פחי אשפה חוסמים את המעבר על המדרכות בהרצליה הירוקה

סכנה בדרך ללימודים: פחי אשפה חוסמים מדרכות והילדים נאלצים לרדת לכביש

תושבים בהרצליה הירוקה התלוננו כבר מספר פעמים על התופעה וטוענים דבר לא נעשה. העירייה: "התלונה התקבלה גם בעירייה והיא מטופלת על ידי גורמי המקצוע"

פורסם בתאריך: 10.9.20 13:20

תושבים בשכונת הרצליה הירוקה מתלוננים על פחי האשפה שממוקמים בבוקר בשעות העומס, בין השעות 7:30 ל-9:30, לקראת איסוף האשפה ברחובות וחוסמים באופן קבוע את המדרכות. בכך הם מאלצים את העוברים והשבים, בהם ילדים רבים בדרכם לבית הספר, לרדת לכביש ולסכן את חייהם. לדבריהם, התופעה רווחת ברחובות רבים בסביבה, בהם רחוב בני בנימין ויהודה בורר. הם טוענים כי לא פעם גם המכוניות החונות נחסמות על ידי הפחים ואז נאלצים התושבים להזיז אותם בעצמם ולהתלכלך כשהם ממהרים בבוקר לעבודה.

פחי אשפה חוסמים את המעבר על המדרכות בהרצליה הירוקה

"בכל יום בבוקר, מ-7:30 בבוקר עד 9:30, אני רואה את פחי האשפה חוסמים את המדרכות ומאלצים את הולכי הרגל לרדת לכביש", מספר רן פסקל, תושב הרצליה הירוקה, "יש הרבה ילדים בשעות האלה שהולכים לבית הספר וללא מעט גני הילדים שבסביבה ויש גם בית אבות באזור. מה עושה מישהו עם כיסא גלגלים למשל? הוא עלול להתהפך לכביש, ומה יעשו כשזה יקרה? איך הם יתרצו את זה כשהכתובת היתה על הקיר? כנראה שעד שלא יקרה אסון לא יעשו שום דבר. התלוננתי מספר פעמים וזה חוזר על עצמו פעם אחר פעם ולא נעשה כלום בעניין. קרה כבר שהם חסמו את החניה שלי ולא יכולתי לצאת עם הרכב ונאלצתי לגרור את הפחים הצידה, להתלכלך וכמובן להתעכב".

פחי אשפה חוסמים את המעבר על המדרכות בהרצליה הירוקה

תגובת העירייה: "התלונה התקבלה גם בעירייה והיא מטופלת על ידי גורמי המקצוע".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. מוקי

    פח אשפה אחד גדול. פחים שחוסמים מדרכות שבורים ומסריחים הפחים עוברים התעללות נזרקים .קקי של כלבים בכל מדרכה. אין פקחים שדופקים דוחות לבעלי כלבים.

  2. פדלון כישלון אסון

    ככה זה בכל העיר. פדלון הוא לא כישלון. הוא אסון. תשימו לב שהוא נותן כסף מהארנונה שלנו לתושבי ישראל ולא לתשובי הרצליה וכשלא נשאר כסף מקבלים שירותים מקוצצים ובלי פיקוח. פדלון החריב את הרצליה. העיר העשירה בישראל נמצאת קרוב לחדלות פירעון. בני הרצליה בפשיטת רגל. התשתיות קורסות והבת של פשלון מכהנת בשכר עתק בעירייה.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר