הגולש אלעד עוז. צילום: מלכה ניהום
הגולש אלעד עוז בחוף הרצליה ב-2018. צילום: מלכה ניהום

פדלון קורא לממשלה לשחרר את הים לגולשים ולאפשר ספורט עממי

"הנזקים של הקורונה בתחומי הבריאות והפנאי גדולים", אומר ראש העירייה, "אני קורא למשרד הבריאות לא לחכות ולאפשר חזרה לפעילות תחת מגבלות הריחוק"

פורסם בתאריך: 25.4.20 21:56

ראש עיריית הרצליה משה פדלון קרא הערב לממשלה למשרד הבריאות לאפשר לגולשי גלים ולספורטאים עממיים לחזור לפעילות. "זה הזמן לשחרר את הספורט העממי והגלישה מהאיסור המוחלט", אמר, כך בהודעה לעיתונות של עיריית הרצליה, הערב (מוצ"ש).

נציין שכיום, לפי ההגבלות, מותרת רק "פעילות של יחיד או יחיד עם אדם קבוע או של קבוצת אנשים הגרים באותו מקום, ולמרחק של עד 500 מטרים ממקום המגורים. כמו כן, אין לבצע את הפעילות בפארק או חוף הים, אלא אם הם במרחק של 100 מטרים מהבית, וכן לא בגן שעשועים".

"כולנו ראינו השבוע את התמונות של השוטרים המבצעים את המוטל עליהם ורודפים אחרי הגולשים בים", אמר פדלון, "אני קורא למשרד הבריאות לא לחכות ל'אחרי החגים' ולאפשר גם לספורטאי הספורט העממי, ספורטאים יחידניים (כמו טניס) ולגולשי הגלים לחזור לפעילות תחת מגבלות של איסור התקהלויות המוניות, ריחוק חברתי ושמירת מרחק. הנזקים של הקורונה בתחומי הבריאות והפנאי גדולים, עכשיו צריך לוודא שאנחנו עושים הכל כדי לצמצם את הנזקים".

משה פדלון. צילום עזרא לוי

מהעירייה נמסר עוד כי "לעיר הרצליה רצועת חוף ארוכה ובה אזורים המוגדרים לפעיליות ספורט ימי ועממי, הניתנות ליישום תחת הנחיות שמירת המרחק של משרד הבריאות".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יצחק גולדברג

    למה לשחרר ים רק לגולשים בגלים? מה עם הצוללנים? מה עם הדייגים? לשחרר ים עם חוקים עגיונים. זה הבקשה לממשלה.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר