גינת הכלבים בגליל ים צילום פרטי

בגינת הכלבים אין צל, ויש רק שתילי עצים

הגינה בגליל ים הוקמה לפני כחצי שנה, התושבים והכלבים סובלים מהחום ועד שהשתילים יהפכו לעצים הם מבקשים רשת צל

פורסם בתאריך: 22.4.21 08:02

לפני כחצי שנה הקימה עיריית הרצליה גינת כלבים חדשה בגליל ים ב'. התושבים המתגוררים בשכונה מודים לעירייה, אך מתלוננים על כך שבגינת הכלבים החדשה אין כלל הצללה והכלבים והבעלים סובלים מהחום, בעיקר בימים האחרונים בהם הטמפרטורות היו גבוהות במיוחד. התושבים מציינים שהם פנו לעירייה, אך התשובה שהם קיבלו היא שבמקום נשתלו עצים וכשיגדלו, יהיה צל. בינתיים הם מציעים לעירייה להציב במקום רשת צל, סככה או כל דבר אחר שיכול להקל עליהם.

"פניתי לעירייה ובהתחלה נאמר לי שזה יטופל", מספרת תושבת השכונה, "הימים הפכו להיות חמים יותר ויותר, פנינו שוב ואז יצרה איתי קשר מישהי מהעירייה. שאלתי אותה מה קורה עם הצללה, התשובה הייתה שאין תוכנית להצללה. ניסיתי להסביר שלא ניתן לשבת שם והתשובה הייתה שבמקום יש עצים. כנראה היא לא ממש ראתה אותם, כי מדובר יותר בשתילי עצים מאשר בעצים שייקח להם כמה שנים עד שהם יגדלו ויתנו צל ובינתיים לא ניתן לשהות במקום". תושבת אחרת מוסיפה: "כלבים להבדיל מבני אדם לא יכולים לקרר את עצמם ויכולים לסבול ממכות חום והתייבשות, לכן חייבים לדאוג להצללה. מה גם שהדשא מתחמם ובימים חמים הוא אפילו רותח. ולכן צריך לדאוג למקום שגם הכלבים וגם הבעלים יוכלו להצטנן ולנוח".
תגובת העירייה: "עיריית הרצליה השקיעה רבות בהקמת גינת כלבים שתתן את השרות המיטבי לרווחת תושבי האזור וכלביהם. הטענות ייבחנו על ידי הנהלת הפארק וגורמי המקצוע".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. שביט

    עירית הרצליה היקרה- מתי תפסיקו לשתול דקלים וכל מיני עצים שלא נותנים צל ??? מה קרה לכם בשנים האחרונות ? חסרים עצים שנותנים צל ועלווה עשירה כלהשנה? מי צריך דקלים (יקרים) ועצי זית שגורמים לאלרגיות??? מישהו שם באמת מתמצא בצמחיה שתמאימה לאצרנו החמה?. ומה עם עוד ערצי צל לאורך המדרכות שנשרפות בקיץ???

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר