תיכון הראשונים בהרצליה. צילום ניר קידר

פרויקט עיר חכמה בהרצליה: איזה בתי ספר חוברו לרשת המצלמות העירונית?

כחלק מהרחבת היישום של עיר חכמה, פרשה עיריית הרצליה סיבים אופטיים בתוואי רחוב הרב קוק וחיברה את מוסדות החינוך הפועלים באזור. החיבור הוא חלק ממהלך נרחב, על מנת להגביר את הפיקוח על הנעשה במרחב הציבורי. מדובר למשל במצלמות אבטחה המחוברות למוקד העירוני

פורסם בתאריך: 10.1.21 08:18

מוסדות חינוך רבים בהרצליה חוברו באחרונה בסיבים אופטיים לרשת העירונית. כחלק מהרחבת היישום של "עיר חכמה", פרשה עיריית הרצליה סיבים אופטיים בתוואי רחוב הרב קוק וחיברה את מוסדות החינוך הפועלים באזור וכן את אגף תב"ל לרשת העירונית. מוסדות החינוך הם תיכון ראשונים, תיכון הנדסאים, מרכז המדעים ותיכון חדש, ובתי הספר אופק, הנגיד, ויצמן ויד גיורא.
החיבור הוא חלק ממהלך נרחב שבו נעשה שימוש בטכנולוגיות מתקדמות, על מנת להגביר את הפיקוח על הנעשה במרחב הציבורי. מדובר למשל במצלמות אבטחה המחוברות למוקד העירוני ומאפשרות לקבל מידע בזמן אמת על אירועים חריגים המתרחשים, ולתת מענה הולם באופן מיידי. החיבור גם יאפשר צפייה בזמן אמיתי בנעשה בציר הרב קוק מבחינת התנועה ויאגור מידע רב (BIG DATA) לצורך קבלת החלטות.
החיבור של בתי הספר מאפשר פיקוח ובקרה על הנעשה בתוך כתליהם. לגבי אגף תב"ל, עד כה הרישות שלו היה מותנה ביכולות של חברת בזק, ואילו מעכשיו הוא מחובר לרשת העירונית שמספקת תשתית ויכולת הפעלה חזקות יותר. ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, אמר: "הפיכת הרצליה לעיר חכמה היא חלק מהחזון העירוני שלנו, כי זהו המפתח לעיר שמנוהלת טוב יותר, שמספקת שירותים משופרים ויעילים ומאפשרת לתושבים ליהנות מאיכות חיים טובה".
מנהל אגף מערכות המידע, אמיר זיו, אמר שמדובר בפרויקט תשתיתי מורכב במסגרת העיר החכמה שיקדם את הארגון ויתן מענה לשיפור השירות לתושב הן בפן הביטחון, הן בפן התנועה על הציר והן בפן של BIG DATA כבסיס לקבלת החלטות. "בשנת 2021 נמשיך בפריסת תשתיות ומצלמות ונוסיף יכולות של שליטה ובקרה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר