חידון היסטורי, הצדעה לכוחות הביטחון ומסיבת מרפסות: כל אירועי יום העצמאות בהרצליה

עיריית הרצליה חוגגת את יום העצמאות בלי אירועים המוניים ובלי זיקוקים אבל עם שיירת הצדעה לכוחות הביטחון והרפואה, שידורים של אירועי תרבות בפייסבוק ומוקדים של שירה וריקודים בשכונות השונות

פורסם בתאריך: 28.4.20 19:25

חגיגות העצמאות בהרצליה, שנפתחות הערב, יתקיימו השנה במתכונת מצומצמת בעקבות התפשטות נגיף הקורונה. "מרבית האירועים ישודרו במרחב הווירטואלי, ללא טקסים המוניים שיהוו מוקד להתקהלויות וללא זיקוקים, זאת ברוח ההנחיות וההוראות לגבי ההתנהגות במרחב הציבורי בזמן הקורונה", מסרה העירייה.

ראש העירייה משה פדלון אמר: "השנה אנו חוגגים את יום העצמאות קצת אחרת, באיפוק וצניעות, מתוך הבנה שגם בזה נמדד כוחנו כחברה עצמאית ואחראית".

הערב, ערב יום העצמאות, יעלה בפסייבוק ובאתר העירוני חידון לכל המשפחה "מטמוני הרצליה" הכולל שאלות טריוויה בנושא ההיסטוריה של הרצליה. מחר, יום העצמאות, תעבור ברחבי העיר שיירת הצדעה לכוחות הביטחון והרפואה, המורכבת מרכבי מד"א, משטרה, כיבוי אש ואיחוד הצלה. השיירה תיסע ברחבי העיר בליווי רכבים מוזיקליים שישמיעו שירי ארץ ישראל. כמו כן, ישודרו ביום העצמאות, באתר העירוני ועמוד הפייסבוק של העירייה, מגוון אירועי תרבות שקיימה העירייה במהלך השנה, דוגמת "גלגל הזהב" ו"הקונצרט הגדול" בפארק.

בנוסף, ברחבי העיר יהיו מספר מוקדי שירה וריקודים בהם יוכלו התושבים לצפות מהמרפסות ושישודרו לפרקים גם הם באתר העירייה ובפייסבוק. העירייה לא מפרסמת את המיקומים המדויקים שבהם יפעלו אותם מוקדים מחשש להתקהלות, אבל מבטיחה שהתושבים באזור יקבלו עדכון בהודעת טקסט ושלא יוכלו לפספס את המוזיקה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. אחת שאיכפת לה

    כל כך נכון ומדוייק!
    הלוואימועוד עיריות יאמצו את הגישה

  2. טליה פרידמן

    ראש העיר מר משה פדלון ומנכל העיריה מר יהודה בן עזרא
    קיבלתם החלטה נכונה ומושכלת.
    כל הכבוד
    (משפחה שכולה)

  3. נריה

    היה לגמרי אפשר לוותר על זה בעקבות משבר הקורונה הפוקד אותנו חבל מאוד

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר