוע בבית, להתלבש ולהתאפר ולתעסוקה כיפית. תומר אלוני, שעבד במשך כעשור במיומנה והופיע עם דויד ברוזה, פנה אליו, סיפר לו על הקליפ וביקש ממנו לעשות סרטון קצר בניו יורק שבה ברוזה נמצא עכשיו עם כמה מילים לתושבי נוף ים כדי להוסיף לקליפ וברוזה שיתף פעולה בשמחה ומיד שלח סרטון שלו. עשינו גרסה אחת עם ליפסינג וגרסה אחת אותנטית עם הקולות של התושבים. אחרי שיצא הקליפ התושבים הגיבו 'אנחנו שכונה שיכולה לעשות הכל'. זה הרים את המורל בטירוף, נתן להם תחושה של מסוגלות שהשמיים הם הגבול וגרם להם לגאוות יחידה".

ברוזה אמר על הקליפ: "פנטסטי. שמח שזה עשה טוב לכולם. העיקר הבריאות והמצב רוח".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר