חוף אכדיה צילום המחשה, צילום עיריית הרצליה
חוף אכדיה צילום המחשה, צילום עיריית הרצליה

סערת החוף ופדלון: קריאה לכנס ישיבת מועצה דחופה | "חשש למינהל לא תקין"

שמונה חברי מועצה חתומים על המכתב הקורא לכנס ישיבה דחופה: "מבקשים להביא לדיון והצבעה את המשך כשירותם הציבורי והמקצועי של כל המעורים בניהול חופי העיר"

פורסם בתאריך: 9.11.21 07:40

בהמשך לסערה שעוררו דבריו של ראש עיריית הרצליה משה פדלון, שעלו בכתבה ששודרה בחדשות סוף שבוע בערוץ 12, ובהמשך לפרשת הזכיינות בחופי הרצליה כפי שנחשפה במהלך החודשים האחרונים בצומת השרון, שלחו שמונה חברי מועצה בהרצליה מטעם האופוזיציה מכתב זימון לישיבת מועצה שלא מן המניין. במכתב הזימון לישיבה שלא מן המניין, מציינים חברי המועצה: "או מבקשים לבדוק חשש שעולה כאורה למינהל לא תקין ותהליכי קבלת החלטות בלתי תקינים ברצועת חוף הים, כמו גם, את ההתנהלות כלפי מספר מסוים של עסקים. וכל זאת, ובפרט, על רקע משבר הקורונה".
בהמשך מכתבם, מתייחסים חברי המועצה לאחד העסקים על חוף הים שנמצא בסמוך למסעדות בבעלות אסף קצין ("עלמה" ו-"ג'ון ג'ון"), ולעתירה של קצין כנגד ראש העירייה בטענה לאכיפה בררנית לכאורה. בנוסף, הם מבקשים לבדוק האם אותו עסק הסמוך לעסקיו של קצין פעל לכאורה ללא מכרז, ללא הרשאה או הסכם הפעלה, ללא רישיון עסק וללא היתר בנייה כדין, והאם הוא משלם דמי זיכיון, דמי שימוש או דמי שכירות כמתחייב. במכתב נכתב: "נושא חוף הים נדון מספר פעמים בישיבות המועצה ועד כה לא ברור כלל בנושא אותו ה"פודטראק" לממכר מזון ומשקאות … האם נעשה מכרז? לא ברור מאיזה תוקף ניתנה לו הזכיינות הזו? מה ההתקשרות שלו עם עיריית הרצליה?", ציינו חברי המועצה בנושא.
עוד מבקשים אותם חברי מועצה להביא לדיון בין היתר, את "שאלת מעורבותם והשפעתם לכאורה של גורמי פשיעה בחופי העיר.
כך הם חותמים את מכתבם: "לאור זאת, מועצת העיר מבקשת להחליט כי ראש העיר, יו"ר החברה לפיתוח תיירות הרצליה וכל הנוגעים בניהול ובהחלטות משפטיות וניהוליות של חופי העיר, יציגו בפני המועצה את אופן התנהלותם בנושאי המכתב וכמו כן, אנו מבקשים להביא לדיון והצבעה את המשך כשירותם הציבורי והמקצועי של כל המעורים בניהול ובייעוץ של חופי העיר".
על המכתב חתומים: מאיה כץ, דורון דבי, יונתן יעקובוביץ', יריב פישר, איל פביאן, רונן וסרמן, דנה אורן ינאי, פזית בכר.
תגובת עיריית הרצליה תובא כאן כשתתקבל.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר