אלברט אברהם לוי ז"ל, אביו של סגן ראש העירייה עופר לוי
אלברט אברהם לוי ז"ל, אביו של סגן ראש העירייה עופר לוי

הלך לעולמו אלברט לוי, אביו של סגן ראש העירייה עופר לוי: "אני לא מעכל שהוא איננו"

תושב הרצליה אלברט אברהם לוי, שורד שואה, נפטר אתמול בגיל 86. הוא ייטמן היום בצהריים בבית העלמין העירוני החדש בעיר

פורסם בתאריך: 20.10.20 10:38

תושב הרצליה אלברט אברהם לוי, אביהם של סגן ראש עיריית הרצליה עופר לוי וסגנית ראש עיריית תל אביב מיטל להבי, נפטר אתמול (שני), בגיל 86, מתסחיף ריאתי. הלווייתו תתקיים היום בשעה 14:00 בבית העלמין העירוני החדש בהרצליה (גליל-ים). אלברט, שהיה שורד שואה, התגורר עם אשתו ברחוב ההגנה בעיר, שם גם יישבו בני המשפחה שבעה בקפסולות בהתאם להנחיות משרד הבריאות.

"מאוד קשה לי", סיפר הבוקר בקושי רב עופר לוי לצומת השרון, "הייתי איתו בדקות האחרונות שלו, בנשימות האחרונות. אני עוד לא מעכל את זה שהוא איננו. אבא שלי היה מבחינתי הכל. הוא ליווה אותי מגיל צעיר. אין גיל לאבא ואני לא אשכח אותו. הוא תמיד ידע לאהוב ולחבק את הילדים והמשפחה וכולם אהבו אותו. הוא תמיד דאג קודם לאחרים לפני שדאג לעצמו. בשנים האחרונות הוא סבל מדמנציה אבל הוא זכר שאני עובד בעירייה והיה מאוד גאה בי. אנחנו נדאג עכשיו לאמא".

"אבא אלברט היה האיש הכי טוב שהכרתי", כתבה בתו מיטל להבי בפייסבוק, "הוא חשב חיובי, לא דיבר רעות על אף אחד ותמיד עשה טוב. אף פעם לא התעצל ותמיד היו לו את האנרגיות לעזור לכל מי שהיה צריך או ביקש. אבא שלי ניצול שואה שידע לתת כתף ותמיכה כקונטרה לזוועות שחווה. הוא בנה יחד עם אמי, תבדל לחיים ארוכים, משפחה ובית לתפארת בעשר אצבעות. עבד בחריצות בכמה משרות כדי להביא הביתה לא רק פרנסה אלא גם מוסר עבודה ודוגמא אישית למסירות אין קץ. תמיד גם כשהיה עייף היה לו זמן וקשב לילדיו. תמיד היה מוקד חברתי, אהב שאנסונים צרפתיים וגם לרקוד. איש שמח בחלקו ואיתו חבורה שהלכה עשרות שנים יחד באש ובימים. מעסיקיו אהבו אותו וגם לאחר פרישתו המשיכו להתקשר וגם לבקר כדי להביע הערכה ולהגיד לו אישית 'אין כמוך', כי באמת כמותו לא היה. אבא שלי פילס את דרכו ללא פנקס אדום ובלי קשרים, רק האישיות שלו והחריצות שלו עמדה לצדו ולצדנו, אשתו וילדיו".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר