ספסל החתלה בפארק גליל ים. צילום: אסף אמר
ספסל החתלה בפארק גליל ים. צילום: אסף אמר

הורים, תתחדשו: הוצב ספסל ההחתלה הראשון בהרצליה

שנה אחרי הצעתה של חברת המועצה מאיה כץ הוצב ספסל החתלה ראשון בעיר. בספסל החדש יש מקום לישיבה, עמדת החתלה מסודרת ופח צמוד

פורסם בתאריך: 11.11.20 17:54

לאחרונה הוצב ספסל ההחתלה הראשון בהרצליה בפארק גליל ים, בפינת הרחובות עובדיה יוסף ויוסי שריד בשכונת גליל ים. זאת בעקבות הצעתה לסדר של יו"ר האופוזיציה מאיה כץ שהתקבלה פה אחד בישיבת המועצה בספטמבר אשתקד. כץ הציעה אז להעתיק את ספסל ההחתלה שהציבה עיריית ראשון לציון בעיר, שבו יש מקום לישיבה, עמדת החתלה מסודרת ופח צמוד, בטענה כי הם יקלו על ההורים שמגיעים אל הפארקים וגני השעשועים ואין להם מקום נוח להחליף חיתולים לילדיהם.

נזכיר כי באותה ישיבת מועצה אשתקד אמר ראש העירייה משה פדלון כי הנושא יעבור לבדיקת אגף שאיפ"ה וכי יש צורך לבחון את ההיבטים הבטיחותיים והבריאותיים. כץ הציעה אז כי אגף שאיפ"ה ילמד את הנושא ויחזור עם המלצותיו המקצועיות לגבי ההיבט הבטיחותי לאישור מועצת העיר אחרי החגים, בתוך 60 יום, ואם לא יתגלו בעיות כלשהן עיריית הרצליה תיישם את הצעתה.

לאחר הצבת הספסל אמרה כץ לצומת השרון: "בספטמבר שנה שעברה העליתי הצעה בפני מועצת העיר להצבת ספסלים ציבוריים המאפשרים פתרונות החתלה נוחים ומותאמים להורים הצעירים שמגיעים עם הילדים לגינות הציבוריות. לשמחתי, ההצעה לסדר אושרה פה אחד על ידי הקואליציה והאופוזיציה. העיצוב האורבני של הגינות הציבוריות צריך להיות מותאם לכלל התושבים, לפי מכלול הצרכים ואני שמחה שהפרויקט זה יצא לדרך. כולנו תקווה שבהתאם להצעה, הפרויקט יורחב לכלל הגינות הציבוריות ובמיוחד בשכונות העיר. נמשיך להביא למועצת העירייה הצעות יצירתיות שמותאמות למציאות בשטח לרווחת תושבות ותושבי העיר".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. נתן

    יופי, אבל!
    משטח מעץ הוא לא סטרילי ומהוה כר להתפתחות חידקים. תעשו בחכמה אם תניחו עליו משטח דוחה
    חידקים שאפשר לנקותו בקלות.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר