מוניות עם חלונות מנופצים בהרצליה. צילום מהרשתות החברתיות

"אנחנו חוששים משוד פרונטלי": ארבע מוניות נפרצו ולארבע אחרות נופצו השמשות בתוך ימים ספורים

משטרת גלילות חוקרת מי מתנכל בימים האחרונים למוניות בהרצליה והסביבה, ואף הודיעה בתחנות המוניות שנהגים לא ישאירו רשיונות, כסף ודברים יקרי ערך בתוך הרכבים. בינתיים הנהגים חוששים

פורסם בתאריך: 16.6.20 13:19

משטרת גלילות חוקרת את תופעת הפריצות למוניות בהרצליה ובסביבותיה, כך נודע לצומת השרון. בשלושת הימים האחרונים, כך מאשרים במשטרה, נופצו שמשותיהן של ארבע מוניות בהרצליה ובערים נוספות באזור השליטה של תחנת המשטרה בגלילות. בשבועיים האחרונים נפרצו ארבע מוניות נוספות ונלקחו מהם כלי עבודה. לא ברור אם יש קשר בין המקרים. כך או כך, נהגי המוניות מדווחים שמשטרת גלילות הודיעה בתחנות שנהגים לא ישאירו רשיונות, כסף ודברים יקרי ערך במונית כשהם יוצאים ממנה.

נועם בן-ציון, נהג מוניות מתחנת המוניות "שבעת הכוכבים" בהרצליה, שהמונית שלו נפרצה, מספר ששמע על הרבה יותר מארבעה מקרים: "ביום ראשון בבוקר יצאתי לרכב וראיתי השמשה הקדמית מנופצת. לקחו טלפון וציוד נלווה שלו ותיק מסמכים. השאירו לי הרבה בלגן, זכוכיות מנופצות, הכל הפוך. במשטרה לקחו ממני פרטים ואני יודע שאני לא היחיד שזה קרה לו ושמדובר בלא מעט מקרים, גם בהרצליה וגם באזור המרכז".

מונית עם חלונות מנופצים בהרצליה. צילום מהרשתות החברתיות

לדבריו, נהגי המוניות באזור חוששים מאוד להיקלע לשוד של ממש, פנים מול פנים. "החשש הגדול היום של נהגי המוניות זה לא פריצות כאלה, שזה כאב ראש כשלעצמו אבל עובר, אלא שנהגי מוניות יהיו מטרה למעשי שוד פרונטליים וברוטליים כי הם סוחבים עליהם מזומן. לא מזמן קראתי על נהג בן 80 שנשדד באיומי אקדח בחיפה. נהג מונית שיגיד לך שהוא לא מפחד שמישהו בלילה יחכה לו וישדוד אותו עם כלי נשק חם או קר, משקר".

המונית של גלוריה (השם המלא שמור במערכת) נפרצה באזור רעננה. "זה היה לפני שבועיים בערך. עשו לי חור בחלון", היא מספרת, "שוטר הגיע מהר, בדק וצילם ושלח אותי לזיהוי פלילי. אני מתארת לעצמי שבאותו הערב היו עוד פריצות. ממה שאני יודעת, במשטרה מחפשים אחרי חשודים. עשו לי בלגן במונית ולקחו משקפי שמש יקרות. לקחו לי את המגן שמש מעל ההגה כי למעלה מודבק הרמקול של הטלפון. כנראה הגנבים חשבו שזו מצלמה אז הם קרעו את החוט והוציאו את כל מגן השמש מהמקום".

מונית עם חלונות מנופצים בהרצליה. צילום מהרשתות החברתיות

דוד, מתחנת המוניות אב ים בהרצליה, מספר: "היום אף אחד לא משאיר כסף ודברים יקרים ברכב ואין מה לקחת מהמונית. אבל הקטע הוא הבלגן. ללכת להחליף חלון, לנקות ולסדר והלך יום עבודה. זה מעצבן, זה סתם ונדליזם. מי יתן סתם לשבור חלונות?".

נציין שבחודשים בהם רוב הציבור ישב בבית בעקבות הסגר בשל התפשטות הקורונה חלה ירידה תלולה בפריצות לכלי רכב באזור. בחודש האחרון נרשמה ירידה במספר עבירות הרכוש בכל גזרת תחנת גלילות. לכן, ריבוי הפריצות האחרונות, שאירעו בתקופת זמן מצומצמת, גרמו למשטרה לבדוק כיווני חקירה שונים במטרה שהתופעה לא תהפוך לגל פריצות. לצורך כך הוקם צוות חקירה מיוחד והחקירה מסתייעת באמצעים טכנולוגיים שונים, מידע מודיעני ופעילות מבצעית בשטח המכוונת לחשודים פוטנציאליים שונים שייתכן ומעורבים באירועים הללו, כולל אתמול (שני) בלילה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. יפה

    משטרת גלילות שותפים לפשע שמנהלים ברחובות כשמבקשים לדעת מה נעשה ברחוב שלי שיש פעילות יתר בלילות ואומרת אין כלום כבדו וחשדו תודה לכל שומרי החוק המדינה כולה פשע אחד בחסות שומרי החוק

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    הכלבים הם רק תירוץ לאמץ אותם זה אך ורק לא להראות שוטטות בעסקות אפלות שמנהלים התושבים ובכל הרחובות כסף כסף
    והכל בחסות שומרי החוק .איך לא תהיה פשיעה זה גדול ורחב ומורכב מנסיון ברחוב שלי

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר