אישה באזיקים אילוסטרציה צילום belchonock depositphotos.com

כיסו את הראש, הטיחו על המזרן: שתי סייעות מואשמות בתקיפת פעוטות בהרצליה

כתב אישום מזעזע הוגש נגד שתי הסייעות, המואשמות בתקיפת פעוטות בגילאי שנה וחודשיים ועד שנה ועשרה חודשים

פורסם בתאריך: 31.1.22 14:45

פרקליטות מחוז ת"א (פלילי) הגישה היום (שני) לבית משפט השלום בעיר כתב אישום נגד תושבת כפר סבא (42) ותושבת קיבוץ אורטל (31), בגין תקיפה של שישה פעוטות עליהם היו אחראיות במסגרת תפקידן בפעוטון בהרצליה.
על פי כתב האישום, שהתפרס על פני שמונה אישומים והוגש על ידי עו"ד תמיר אלטיט, הנאשמות עבדו כסייעות בפעוטון ובמהלך שבועיים ימים בחודש מאי 2019 תקפו הנאשמות שישה פעוטות בגילאים של שנה וחודשיים ועד שנה ועשרה חודשים. לפי כתב האישום, בגן ישנו חדר שינה, שעל רצפתו נהגו שתי הנאשמות לפרוס מזרנים לצורך השכבת הפעוטות מידי יום לשנת הצהריים. בעת השכבת הפעוטות, ובהזדמנויות רבות, תקפו השתיים, ביחד ולחוד, פעוטות, שלא כדין, בדרכים שונות, לרבות בדרך של משיכות ידיים כוחניות, הזזתם בצורה כוחנית כאילו חפצים הם, הטחות הפעוטות על מזרן וכיסוי ראשם בשמיכה.

מכתב האישום עולה, בין היתר, כי במהלך השכבות הצהריים הרימו הנאשמות את הפעוטות בצורה כוחנית הטיחו אותם לעבר המזרן, לעיתים תוך כיסוי פניהם והכבדה על נשימתם. בנוסף, הנאשמות נהגו לגרור פעוטות לאורך החדר או להרים פעוטות שישנו  ולהשליכם למזרון, להצמיד את הפעוטות בחוזקה למזרון, כאשר באחת הפעמים אחת הנאשמות אף הניחה את רגלה על אחד הפעוטות על מנת שלא יזוז מהמזרן. במקרים אחרים הושמטו פעוטות אל משטח ההחתלה באופן שראשם פגע במשטח ועוד, במקרה אחר שכבה אחת הנאשמות על המזרן לצד אחת הפעוטות, יישרה אותה בכוח על המזרן ובמשך כשלוש דקות כיסתה את ראשה בשמיכה מספר פעמים ובכך הכבידה על נשימתה.

 

במקרה נוסף, בזמן שישב אחד הפעוטות על מזרן בחדר, דחפה אותו אחת הנאשמות מהאגן כלפי מעלה, כך שגופו וראשו הוטחו על המזרן ואז משכה אותו ברגליו לאחור. מספר דקות לאחר מכן, הרימה הנאשמת השנייה פעוט אחר באמצעות משיכת ידו השמאלית, השכיבה אותו על המזרן, משכה את גופו לאחור באמצעות שתי רגליו והצמידה את ראשו בכוח אל המזרן. בהמשך לכך, הניחה הנאשמת את ירכה על גופו על מנת שלא יזוז מהמזרן והצמידה את גופו בכוח אל המזרן. לאחר מכן, הרימה את גופו באמצעות משיכת ידו והצמידה שוב את גופו בכוח אל המזרן.

עפ"י כתב האישום, במעשיהן המתוארים לעיל, תקפו הנאשמות שלא כדין פעוטות חסרי ישע שעה שהיו אחראיות עליהם. במקביל להגשת כתב האישום, הוגשה בקשה לאסור על הנאשמות לעבוד בעבודה עם קטינים וחסרי ישע עד לתום ההליכים המשפטיים.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר