פארק הרצליה. צילום מיטל ליאור-גוטמן
פארק הרצליה. צילום מיטל ליאור-גוטמן

פתרון זמני לתושבי גליל ים: הלימודים יתקיימו בפארק הרצליה

עיריית הרצליה הודיעה כי תקים בחלק הצפוני של הפארק 20 כיתות זמניות, בהן ילמדו כ-650 תושבי השכונה, עד השלמת בנייתו של בית הספר הקבוע בשנה הבאה

פורסם בתאריך: 26.8.20 16:09

פתרון זמני לשנה הקרובה לתלמידי שכונת גליל ים בכיתות א'-ו'. עיריית הרצליה הודיעה היום (רביעי) כי תקים מבני לימודים בלב חורשה ירוקה בפארק הרצליה. בבית הספר הזמני שיוקם בפארק אמורים ללמוד כ-650 תלמידים מהשכונה בכיתות א-ו', כאשר בעירייה טוענים כי בניית בית הספר הקבוע בשכונה יושלם עד לפתיחת שנת הלימודים הבאה.

בית הספר הזמני יוקם באמצעות מבנים יבילים בלב חורקה ירוקה במתחם הצפוני של הפארק והוא יכלול 20 כיתות. על פי הודעת העירייה, בית הספר וסביבת הלימודים עוצבו בסטנדרט גבוה וישולבו בו התשתיות המתקדמות ביותר. בבית הספר ילמד צוות חינוכי ייעודי שייתן דגש על הוראה חדשנית עם יתרונות המקום והסביבה.

ב-7 לספטמבר, בשעה 17:00, יתקיים מפגש מקוון בזום של הורי התלמידים המיועדים להירשם לבית הספר, עם צוות אגף בחינוך והנהגת ההורים בהרצליה.

מעיריית הרצליה נמסר: "אכלוס שכונת גליל ים נעשה בקצב מהיר ובית הספר היסודי בשכונה יושלם רק בשנה הבאה. עד אז חשוב לנו שכל התלמידים, החברים אלו עם אלו, ילמדו באותה המסגרת, ולא יפוזרו בין בתי הספר השונים בעיר, החלטנו, יחד עם הנהגת ההורים העירונית, למנף את המצב לטובת התלמידים ולהרוויח מיתרונות המקום והסביבה ולאפשר להם חווית למידה במרחבי הפארק. לרשות התלמידים גם שבילי אופניים במרחק 2.5 ק"מ מהשכונה. כמו כן, תקים העירייה מערך הסעות לילדים וגם מתחם שיאפשר הורדה ואיסוף בטוחים של הילדים מרכבי ההורים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר