ספסל החתלה בראשון לציון. צילום עיריית ראשון לציון

הצעתה של כץ התקבלה: העירייה תבחן הצבת ספסלי החתלה בגינות ציבוריות

מועצת עיריית הרצליה קיבלה את הצעתה של כץ, שנועדה להקל על ציבור ההורים שמגיעים אל הפארקים וגני השעשועים ואין להם מקום נוח להחליף חיתולים לילדיהם

פורסם בתאריך: 12.9.19 17:56

מועצת עיריית הרצליה קיבלה בישיבתה ביום שלישי את הצעתה של יו"ר האופוזיציה במועצת העיר, מאיה כץ, לפיה – אם לא יתגלו בעיות בטיחותיות שונות – יוצבו בגינות הציבוריות בהרצליה ספסלי החתלה, ספסלים מותאמים להחתלת ילדים.

כץ הציעה כי בהתאם לצרכים שיועלו על ידי יושבי ראש ועדי השכונות, תציב העירייה ספסל החתלה אחד לפחות בכל גינה ציבורית, שבו יש מקום לישיבה וגם עמדת החתלה מסודרת ולצדה פח אשפה. ספסלים אלה, ציינה כץ, נועדו להקל על ההורים שמגיעים אל הפארקים וגני השעשועים ואין להם מקום נוח להחליף חיתולים לילדיהם. כץ הביאה כדוגמה ספסל החתלה שהציבה העירייה בראשון לציון.

מאיה כץ. צילום אלעד גוטמן

מאיה כץ. צילום אלעד גוטמן

ראש העירייה משה פדלון אמר בישיבה כי הנושא יעבור לבדיקת אגף שאיפ"ה וכי יש צורך לבחון את ההיבטים הבטיחותיים והבריאותיים. כץ הציעה כי אגף שאיפ"ה ילמד את הנושא ויחזור עם המלצותיו המקצועיות לגבי ההיבט הבטיחותי לאישור מועצת העיר אחרי החגים, בתוך 60 יום, ואם לא יתגלו בעיות כלשהן עיריית הרצליה תיישם את הצעתה. חברי המועצה הצביעו פה אחד בעד הצעתה של כץ.

"עלינו לבנות את המרחב הציבורי באופן בו הוא יהיה נגיש לצרכי האנשים עד כמה שניתן וייתן מענה גמיש לכלל האוכלוסיות", אומרת כץ לצומת השרון, "ישנה קבוצה רבה של הורים שמבלים עם ילדיהם בפארקים ובגני השעשועים הנפלאים שיש בעיר, הבחירה לבחון וליישם ספסל החתלה מוצל נותן מענה נכון ומאפשר יותר נגישות להורים במרחב הציבורי. אני יודעת משיחות רבות עם הורים שנושא ההחתלה תמיד קצת מורכב. נכון, יש מי שמחתל בעגלה או בכל פתרון יצירתי אחר כשהוא נמצא בסביבה ציבורית פתוחה. אבל תפקידנו בין היתר הוא לייצר פתרונות. זה קיים כבר ברשויות אחרות ואין סיבה שלא נאמץ אותו. אני שמחה שהצעתי המקצועית כחברת אופוזיציה לא נפלה על אוזניים ערלות ואכן ההצעה עם שינויים קלים עברה גם בקרב הקואליציה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר