המסיבה שנערכה בביתה של נצ"מ מירי פלד בנווה עמל. צילום באדיבות התושבים

וידאו | בלי מסיכות ועם מוזיקה רועשת: הקצינה הבכירה במשטרה ערכה בביתה מסיבת סיום לבנה

סגנית מפקד מרחב ירקון במשטרה ערכה אתמול מסיבת סיום י"ב לבנה וחבריו. תושבים שפנו אליה בבקשה להנמיך את הווליום נענו לדבריהם בזלזול והתעלמות. תגובת המשטרה: "המקרה יבדק ויטופל בהתאם"

פורסם בתאריך: 5.7.20 12:02

תושבים ברחוב סהנדרין בשכונת נווה עמל בהרצליה טוענים כי נצ"מ מירי פלד, סגנית מפקד מרחב ירקון במשטרה, ארגנה נשף סיום כיתה י"ב לבנה ולחבריו בביתה שברחוב, בניגוד להנחיות משרד הבריאות. מלבד טענתם שבמקום חגגו עשרות מבלים ללא מסיכות, מתלוננים התושבים על מוזיקה בווליום גבוה במיוחד שבקעה ממערכת הגברה, ושכשפנו אליה בבקשה להנמיך את עוצמת הקול ביטלה את בקשתם "בזלזול ובהתעלמות", כלשונם.

אחד השכנים, חבר מועצת העיר מסיעת גשר שבקואליציה, אלעד צדיקוב, שפנה אף הוא אל נצ"מ פלד, טוען שהיא הגיבה אליו בזלזול ואמרה לו "חרדי, לך תתגייס". צדיקוב, בוגר שייטת 13, טוען גם כי בעלה של פלד, השוטר רס"ל מיכה פלד, התנהג כלפיו באופן בריוני ומאיים.

"30 מטר מהבית שלה יש ארבעה בתי כנסת שהיו צריכים תכף להתחיל תפילות מנחה וערבית", מספר צדיקוב לצומת השרון, "בנוסף, ישנם בשכונה מאות תושבים שישבו בבתיהם לסעודה שלישית. ניגשנו אליהם והסברנו שזה לא נוהג המקום. היא לצערנו הגיבה בהתנשאות וביהירות. היא אמרה שהבן שלה מסיים בית ספר פעם ב-12 שנה והיא רוצה לחגוג. אמרתי לה 'אני חבר מועצת עיר'. אמרה לי 'לך תעשה צבא'. למעשה היא פטרה אותי במשפט הזה. המשטרה הגיעה רק במוצאי השבת. הייתי מאוד מופתע מהתנהגות של קצינה בכירה במשטרת ישראל. לדעתי היא כשלה מכל הבחינות. אני מקווה שבריונים כמו משפחת פלד יוקעו ממשטרת ישראל".

כלומר?

"מדובר במפירי סטטוס קוו, ולא פחות חמור – בזמן שהמשטרה נוהגת באכיפה מחמירה ביותר כלפי כל אדם ללא מסיכה נצ"מ פלד מארגנת מסיבת סיום לבנה, עם עשרות רבות של נערים ונערות שלא מקפידים על הוראות הבטיחות של מרחק, וכולם ללא מסיכות כולל בעלי הבית. מולה מתגורר יו"ר המועצה הדתית בהרצליה, ומהכיוון האחר מתגורר יו"ר סיעת גשר במועצת העיר. אני מתבייש שכך נראים ומתנהגים קצינים בכירים במשטרת ישראל שאמונים על אכיפת החוק במדינת ישראל. אני מתבייש גם בניסיונות שלה להכפיש ולהשתיק אותי בקריאות שמתאימות לארחי פרחי מהרחוב".

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "המקרה יבדק ויטופל בהתאם. כל שוטר בכל דרגה, בין שהוא בתפקיד ובין שאינו בתפקיד, כפוף לחוק בדומה לכל אזרח אחר".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

16 תגובות
  1. שגיא

    בואו נעשה סדר:
    צדיקוב שמנסה שנים להפוך את הרצליה לעיר דתית, מפר את הסטטוס קוו כבר שנים ההשתלמות בחילוניים.
    כשראה שאין אפשרות להתלונן על מסיבה אחה״צ, מצא את נושא המסכות.
    אשמח שהמשטרה, בעודה בודקת את התלונה, תבדוק כמה עם מסכה בבית הכנסת.
    יש מספיק ערים דתיות בישראל. תבחר אחת ותפטור אותנו מצרתך.

  2. ספי

    ,"הצדיק " שמתלונן…גר מולה מפעיל כריזה בקולי קולות עם כניסת השבת. אז ככה נראית מדינה בכאוס. למה רק לדתיים מותר? וככה זה מתחיל

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    הכפיה הדתית בהרצליה צוברת תאוצה
    צריך לבדוק מאיפה כל החרדים הגיעו להרצליה שהייתה תמיד הייתה עיר פלורליסטית
    וכמו ערים אחרות שהפכו לערי מסכנות בעקבות השתלטות החרדים עליהם כמו טבריה אשקלון אשדוד ערד כך הם רוצים להפוך את הרצליה
    ומי שלא יציית לשלטנות שלהם יזכה למטר אבנים מהשאבב שלהם שעובר שטיפת מוח מינקות על בורא עולם שקיים רק בדמיון של רבנים חשוכים שחיים כמו בימי הביניים.

  4. אלמונית

    מאז שהחרדים הגיעו הכל השתנה פה וחלק גדול זה כסף לקבל אותם ומשטרת גלילות תמיד תופסת צד לחרדים מאז שהם הגיעו אין יום ואין לילה ברחובות הם פועלים כמו אנשי מחתרת

  5. ישראל

    פרצופה של המדינה. קציני משטרה פח. שהמשטרה תעיף אותם ויפה שעה אחת קודם.

  6. המשטרה בודקת

    עזבו. החשבונאות עם צדיקוב…זה לא העניין. העניין הוא הביריונות הזאת של שוטרת הנושאת דרגה גבוהה של קצינה שמרעישה את כל השכונה בשבת בלי שמירה על ההגבלות. אין גבולות ואין פחד. הרי מה יעשו לה? היא מגובת ע"י הגוף שבו עובדת.

  7. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    עם כל הכבוד למר צדיקוב , אנו תושבי נוה עמל לא ניתן לך ולשכמותך לנהל את שכונת נווה עמל , בשכונה מתגוררים חילוניים כמוני ולצידם גם אנשים שומרי מסורת , אתה זה שמפר את הסטטוס קוו כשאתה מנסה לכפות על האחר את רצונך , בשכונה כולם מכבדים את כולם , ואם הגברת פלד עברה על החוק היא תשלם על כך(עקב הפרת חוק משרד הבריאות) , מלבד זאת זכותו של אדם לקיים בביתו מסיבה בשעות המותרות .

  8. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כתושב השכונה שמקיים מדי פעם מסיבת בריכה עם מוזיקה בערבי שישי מעולם לא היתה בעיה ושום כפיה משום צד , צודק מר צדיקוב בנוגע לכך שהמוזמנים לא עטו מסיכות , בנוגע למוזיקה אין מניעה להשמיע מוזיקה ע"פ חוקי עזר עירוני ואין שום דבר פסול מצד פלד.

  9. שוגון

    עים קטגוריםכמוכם לא פלא שיש נגיף שמפיל חללים, יש מנהיג, יש דין ויש דיין, אל תיתפלאו שהמצב רק יחמיר בגלל השינאה לדת של היהדות, אתם גיזענים,יפה נפש מכוערים,

  10. משה

    מי שיגיד שכולם שווים בחוק אז הוא שקרן בנפשו. איםה השוטרים שיחלקו דוחות? למה הקצינה והילדים לא מקבלים מכות? הכל במדינה מזוייף.

  11. הציוני

    פשוט שימת זין על כולם-הכל בחסות ממשלת המפגרים הנוכחית. לולא ההחלטות השערוריות שלהם ,רף התחלואה לא היה כזה מדאיג! שילכו קיבינימאט.

  12. אבו עלי

    בגלל שהיא שוטרת ,אם היא הייתה ממשפחת פשע לא היא מציץ

  13. עופרי

    מסיבה רועשת ללא הגבלת ילדים ובלי מסכות מותר רק לאנשים מיוחדים כמו לגברת מירי פלד אחריי הכל היא סגניתו של מפקד מרחב ירקון

  14. יהודי

    עלוב עלוב והוא והמערכת שעומדת מאחוריו כי הן עושים איפה ואיפה בין אזרח לאזרח בכל מערכת החוק והמשפט

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר